според КЗК все пак имало картел
http://www.investor.bg/ikonomika-i-poli ... va-226040/
Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Много ясно, че има картел. Слепи ли сте? Марешки на загуба ло продава? Е сега като отвори в Люлин бензиностанцията, ше им се такова мамата на сите дет лапаха с години. Нямам търпение да видя цените на горивата им като я отвори Марешки!
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
То не се знае :) Ще минат изборите,Марешки ще вземе 2-3% ,ще се обиди на "неблагодарния народ" и току виж изравни цените
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Явно имаме някакъв напредък
Това са цените за 1 литър дизел преди данъци и акцизи в България и Австрия:
Октомври '15:
България € 0.57
Австрия € 0.39
Октомври '16:
България € 0.51
Австрия € 0.40
Дано не се окаже само временно явление. Предвид качеството на дизела в Австрия и в България, този тук трябва да е 2 пъти по-евтин, но така е в Територията.
Това са цените за 1 литър дизел преди данъци и акцизи в България и Австрия:
Октомври '15:
България € 0.57
Австрия € 0.39
Октомври '16:
България € 0.51
Австрия € 0.40
Дано не се окаже само временно явление. Предвид качеството на дизела в Австрия и в България, този тук трябва да е 2 пъти по-евтин, но така е в Територията.
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Ей, номерата им край нямат... До 30 дни, демек след изборите... трай коньо, за зелена трева. Че и срама нямат, да си вярват, че някой им се връзва. Марешкия ги направи на маймуни.
- Бай Иван
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
- Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
- Двигател: ASY AWC
- Местоположение: София
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
"КЗК обвини в картел 6 компании на пазара на горива"....И какво от това?
Дайте да видим какво ще последва от тея "приказки", пък тогава ще си говорим/пишем.
Дайте да видим какво ще последва от тея "приказки", пък тогава ще си говорим/пишем.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Нищо няма да стане както винаги. Ще платят някои мижави глоби, и ще продължи да има картел. Само, че фактора Марешки ще им прецака схемата!
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 02 мар 2014 12:47
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1998
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
vucata написа:Много ясно, че има картел. Слепи ли сте? Марешки на загуба ло продава? Е сега като отвори в Люлин бензиностанцията, ше им се такова мамата на сите дет лапаха с години. Нямам търпение да видя цените на горивата им като я отвори Марешки!
Мога да кажа какви са им цените тука в Габрово,поне на дизела-Шел около 1.80,Круиз,ОМВ и Петрол и те там,само на Лукойл държат цената на Марешки.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Не мога да повярвам-КЗК откри топлата вода.
Какво ще последва ли? Ами погледнете по-отблизо аватара на vucata....
За да може тоя картел да си "вее байрака" значи "храни" когото трябва и
"кучето си лае ,кервана си върви".Искрено се надявам Марешки да не се откаже от тая битка след като види каква управленска сган на най-високи позиции в държавата седи зад тоя картел.
Стискам му палци(на Марешки,не на картела).
Какво ще последва ли? Ами погледнете по-отблизо аватара на vucata....
За да може тоя картел да си "вее байрака" значи "храни" когото трябва и
"кучето си лае ,кервана си върви".Искрено се надявам Марешки да не се откаже от тая битка след като види каква управленска сган на най-високи позиции в държавата седи зад тоя картел.
Стискам му палци(на Марешки,не на картела).
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Тя приказката за битието и съзнанието, обеснява нещата относно хала ни на живот...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
КЗК обвини в картел 6 компании на пазара на горива
Комисията е установила обмен на ценова информация и провеждане на обща ценова политика на дружествата
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) предяви твърдения за участие в картел на дружествата Лукойл България ЕООД, Еко България, Shell България, OMV България, НИС Петрол и Петрол АД.
