Почистване на двигателя с водород?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 окт 2016 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Почистване на двигателя с водород?
Много е просто да се обясни защо газа на Браун който е кислород и водород чисти.
При висока температура в цилиндъра на ДВГ се случва следното с нагара който си е въглерод:
въглерод с кислород
2C + O2 → 2CO – в +2 валентност на въглерода
C + O2 → CO2 – в +4 валентност на въглерода
с водород
C + 2H2 → CH4 – получава се метан, както и други въглеводороди в зависимост от условията
Ето за това се чисти защото влиза в реакция и се превръща в горим газ или не горим като СО2.
Чува ли ли сте за газификация на въглища - въглищата са си въглерод като нагара в ДВГ. В тецовете въглерода (въглищата) се газифицират и така се горят. Процеса пиролиза е същото - газификация. Надявам се сте виждали пиролизни котли - в тях карбона (въглерода) или нагара което е почти едно и също се газифицират и изгарят на газ.
При висока температура в цилиндъра на ДВГ се случва следното с нагара който си е въглерод:
въглерод с кислород
2C + O2 → 2CO – в +2 валентност на въглерода
C + O2 → CO2 – в +4 валентност на въглерода
с водород
C + 2H2 → CH4 – получава се метан, както и други въглеводороди в зависимост от условията
Ето за това се чисти защото влиза в реакция и се превръща в горим газ или не горим като СО2.
Чува ли ли сте за газификация на въглища - въглищата са си въглерод като нагара в ДВГ. В тецовете въглерода (въглищата) се газифицират и така се горят. Процеса пиролиза е същото - газификация. Надявам се сте виждали пиролизни котли - в тях карбона (въглерода) или нагара което е почти едно и също се газифицират и изгарят на газ.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почистване на двигателя с водород?
И си направи труда да се регистрираш само за да напишеш тези глупости на търкалета
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 окт 2016 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Почистване на двигателя с водород?
Е колега не се изказвай толкова силно - кое е глупости само не разбрах .
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на двигателя с водород?
https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopi ... 5&start=10
Тази дискусия тече и на друго място.
Тази дискусия тече и на друго място.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Почистване на двигателя с водород?
Zdravko Zankov написа:https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=525&start=10
Тази дискусия тече и на друго място.
Мда...дискусия, плавно преминаваща в караница между двама различни производители на бълбукатори
Само като въпрос, ако тъдява се мерне някой разбиращ - как, деев@, почиствате ДПФ? Водородът е изгорял още в цилиндрите, нъл тъй?
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почистване на двигателя с водород?
stefan_panayotov написа:Е колега не се изказвай толкова силно - кое е глупости само не разбрах .
Всичко дето си го написал са глупости.
stefan_panayotov написа:Много е просто да се обясни защо газа на Браун който е кислород и водород чисти.
При висока температура в цилиндъра на ДВГ се случва следното с нагара който си е въглерод:
въглерод с кислород
2C + O2 → 2CO – в +2 валентност на въглерода
C + O2 → CO2 – в +4 валентност на въглерода
с водород
C + 2H2 → CH4 – получава се метан, както и други въглеводороди в зависимост от условията
Ето за това се чисти защото влиза в реакция и се превръща в горим газ или не горим като СО2.
Чува ли ли сте за газификация на въглища - въглищата са си въглерод като нагара в ДВГ. В тецовете въглерода (въглищата) се газифицират и така се горят. Процеса пиролиза е същото - газификация. Надявам се сте виждали пиролизни котли - в тях карбона (въглерода) или нагара което е почти едно и също се газифицират и изгарят на газ.
Всичкия кислород от булбукатора ще се свърже с всичкия водород от бълбукатора и ще излезе от цилиндрите във вид на водна пара, къв метан кви 5лв
И за газификация сме чували, в ТЕЦовете нищо подобно не се прави, в пещите се вкарва въглищен прах и атмосферен въздух.
Доста грубо казано - газификацията е горене при недостиг на кислород и в отделящите се газове има много горими газове, най вече въглероден окис.
Ако на някой му е интересно за газификация на въглища, да гледа това клипче, клипчето е за дърва, но установката за въглища е практически същата. Нищо почистващо няма в цялата галимация.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на двигателя с водород?