Нарушението се изразява в забранено споразумение и/или съгласувана практика за обмен на ценова информация и провеждането на обща ценова политика и обмен на информация за реализирани обеми продажби (пазарни дялове) и друга пазарна информация за целите на ценовото сътрудничество. Това поведение има за цел предотвратяване, ограничаване и нарушаване на конкуренцията на пазара на търговия на дребно с бензиново и дизелово гориво в страната, посочват от пресцентъра на регулатора.
Производството е образувано по повод самосезиране на КЗК за установяване на евентуално извършено нарушение по чл. 15, ал. 1 от Закона за защита на конкуренцията (ЗЗК) и/или чл. 101 от Договора за функционирането на Европейския съюз (ДФЕС) на пазара на горива, изразяващо се в забранено споразумение и/или съгласувана практика.
В рамките на производството са извършени поредица проверки на място от страна на Комисията в офисите на основните дистрибутори на горива на дребно.
Въз основа на направения икономически и правен анализ Комисията счита, че действията на горепосочените дружества представляват нарушение, изразяващо се в забранено споразумение и/или съгласувана практика за обмен на ценова информация и провеждане на обща ценова политика.
Установяването на сътрудничество и единодействие между посочените дружества води до елиминиране на конкуренцията, което премахва естествените механизми на свободния пазар и въздейства неблагоприятно върху икономическата среда и интересите на обществото, посочват още в съобщението си от КЗК.
Определението не подлежи на обжалване. Ответните страни и молителят имат право на достъп до материалите по преписката и право в срок от 30 дни да представят писмени възражения и да поискат да бъдат изслушани от КЗК в открито заседание във връзка с предявените твърдения.
През февруари Комисията за защита на конкуренцията публикува секторния анализ на пазара на горива, който показа наличие на неконкурентни практики на този пазар. КЗК започна проверка за споразумение, нарушаващо конкуренцията на пазара (по чл. 15 от Закона за защита на конкуренцията) срещу седем компании - Shell България, Ромпетрол България, Еко България, OMV България, Петрол АД, НИС Петрол и Лукойл България.
investor.bg
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Копирам една статия, която доста точно описва въпросите поставени в тази тема. Дано някой я прочете и му писне да го стрижат. Дано някой прогледне. На мен ми писна!
БРАТЯ ЛИ ?! ЩО ЗА ИДИОТ МОЖЕ ДА СИ ГО ПОМИСЛИ ?!
Попитали един човек:
– Кой ти извади окото?
– Брат ми. – отговорил той. Затова е толкова дълбоко…
Години наред българинът плаща непосилни сметки за парно и нито един държавник не се намери да му обясни, че основния компонент за формиране на високата цена е скъпият руски газ. С изключение на малцина, като Трайчо Трайков примерно, който беше принуден да си подаде оставката, защото се опита да защити българският национален интерес. Гузно мълчат медии, телевизии. Що ли?!
Днес България продължава да е единствената държава в Европа зависима на 100% от руския газ и то на цена с до 50% по-висока от редица европейски държави.
Нека всички българи, които треперят за имотите си поради неплатените непосилните сметки за парно и невъзможността им да бъдат плащани години наред, да имат това предвид.
Нека всички българи знаят, че един от основните проблеми пред българската икономика е неконкурентоспособност поради скъпия руски газ. Няма как да оцеляваш, да си конкурентен, ако плащаш за основния си енергоносител с до 50% по-висока цена, отколкото аналогични предприятия в други държави. Колкото и ниски заплати да плащаш, колкото и да укриваш данъци…
Както стои въпросът и при горивата впрочем.
Години наред българинът плаща силно завишени цени за горивата.
В Германия акцизът върху литър гориво е 1,20 лв. (600 Евро за 1000 литра)
В България – само 60 ст. (300 Евро за 1000 литра)
Въпреки това крайната цена е еднаква – 2 лв. за литър.
В разликата до 2 лв. в Германия – т.е. в 80 ст. се включва цената на петрола, цената за преработката му, разходите, търговската надценка.
За България тази сума е 1,40 лв.
Сами се сетете как и с колко ви дере Кремъл и организирания от него картел, който действа със съдействието на няколко поредни правителства и е подкрепен и закотвен с нормативни актове на парламента. Умишлено, целенасочено.
1 МИЛИАРД ЛЕВА. 1 000 000 000 лв. Годишно. Толкова е свръхпечалбата на организирания картел. Толкова са парите, които плащаме ежегодно само за свръхнадценката.
Лукойл е 100% монополист в производството.
Лукойл е 100% собственик и на продуктопроводите.
Държи и 80% от данъчните складове за горива + 15%, които държи „Петрол” – силно зависим от Лукойл.
Всеки, който се опита да внесе по-евтино гориво, е принуден да ползва данъчните складове на монополиста и да плати висока такса, което прави невъзможно и предлагането на горива на по-ниски цени.
Законодателят е създал изкуствени пречки пред всеки, който се опита да лицензира данъчен склад. Необходими са ви десетки милиони лева, само за да внесете данъчно обезпечение при лицензирането на нов склад.
Ако правителството иска да пребори картела, може още утре да промени изискванията за лицензиране на данъчни складове при облекчен режим.
Ако правителството реално иска да плащаме по-ниски цени за горивата, вместо парите ни да ги прибира руснакът и картелът, организиран от него, може още утре да предложи създаване на регулаторен орган, да определи максимален таван на надценката.
Не го прави. Сещате се защо.
Години наред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) бездействаше пред очевадния картел.
Активизира се едва, когато Инициативен комитет сезира Европейската комисия.
Защо ли?!
Трябва да знаете истината!
Това е единствения начин да се парира паралелно разследване от Европейската комисия, защото принципът е да се изчака проверката и резултатите от разследване на вътрешните органи на държавата.
Е, сега ЕК чака. Ще чака дълго. Докато българинът продължава да плаща горива на силно завишени цени.
Какво би трябвало да се случи, за да се компенсират българските граждани и държава поне частично?
Би следвало КЗК да наложи глоба в размер на 600 милиона лева (10% от оборота на шестте обявени фирми, срещу които е предявено твърдение за организиране на картел и завишаване на цените на горивата). Би следвало тази санкция да е за всяка една от годините, в които е действал този картел. Би следвало съдът да потвърди това решение и при отказ да се заплати глобата, сметките на длъжниците да бъдат запорирани, а имуществото им да бъде обявено за публична продан!!!
Вярвате ли, че това ще се случи и спаведливостта ще възтържествува?!
Между другото, при това положение на констатиран вече официално картел, за последните 8 години „Лукойл Нефтохим” АД е отчел над 50 МИЛИАРДА ЛЕВА ПРИХОДИ.
И НИТО СТОТИНКА ПЕЧАЛБА, РЕСПЕКТИВНО И ДАНЪК ВЪРХУ НЕЯ !?!
Дистрибуторът, офшорката „Лукойл България” ЕООД за последните 5 години е отчела приходи от над 16 МИЛИАРДА ЛЕВА. Отново без да отчете и стотинка печалба?!?
Малцина българи знаят, че Лукойл е и най-големия производител на прословутия скъп ток от ВЕИ. Руската фирма „Лукойл енергия и газ България” ЕООД е отчела в шест последователни годишни финансови отчета обща над 738 000 000 лв. приходи. Ха, сетете се дали са отчели печалба?!
За сравнение – прословутата канадска фирма „Дънди прешъс” отчита годишни приходи от по 300 – 400 милиона лв. и годишна печалба от по 150 – 200 МИЛИОНА ЛЕВА. Плюс концесионната такса, която плаща.
Впрочем, замисляте ли се, че ако местните комунистически клефуци и господарите им в Кремъл разполбагаха с необходимото оборудване и технологии за да извличат златото на печалба, щяхя да го дадат на някаква канадска фирва. Грънци!