Пуска се тема за бълбукатори и веднага пристигат всичките продавачи на бълбукатори. Кеф.
Само умната, да не се набълбукате
Само умната, да не се набълбукате
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 окт 2016 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Почистване на двигателя с водород?
Процеса горене при липса на кислород се нарича ПИРОЛИЗА. И с негова помощ се извършва ГАЗИФИКАЦИЯ на твърди въглеводороди.
Въглищата са ВЪГЛЕРОД и нагара е въглерод. Ако въглерода се намира в цилиндъра заедно с газа на Браун е невъзможно да си се свърже кислорода и водорода от газа отделно от другите вещества които са в цилиндъра. В процеса горене участват всички вещества на куп. Протичат няколко и различни реакции в кратко време. И ако успеем да изгорим всичко , нагар, въглеводороди, водород, кислород и други на финала ще излезе само вода и въглероден двуокис - това разбира се е невъзможно в реалния живот. Освен вода и СО2 излизат и други продукти на края, но определено въглерода или нагара също участва в реакцията.
Ако нагара не участваше в горенето може ли някой да ми обясни от къде идва той ако не се гори къде отива и защо не се трупа. Ако не участваше в реакцията горене в един момент ще се задръсти ДВГ и ще спре. В нета има една статия - "Отлагане на нагар при двигателите с вътрешно горене – причини и процеси" - потърсете я и я прочетете за да разберете по добре процесите които се случват в ДВГ.
Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим. Имаме подобрено горене и няма сажди - газовете които минават през DPF филтъра са чисти от карбон, въглерод нагар или сажди - както искате го наречете и резултата е почистване.
Въглищата са ВЪГЛЕРОД и нагара е въглерод. Ако въглерода се намира в цилиндъра заедно с газа на Браун е невъзможно да си се свърже кислорода и водорода от газа отделно от другите вещества които са в цилиндъра. В процеса горене участват всички вещества на куп. Протичат няколко и различни реакции в кратко време. И ако успеем да изгорим всичко , нагар, въглеводороди, водород, кислород и други на финала ще излезе само вода и въглероден двуокис - това разбира се е невъзможно в реалния живот. Освен вода и СО2 излизат и други продукти на края, но определено въглерода или нагара също участва в реакцията.
Ако нагара не участваше в горенето може ли някой да ми обясни от къде идва той ако не се гори къде отива и защо не се трупа. Ако не участваше в реакцията горене в един момент ще се задръсти ДВГ и ще спре. В нета има една статия - "Отлагане на нагар при двигателите с вътрешно горене – причини и процеси" - потърсете я и я прочетете за да разберете по добре процесите които се случват в ДВГ.
Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим. Имаме подобрено горене и няма сажди - газовете които минават през DPF филтъра са чисти от карбон, въглерод нагар или сажди - както искате го наречете и резултата е почистване.
icoico написа:Zdravko Zankov написа:https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=525&start=10
Тази дискусия тече и на друго място.
Мда...дискусия, плавно преминаваща в караница между двама различни производители на бълбукатори
Само като въпрос, ако тъдява се мерне някой разбиращ - как, деев@, почиствате ДПФ? Водородът е изгорял още в цилиндрите, нъл тъй?
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почистване на двигателя с водород?
Признавам, че си добър търговец
Пишеш и верни работи, за да можеш покрай тях да пробуташ и откровени глупости
Нагара се образува, най вече заради самото гориво. Едната ми кола е дизел и няма как да няма нагар, другата обаче е на метан и вътре всичко свети от чистота, няма никакви следи от чернилка.
Реакцията между кислорода и въглерода ще започне едва когато наоколо няма никакви следи от водород или леки въглеводороди. Така както го описваш, това ще се случи в шестък, 32 февруари
Пишеш и верни работи, за да можеш покрай тях да пробуташ и откровени глупости
Нагара се образува, най вече заради самото гориво. Едната ми кола е дизел и няма как да няма нагар, другата обаче е на метан и вътре всичко свети от чистота, няма никакви следи от чернилка.