Годишно само две руски фирми извличат от България над 20 МИЛИАРДА ЛЕВА ПРИХОДИ – Лукойл и Газпром. И то по най-високите цени в Европа.
Да припомням ли и „Росатом”. Умишлено заложени клаузи, които ощетяват България.
1,2 милиарда лева. Плюс 300 000 лева лихва. Всеки ден. Плюс умишлено пропуснати срокове за обжалване…
Да припомням ли и КТБ – банката, създадена от руските специални служби още по Живково време, която до последно захранваше обръча от фирми на ДПС. Не се учудвайте защо ДПС и Атака гласуваха заедно за съставяне на правителство.
Днес, от позицията на времето и голите факти, не бива да гледаме както на това, така и на предишните правителства като на български. Не бива да гледаме на тези чиновници като на българи, а като на руски агенти на българска държавна служба! Факт!
Неслучайно всички досегашни правителства сляпо обслужват интересите на руския енергиен империализъм против интересите на българската държава и българските граждани.
Това не са обикновени продажници.
Това е организиран, добре смазан механизъм, обгрижващ и подсигуряващ милиардния левов поток, който ежегодно напуска България в посока Кремъл. Това е огромен финансов поток, който се управлява централизирано, а към веничките с българска кръв, която пие Кремъл, са закачени достатъчно на брой продажници и слуги на руския империализъм. Факт! Неслучайно няма да чуете тези факти по т.нар. национални медии.
А съдебната власт само легализира пропуските, които законодателната и изпълнителна власт допускат. И винаги в услуга на руския енергиен империализъм.
Умишлено, целенасочено, последователно, организирано БЪЛГАРИЯ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ КРЕМЪЛ!!!
България се управлява от Москва още от 9 септември 1944 г. , когато беше окупирана от окупационен корпус на Червената армия, когато бяха избити без съд и присъда десетки хиляди българи, а други десетки хиляди бяха хвърлени в концлагери и затвори, когато стотици хиляди наши сънародници в Македония бяха насилствено принуждавани да се отказват от род и родина. Тогава начело на държавата беше поставен марионетен и послушен режим от безродни продажници, чиито наследници И ОХРАНИТЕЛИ осъществиха т.нар. преход и се превърнаха за една нощ от комунисти в едри капиталисти. Днес същите тези безродници продължават слепия си слугинаж, защото много добре знаят на кого дължат своята власт и привилегии. Впрочем, като споменах „охранители“… Ипон още ли охранява Лукойл?!…
Докато пишех тези редове, дизелът в София поскъпна на 2,03 лв.
Взето от тук
БРАТЯ ЛИ ?! ЩО ЗА ИДИОТ МОЖЕ ДА СИ ГО ПОМИСЛИ ?!
Попитали един човек:
– Кой ти извади окото?
– Брат ми. – отговорил той. Затова е толкова дълбоко…
Години наред българинът плаща непосилни сметки за парно и нито един държавник не се намери да му обясни, че основния компонент за формиране на високата цена е скъпият руски газ. С изключение на малцина, като Трайчо Трайков примерно, който беше принуден да си подаде оставката, защото се опита да защити българският национален интерес. Гузно мълчат медии, телевизии. Що ли?!
Днес България продължава да е единствената държава в Европа зависима на 100% от руския газ и то на цена с до 50% по-висока от редица европейски държави.
Нека всички българи, които треперят за имотите си поради неплатените непосилните сметки за парно и невъзможността им да бъдат плащани години наред, да имат това предвид.
Нека всички българи знаят, че един от основните проблеми пред българската икономика е неконкурентоспособност поради скъпия руски газ. Няма как да оцеляваш, да си конкурентен, ако плащаш за основния си енергоносител с до 50% по-висока цена, отколкото аналогични предприятия в други държави. Колкото и ниски заплати да плащаш, колкото и да укриваш данъци…
Както стои въпросът и при горивата впрочем.
Години наред българинът плаща силно завишени цени за горивата.
В Германия акцизът върху литър гориво е 1,20 лв. (600 Евро за 1000 литра)
В България – само 60 ст. (300 Евро за 1000 литра)
Въпреки това крайната цена е еднаква – 2 лв. за литър.
В разликата до 2 лв. в Германия – т.е. в 80 ст. се включва цената на петрола, цената за преработката му, разходите, търговската надценка.
За България тази сума е 1,40 лв.
Сами се сетете как и с колко ви дере Кремъл и организирания от него картел, който действа със съдействието на няколко поредни правителства и е подкрепен и закотвен с нормативни актове на парламента. Умишлено, целенасочено.
1 МИЛИАРД ЛЕВА. 1 000 000 000 лв. Годишно. Толкова е свръхпечалбата на организирания картел. Толкова са парите, които плащаме ежегодно само за свръхнадценката.
Лукойл е 100% монополист в производството.
Лукойл е 100% собственик и на продуктопроводите.
Държи и 80% от данъчните складове за горива + 15%, които държи „Петрол” – силно зависим от Лукойл.
Всеки, който се опита да внесе по-евтино гориво, е принуден да ползва данъчните складове на монополиста и да плати висока такса, което прави невъзможно и предлагането на горива на по-ниски цени.
Законодателят е създал изкуствени пречки пред всеки, който се опита да лицензира данъчен склад. Необходими са ви десетки милиони лева, само за да внесете данъчно обезпечение при лицензирането на нов склад.
Ако правителството иска да пребори картела, може още утре да промени изискванията за лицензиране на данъчни складове при облекчен режим.
Ако правителството реално иска да плащаме по-ниски цени за горивата, вместо парите ни да ги прибира руснакът и картелът, организиран от него, може още утре да предложи създаване на регулаторен орган, да определи максимален таван на надценката.
Не го прави. Сещате се защо.
Години наред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) бездействаше пред очевадния картел.
Активизира се едва, когато Инициативен комитет сезира Европейската комисия.
Защо ли?!
Трябва да знаете истината!
Това е единствения начин да се парира паралелно разследване от Европейската комисия, защото принципът е да се изчака проверката и резултатите от разследване на вътрешните органи на държавата.
Е, сега ЕК чака. Ще чака дълго. Докато българинът продължава да плаща горива на силно завишени цени.
Какво би трябвало да се случи, за да се компенсират българските граждани и държава поне частично?
Би следвало КЗК да наложи глоба в размер на 600 милиона лева (10% от оборота на шестте обявени фирми, срещу които е предявено твърдение за организиране на картел и завишаване на цените на горивата). Би следвало тази санкция да е за всяка една от годините, в които е действал този картел. Би следвало съдът да потвърди това решение и при отказ да се заплати глобата, сметките на длъжниците да бъдат запорирани, а имуществото им да бъде обявено за публична продан!!!
Вярвате ли, че това ще се случи и спаведливостта ще възтържествува?!
Между другото, при това положение на констатиран вече официално картел, за последните 8 години „Лукойл Нефтохим” АД е отчел над 50 МИЛИАРДА ЛЕВА ПРИХОДИ.
И НИТО СТОТИНКА ПЕЧАЛБА, РЕСПЕКТИВНО И ДАНЪК ВЪРХУ НЕЯ !?!
Дистрибуторът, офшорката „Лукойл България” ЕООД за последните 5 години е отчела приходи от над 16 МИЛИАРДА ЛЕВА. Отново без да отчете и стотинка печалба?!?
Малцина българи знаят, че Лукойл е и най-големия производител на прословутия скъп ток от ВЕИ. Руската фирма „Лукойл енергия и газ България” ЕООД е отчела в шест последователни годишни финансови отчета обща над 738 000 000 лв. приходи. Ха, сетете се дали са отчели печалба?!