Реакцията между кислорода и въглерода ще започне едва когато наоколо няма никакви следи от водород или леки въглеводороди. Така както го описваш, това ще се случи в шестък, 32 февруари
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Почистване на двигателя с водород?
stefan_panayotov написа:...Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим...
Мда. Само, че ДПФ се самопочиства, донякъде, при постоянни високи обороти, защото се повишава температурата в него и саждите изгарят. Идеята, че ДПФ се чисти, когато/защото в газовете нямало сажди е ...хм, сериозна изненада за мен, а предполагам и за доста автомобилни конструктори
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 окт 2016 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Почистване на двигателя с водород?
По принцип HHO газа ускорява горенето и в цилиндъра изгаря повече гориво ефективно и темепературата се вдига. Нормално е и газовете които излизат да са с по-висока температура но са с по завършено горене а следователно и без сажди.
icoico написа:stefan_panayotov написа:...Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим...
Мда. Само, че ДПФ се самопочиства, донякъде, при постоянни високи обороти, защото се повишава температурата в него и саждите изгарят. Идеята, че ДПФ се чисти, когато/защото в газовете нямало сажди е ...хм, сериозна изненада за мен, а предполагам и за доста автомобилни конструктори
Последна промяна от Pichaga на Нед 23 окт 2016 19:09, променено общо 1 път.
Причина: използвай бу,тона промени, а не пускай 3 мнения едно след друго
Причина: използвай бу,тона промени, а не пускай 3 мнения едно след друго
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почистване на двигателя с водород?
stefan_panayotov написа: Нормално е и газовете които излизат да са с по-висока температура но са с по завършено горене а следователно и без сажди.
Ами не е нормално. Може да си избереш само едно от двете твърдения - или да са с висока температура или с по-завършено горене Горенето е обратима реакция, като спец по разпадането на водата, сигурно знаеш, че водата (също като въглеродните окиси) може да се разпадне на водород и кислород и без бълбукатор, а просто с повишаване на температурата. Демек колкото по-висока температура, толкова по-лошо изгаряне.
Това в случай, че булбукатора изобщо има някакъв ефект върху изгорелите газове, което все още е твърде съмнително
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 окт 2016 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Почистване на двигателя с водород?
И по-висока температура и по завършено горене благодарение на Газа на Браун.
Подобен ефект може да има с прегрята пара. При нея връзките са доста разхлабени и кислорода и водорода лесно влизат в реакция с въглеводородите. Има и системи за директно впръскаване на вода които вършат подобна работа. Виждал съм системи за изгаряне на въглеводороди разбирай боклук в които ползват и Газ на Браун и вместо въздух вкарват прегрята пара. Там вече говорят за синтез газ. Борбата е въглеводородите да се разградят на прости газове и да изгорят чисто. С подаването на HHO в двг се постига точно това.
Подобен ефект може да има с прегрята пара. При нея връзките са доста разхлабени и кислорода и водорода лесно влизат в реакция с въглеводородите. Има и системи за директно впръскаване на вода които вършат подобна работа. Виждал съм системи за изгаряне на въглеводороди разбирай боклук в които ползват и Газ на Браун и вместо въздух вкарват прегрята пара. Там вече говорят за синтез газ. Борбата е въглеводородите да се разградят на прости газове и да изгорят чисто. С подаването на HHO в двг се постига точно това.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Почистване на двигателя с водород?
stefan_panayotov написа: Виждал съм
Виждал си насън някви алтернативни физика и химия, ама за съжаление реалността е съвсем различна.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Почистване на двигателя с водород?
stefan_panayotov написа:По принцип HHO газа ускорява горенето и в цилиндъра изгаря повече гориво ефективно и темепературата се вдига. Нормално е и газовете които излизат да са с по-висока температура но са с по завършено горене а следователно и без сажди...
Чакай сега. Предното ти твърдение беше, цитирам:
stefan_panayotov написа:...Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим. Имаме подобрено горене и няма сажди - газовете които минават през DPF филтъра са чисти от карбон, въглерод нагар или сажди - както искате го наречете и резултата е почистване...
Не мога да не отбележа, че дума няма за някаква роля на температурата?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 231 госта