За сравнение – прословутата канадска фирма „Дънди прешъс” отчита годишни приходи от по 300 – 400 милиона лв. и годишна печалба от по 150 – 200 МИЛИОНА ЛЕВА. Плюс концесионната такса, която плаща.
Впрочем, замисляте ли се, че ако местните комунистически клефуци и господарите им в Кремъл разполбагаха с необходимото оборудване и технологии за да извличат златото на печалба, щяхя да го дадат на някаква канадска фирва. Грънци!
Годишно само две руски фирми извличат от България над 20 МИЛИАРДА ЛЕВА ПРИХОДИ – Лукойл и Газпром. И то по най-високите цени в Европа.
Да припомням ли и „Росатом”. Умишлено заложени клаузи, които ощетяват България.
1,2 милиарда лева. Плюс 300 000 лева лихва. Всеки ден. Плюс умишлено пропуснати срокове за обжалване…
Да припомням ли и КТБ – банката, създадена от руските специални служби още по Живково време, която до последно захранваше обръча от фирми на ДПС. Не се учудвайте защо ДПС и Атака гласуваха заедно за съставяне на правителство.
Днес, от позицията на времето и голите факти, не бива да гледаме както на това, така и на предишните правителства като на български. Не бива да гледаме на тези чиновници като на българи, а като на руски агенти на българска държавна служба! Факт!
Неслучайно всички досегашни правителства сляпо обслужват интересите на руския енергиен империализъм против интересите на българската държава и българските граждани.
Това не са обикновени продажници.
Това е организиран, добре смазан механизъм, обгрижващ и подсигуряващ милиардния левов поток, който ежегодно напуска България в посока Кремъл. Това е огромен финансов поток, който се управлява централизирано, а към веничките с българска кръв, която пие Кремъл, са закачени достатъчно на брой продажници и слуги на руския империализъм. Факт! Неслучайно няма да чуете тези факти по т.нар. национални медии.
А съдебната власт само легализира пропуските, които законодателната и изпълнителна власт допускат. И винаги в услуга на руския енергиен империализъм.
Умишлено, целенасочено, последователно, организирано БЪЛГАРИЯ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ КРЕМЪЛ!!!
България се управлява от Москва още от 9 септември 1944 г. , когато беше окупирана от окупационен корпус на Червената армия, когато бяха избити без съд и присъда десетки хиляди българи, а други десетки хиляди бяха хвърлени в концлагери и затвори, когато стотици хиляди наши сънародници в Македония бяха насилствено принуждавани да се отказват от род и родина. Тогава начело на държавата беше поставен марионетен и послушен режим от безродни продажници, чиито наследници И ОХРАНИТЕЛИ осъществиха т.нар. преход и се превърнаха за една нощ от комунисти в едри капиталисти. Днес същите тези безродници продължават слепия си слугинаж, защото много добре знаят на кого дължат своята власт и привилегии. Впрочем, като споменах „охранители“… Ипон още ли охранява Лукойл?!…
Докато пишех тези редове, дизелът в София поскъпна на 2,03 лв.
Взето от тук
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Vlad777 написа:Години наред българинът плаща непосилни сметки за парно и нито един държавник не се намери да му обясни, че основния компонент за формиране на високата цена е скъпият руски газ.
Само относно това да спомена, че в края на миналия отоплителен сезон мисля намалиха цената на газа за топлофикация с близо или около 30 процента, по памет. От държавния регулатор обаче намалиха цената на топлото за потребители само с 4-5% с обяснението, да можела топлофикация да глътне въздух и да си върне малко заеми. Те работели на загуба, а хората, кога ще гълтат въздух бе?
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
В горната статия нещата се представят твърде едностранно,има и много други аспекти.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Как се формират цените на горивата на бензиностанциите?
Аспекти като топломерите ли? Шото в апартамента ми в ж.к. Сухата река, нямам топломер и най-високата сметка за парно е 75-80 лева на всеки тристаен апартамент! А приятело на Попа в центъра на София плащат четворно!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта