Въпрос за предимство

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот ssssl » Съб 29 апр 2017 22:05


Движението, точно в това кръгово, никога не спира. Опашки и спиране има на входовете.




dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот dreadx » Вто 02 май 2017 1:46


Изобщо не става въпрос за конфликт и умуване на предимство в тези 10-тина метра между изходите. Тези, които се престрояват за излизане бъркат. Тези, които секат завоя за излизане (щото ония отвън щели да ги чакат) бъркат. На тази снимка по-горе ясно се вижда как е правилно да се излиза.
Ако трябва си нарисувайте по едно такова кръгово, разчертайте си съответната маркировка и сложете разни пионки, копчета, бобчета - разиграйте различни ситуации и ще видите, че не е нужно някой да се блъска в някого.

По въпроса за 10ти път:"Той иска да излезе от следващия изход,от неговата си лента,ти искаш да преминеш покрай изхода направо и да излезеш от следващия.Има конфликтна точка.Кой е с предимство?"
отг. --> за да преминеш направо, ще пресечеш прекъсната линия, а този отвътре си излиза без да пресича никакви линии - той е с предимство. Но как не се блъскате - виждаш, че е подал десен мигач за излизане.

Целта е да има постоянно движение, да не е нужно престрояване (защото на такава къса дистанция е и опасно), целта е никой никого да не засича.
1. Ако видиш, че по вътрешна лента върви някой с ляв мигач, а външната е празна -- директно се включваш във външната лента.
-- дали си за първия изход, или за втория - той щом е с ляв мигач, значи ще е поне за втория - конфликт няма.
2. Ако този от вътрешната лента е с десен мигач, а ти си за десен завой -- пак не го чакаш да мине, а директно се включваш. На първия изход и двамата си излизате от съответните ленти - и конфликт няма. (това е по идея - друг е въпросът, че половината юзъри на кръговото ще ви отнесат, защото не разбират и не спазват маркировката за излизане.)
3. Ако пък си тръгнал от лява лента и искаш да продължиш направо след кръговото, изчакваш да ти се освободят и двете ленти, влизаш на вътрешна лента и пускаш десен мигач. Чакащите пред изхода ти ще видят че излизаш и ако са за направо, ще изчакат, няма да ти отсекат пътя. (- НО ако са за десен завой, веднага могат да се включат в свободната дясна лента и да излязат заедно с теб.)

Разгледайте внимателно маркировката от снимката в този пост: viewtopic.php?p=4534056#p4534056
Има прекъснати линии, има и непрекъснати линии. Има места, където престрояването е забранено. Ако все пак успеете да се блъснете в някой, току-що включил се от дясната лента, имайте предвид, че той както и вие вече се движите в кръговото - това, че сте се засилили по-яко, с нищо не ви дава предимство да се престроявате върху него.

- явно от КАТ трябва да заделят средства, да наемат някой да направи анимация и да я качат в youtube-то, така че нагледно да може да се види каква е идеята зад това кръгово.

А кръговото на 4-ти км. ще се оправи, когато сложат камери за скорост и разрешат преминаване с до 20 км.ч. (така, че колите да се движат с до 30 км./ч.), а не някакви ниско прелитащи с 60 и всички останали да не могат да се включват своевременно.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот Iezekil » Вто 02 май 2017 9:09


И аз бих дал такова обяснение,обаче...Да прегледаме фактите дотук:
В тая същата тема на стр. 14 и 15,че и на други,колегите поддържат мнение,че не си длъжен да подаваш мигач в кръгово,защото си караш в лентата/по маркировката/ или по знака,все тая.А твоите обяснения лежат изцяло на факта "мигач".Значи първо това да се изясни.
По отговора за 10ти път-излиза,че Камен/въпроса бе негов/е с предимство при излизането,следва си маркировката.Тук въпроса не е кога е влязъл и кой изход му се пада,а към дадения момент в дадената ситуация какво се случва.Нали се вижда,че е доста голямо въпросното кръстовище и в даден момент те застига някой,от къде по дяволите да знам,от дека се е включил?Ако прибавим и липсата на мигач/според някои е нарушение да караш с такъв в кръгово/ излиза,че хептен десния трябва да спре,за да види какво е наумил левия и съответно да го опази,а и деиствително пресича пунктирната линия....до тук с теорията за "постоянно движение и никой никого да не засича".
------------------------------------------------------------
Това с мигача,е като онова с познаване знаците в гръб и съобразяването с тях.Трябва ли или не?
Както и въпроса за директен ляв завой срещу движението....маркировката го позволявала....ми нали имаш знак за кръгово движение указващ задължителната посока на движение след знака??
--------------------------------------
За това и дадох примери за кръстовища на второстепенни улици,с които е пълно в градовете.Караш направо,минаваш няколко кръстовища и навсякъде за теб няма знаци,а напречните имат стопове.Съответно приемам,че съм на главен път...правилно ли е това?Кажи си мнението.
Същата ситуация с 3 пътя и паркинг срещу тях,най-десния само има стоп,другите нищо.Кой минава пръв?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3097
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот georgebonev » Сря 03 май 2017 9:53


dreadx написа:...По въпроса за 10ти път:"Той иска да излезе от следващия изход,от неговата си лента,ти искаш да преминеш покрай изхода направо и да излезеш от следващия.Има конфликтна точка.Кой е с предимство?"
отг. --> за да преминеш направо, ще пресечеш прекъсната линия, а този отвътре си излиза без да пресича никакви линии - той е с предимство. Но как не се блъскате - виждаш, че е подал десен мигач за излизане.

Само тук не съм съгласен...
За мен самото кръгово (прав ли съм?) е отделен път, в който се включваш и излизаш в/към други пътища.
Затова, този от вътрешната лента на кръговото, при Излизане, трябва да пропусне дясно стоящите му от външната лента.
Прекъснатата линия очертава външната лента, а за вътрешната най-вероятно са пропуснали прекъснатите линии, като тези горе в ляво на рисунката например:
screenshot-TV-Y-sectors.png

Левия (от вътрешната лента) ще е с предимство, ако приемем, че пътищата започват от червените линии нататък и продължават в изходите...


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот dreadx » Чет 04 май 2017 0:08


Iezekil написа:А твоите обяснения лежат изцяло на факта "мигач".
Не знам от къде ми е хрумнало, сигурно така съм го учил. И мисля, че навсякъде в кръгово се подава мигач. - ляв докато се въртиш в кръг и десен преди изхода от който мислиш да излезеш. Ако ще правиш само десен завой, си даваш още от преди кръговото десен мигач. Ако мислиш да се въртиш, още от преди кръговото подаваш ляв мигач.

Всъщност защо не изпратите писмо до КАТ и с въпрос дали се предполага да използвате мигачи в кръговото?

И естествено (това по въпроса с онези знаци), че няма да тръгнеш срещу движението - ясно е на къде се върти кръговото.
-- оттам е излишно да се правят специални стрелки със заврънкулки. Защо знакът за посоки е просто стрелка наляво, а не кръгче, от което да стърчи стрелка наляво? - ами сигурно е удобна вратичка - ако решите да тотализирате една кола, преди да я дадете на скрап, може да използвате кръговото по посока на часовниковата стрелка.. ;)

Камен първо, че е влязъл не според маркировката и знаците - оттам и рискът да се сбута в някого, след като си е наумил да прави десен завой. За да няма никакво нарушение и риск от ПТП би могло да се завърти един цял пълен кръг и пак да си излезе с десен мигач от нужната посока. Тогава ще го видят на къде излиза и няма да тръгне някой да му минава на пряко.
Единственият друг вариант (но неправилен вариант) - е да спре, да даде мигач какво се опитва да направи + да изчака някой да види и да го пусне.
Iezekil написа:Същата ситуация с 3 пътя и паркинг срещу тях,най-десния само има стоп,другите нищо.Кой минава пръв?
Изглежда минава този, който е на първия десен без СТОП. Той стопът има специфична форма, така че и отзад да си личи, че е стоп - не е случайно това.
Ако трябва ще спрете всичките - и докато се чудите защо този отдясно не минава - лесно ще можете да забележите, дори от обратната страна, че пред него има стоп.
Iezekil написа:За това и дадох примери за кръстовища на второстепенни улици,с които е пълно в градовете.Караш направо,минаваш няколко кръстовища и навсякъде за теб няма знаци,а напречните имат стопове.
СТОП-ът е специален с това, че се слага не просто за означаване на предимство, ами на място с ограничена видимост, където ако изскочиш ей-така без да спреш, е много голям рискът от ПТП. -- т.е. на "по-главната" улица са решили да си спестят многото знаци, че си с предимство -- но това най-много да доведе до повишаване на бдителността на водача и малко по-бавното преминаване. - т.е. положителен ефект - липсата на знаци, че си с предимство, не увеличава риска от ПТП (само дето няма да даваш газ с 60, понеже не знаеш онези дали имат стоп или какво). От друга страна, на онези малки улички се налага заради ограничена видимост да спреш, да се подадеш бавно и след като добре се огледаш, да се включиш в движението - оттам и нуждата от знак STOP. Ако пък излизаш от паркинг, ти си знаеш че излизаш от паркинг и улицата в която се включваш е с предимство спрямо твоя изход от паркинг - там може и да не се налага знак за предимство. Но понеже повечето шофьори са практици и се учат на проба/грешка, току-виж някой пропуснал тази дребна подробност, че излиза от паркинг, и тръгнал "с предимство" по правилото на дясностоящия -- та е добре и на изхода от паркинг да си има V или STOP.
georgebonev написа:при Излизане, трябва да пропусне дясно стоящите му от външната лента.
Аз затова казвам, че по-добре да бяха направили кръговото на два етажа, отколкото с две ленти - нямаше сега да го бистрим 33 страници този въпрос.
- ако имате коли за скрап, може да разиграем наживо различни ситуации, за да видим какво ще ни кажат на място. ;)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот Iezekil » Чет 04 май 2017 7:13


Не ми се вижда правилно да спреш в най-вътрешен кръг на кръгово,за да даваш предимство,предпоставка за задръстване...особено след като твърдиш,че е направено за да не спираш..
Най-елементарното,за да не дискутираме с месеци този въпрос е да приемем,че се излиза от дясна лента...Сответно се престрояваме и излизаме.
Другия вариант е десния да дава предимство,понеже все пак наистина пресича маркировката.
Все пак,ако си представим,че това кръгово е пълно поне с 30 коли,няма как да знаеш кой от къде е влязъл и кога би трявало да излиза от лява лента.Подчертавам,че въпросът беше към дадения момент за излизане,а не правилно ли е влязъл Камен,понеже влизането,като влизане си е правилно.
За мигача те питах нарочно,понеже и тук мненията са на двата полюса.Аз карам с мигач,естествено.
И сега интересното.
dreadx написа:Изглежда минава този, който е на първия десен без СТОП. Той стопът има специфична форма, така че и отзад да си личи, че е стоп - не е случайно това.
.... на "по-главната" улица са решили да си спестят многото знаци, че си с предимство .....

Така,и аз на това разчитам виждайки чуждия стоп приемам, че съм с предимство.Тогава да разтълкуваме какво точно значи следващия член от ППЗдвП,заради който всъщност зададох въпроса си
Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:
1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.
Чл. 46.(4) (Изм. - ДВ, бр. 13 от 2015 г., в сила от 18.05.2015 г.) Пътен знак Б3 в населени места се поставя пред всяко кръстовище на улица с предимство.
Та в случая кое е по-важно,че си видял стопа на другия или,че нямаш сигнализиран път с предимство/с което те връщам към мнението ти за формата/...и сиреч ти трябва да пропуснеш този на стопа,понеже за теб кръстовището е нерегулирано,а той ти е дясно стоящ?Какво би казал КаТ на място,при птп/освен,че ще ушие и двамата водачи/?


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот dreadx » Чет 04 май 2017 21:01


Напротив, продължавам да твърдя, че при правилна употреба на кръговото изобщо не се стига до конфликти. Проблемът е в неразбиране принципа на действие на точно това кръгово.
Така например, спирането по средата на кръговото в коментирания случай не е било нужно, а както казах да се направи един пълен кръг и да се излезе от нужния изход. Проблемът е, че колегата не е съзнавал до последния момент, че се движи неправилно и с това създава предпоставки за ПТП. (- естествено, че за предотвратяване на ПТП-то ще спре, дори в средата на кръговото - няма да се блъскат я.)

А дали е спрял във вътрешен кръг, за да дава предимство? -- ами то оставаше да не спре и да отнеме предимството на онзи, от външния кръг - онзи, който за разлика от нашия човек, се движи правилно.

В случая е спрял не за да "даде" предимство, а за да -не отнеме- предимство.

Обикновено не се налага да се спира и всичко си върви идеално, докато не влезе някой, дето е на по-различно мнение от установените със знаци и маркировка правила. Тогава се създават ситуации, изискващи спиране, изчакване, разбиране с жест кой ще мине пръв и т.н.

Грешки стават постоянно - но този, който е нарушил правила (дали нарочно или неволно) и от това се е създала определена ситуация, няма как да се ползва от предимство.
---

За кръстовищата и знаците: http://www.shofior.com/wordpress/премин ... ръстовище/ Искаш да кажеш, че според закона, тези тук са се объркали с обяснението на
ситуацията от т.2? - Кръстовище регулирано, относно предимството за преминаване на ППС през него, с пътен знак Б1 “Пропусни движещите се по пътя с предимство”.
Виж също: т.5 - Кръстовище регулирано, относно предимството за преминаване на ППС през него, с пътен знак Б2 “Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство”.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот Iezekil » Пет 05 май 2017 7:11


Разшири си малко кръгозора де,едно и също дъвчим.
Прави пълен кръг и на същото място се засича по същия начин с някой в дясна лента.Кво те спасява тоя пълен кръг,коментираме конкретна ситуация и се абстрахираме от броя окръжности,които правим,понеже няма кой да ги следи.Та пак сме в същата ситуация и какво?Кой спира и защо?Как левия отнема предимство,след като десния пресича пунктира,а левия не?
За кръстовищата и знаците аз какво да кажа,закона го е казал изключително ясно.Може би трябва да го разгледаш в обратния ред-първо чл.46,после чл.103.
Ситуацията за този на стопа е ясна/примерно/,приема,че напречният път е с предимство...Но говорим за другия участник,без знак, по същата логика,че няма обозначен път с предимство,няма и знак за него...не трябва ли да приеме,че е на нерегулирано кръстовище?Не говорим кой какво приема,говорим за "липса на сигнализиран път с педимство" и за нарушение на чл.46 от съответните органи.Щото ако не видиш знака на другия,какво точно "приемаш"че се случва?Какво биха приели в съда,ако прочетат тези два члена?Ще гледаме ли знаците по другите улици,или ще се движим по правилата,отнасящи се от нашата гледна точка към кръстовището?
ето едно решение на съда,но през далечна година,доказващо позицията ми.Чети само тъмния текст горе.
http://www.juen.bg/sp-vks/zdvp/40029079.htm

само да допълня по дадената от теб т.5...ще си ползваш ли предимството,ако виждаш отсреща в гръб,няколко знака че са наредени?Или не виждаш никакъв знак,понеже е изнесен по-назад?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3097
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот georgebonev » Пет 05 май 2017 9:50


Iezekil написа:...Как левия отнема предимство,след като десния пресича пунктира,а левия не?...

От гледна точка на пътя, по който се движи левия (кръгово движение) и при това, че го напуска с десен завой в друг път - предимство има десния.
От гледна точка на маркировката за обозначени ленти - малко спорно, защото десния има ясна маркировка на лентата, НО тя води към изход от пътя по който се движи, а лявата лента се разделя на три (според маркировката) - една за към изхода и две за продължение в кръговото. В този случай би трябвало да приемем, че пътищата започват от червените линии на рисунката по-горе и тогава левия ще има предимство, но това е неприемливо за кръгово движение.

Маркировката е сбъркана и е за преправяне - двете ленти на кръговото да са очертани с пунктир в този дискутиран участък, като двете ленти да обозначават въртене в кръговото, така, че левия ще пресича пунктир и лента при напускане на кръговото към изхода, а десния ще продължи да се върти в неговата си лента с предимство.

Iezekil написа:...не трябва ли да приеме,че е на нерегулирано кръстовище?...

Точно това трябва да се приеме. Без знак на нашия път - нямаме нито регулировчик, нито светофар, нито знак или маркировка - нямаме нищо и сме на нерегулирано кръстовище и чакаме десния независимо, че той има знак стоп например. Реално се получава така, че ние без знак сме малко по-нахални и му вземаме предимството, като минаваме преди този със стоп-а, защото ние сме на скорост, а той спрял да пропусне дясностоящите му и нас като си мисли, че нашия път е с предимство заради неговия стоп...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот Iezekil » Пет 05 май 2017 12:39


:th_up Аферим
Кръговото на Каварна е така,вътрешния кръг е очертан с пунктир.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот dreadx » Съб 06 май 2017 0:41


Iezekil написа:едно и също дъвчим. Прави пълен кръг и на същото място се засича по същия начин с някой в дясна лента.Кво те спасява тоя пълен кръг
Разликата с пълен кръг е, че преминавайки през същото място, вече ще има възможност да подаде сигнал десен мигач, чрез което навлизащите от това място, ще забележат намеренията му, ще преценят дали и как да се включат и няма "внезапно да му изскочат и да го засекат".

Колкото до решението на ВКС, което си посочил - написаното отгоре с тъмния текст изглежда определя като виновни отговорниците по организацията на движението, с това че като не са поставили необходимите знаци са предизвикали неправилно регулиране на кръстовището и съответните вредни последици от това.
Окръжният съд е на друго мнение - че изцяло виновен е водачът, който неправилно е навлязъл в кръстовището - в случая двете деца. (аз съм на същото мнение)
Обаче в тъпата държава не могат просто да те оправдаят ако си обикновен човек и си блъснал някого, дори ако той нарочно ти е скочил под колата от засада (самоубиец). Но ако си човек на някого, може да си блъскаш и по 2-3- пъти и пак ще си караш. - знаем и за такива случаи: онзи кънкьор ли беше, балетист ли беше..(дето уж му бяха взели книжката, ама пак си караше след това).
Имаше и един друг случай наскоро, с един известен наркоман и пияндурник, който отнесе с джипа си няколко коли и рани човек на един голям софийски булевард. По принцип май не трябваше да има книжка и не трябваше да шофира, заради един друг предишен случай, когато беше убил двама пенсионери при ПТП, за което също е бил виновен. Но дъщеря му е известна БГ-тенисистка - най-известна с това, че -нямадаказвамКОЙ- й беше писал някакви СМС-и и й се беше мъкнал по хотелските стаи. Та въпреки, че при последния случай нашият човек пак е бил пиян на кирка, мога да се обзаложа, че продължава да си кара.

А ако си обикновен човек, ще те гонят до дупка за ПТП, в което може и да не си виновен - особено ако е завършило с нечия смърт.

Чел съм и други такива нагласени съдебни решения - например как някаква жена нощем докато си карала междуградско, отнесла някаква 79 годишна бабичка, която кой знае защо е вървяла по осевата линия и върху платното. Понеже няма за какво да се хванат, правили някакви експертизи и някакви глупаци се разписали, че подсъдимата била карала със 70 км./ч. (според мен една съвсем разумна скорост за междуградски път, ако не ти се налага да дебнеш разни призраци, облечени в тъмни дрехи, разхождащи се на неподходящото място). Обаче нали твърдо са решили да я накопат: експертизата обяснява как не е могла да спре в обхвата на видимост, който й осигуряват фаровете през нощта, а за да можела да спре, е трябвало да се движи със 66 км./ч. -> обаче тя щом не може да спре, значи се е движила с несъобразена скорост и е виновна. :eek
- то излиза, че ако блъснеш някого, трябва да имаш готовност да го караш някъде и да го копаш.

Усещате ли как всички тези случаи, когато става въпрос за най-обикновен човек, извършител - човек, който не е :човек на някого: са много удобни за българския съд да покаже своята безкомпромисност, неподкупност - и как, видите ли, в нашите съдилища злосторникът гаранция, че ще си получи заслуженото - няма да му се размине.

В примера, който си дал, не е редно да четем само написаното най-отгоре с по-тъмните буквички. Интересно е да се прочете текста в своята цялост, за да видим как по-нататък, по метод усукване, чрез увъртане, са намерили за уместно да си аргументират глупостите с някакви неправилни съображения, които са приели за вярни - и само въз основа на тях са издали осъдителната присъда.

Факт е, че на случили се 1000 ПТП-та, други 10000 са предотвратени само защото *единият* от водачите внимава и следи пътната обстановка. Факт е, че децата не разбират от ЗДвП. Факт е, и че случката е въпрос на лош късмет.

Но като ще раздаваме по подобна презумпция вина, заради това, че нямайки знак за предимство, водачът навлиза неправилно -- то нека си представим друг сходен по естеството си случай с табела: "Внимание! Високо напрежение, опасно за живота!" - и някой индиец, тръгнал да краде жица. Ток може да тече, може да не тече. Ама ако тече ток, мисля че си е в правото да го утрепе - а вината си е изцяло на ма*ала, дето въпреки табелата, пипа където не му е работа. Вината не може да е на Енергото.
- или и там може да има дебати? - и от ВКС евентуално да осъдят Енергото за убийство по непредпазливост?

И така, при знак: "внимание, ако не спрете и не осигурите предимство, може да ви утрепят" - чия е вината?
- на навлизащия от посоката без знаци -или- на навлизащия от посоката, в която ясно е означено, че се намира на път без предимство?

ВКС виждаме, че нарочно са извъртяли как едва ли не шофьорът, който се е намирал на път с предимство, трябва да навлезе в кръстовището само след като осигури предимство на тези, които се намират върху пътя без предимство. А истината е, че ПТП-то е възникнало по нечия вина. Ако ПТП-то е възникнало по вина на единия водач, не можем да прехвърляме тежестта на вредните последици от ПТП-то върху другия водач. В случая въпреки знака "Спри, осигури предимство", е извършено отнемане на предимство от страна на децата. Може случаят да е особено трагичен, но това не е повод за самоцелно и необосновано овиняване на подсъдимия, с цел постановяване на осъдителна присъда.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот Iezekil » Сря 17 май 2017 11:32


По въпроса с маркировката на онова въпросно кръгово-днес открих в държавен вестник,че това е общоприетата маркировка според наредба2 и в случая грешка с маркировката/визирам пунктира/ няма
https://www.ciela.net/svobodna-zona-dar ... -teritorii


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот ivo_555 » Сря 19 дек 2018 20:33


Кой е с предимство?Изображение


Потребителски аватар
geleznia1
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 15 ное 2014 16:42
Автомобил: golf 4
Двигател: 1.6 SR 98
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот geleznia1 » Сря 19 дек 2018 20:39


Автомобила който завива на ляво.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за предимство

Мнениеот stefan4o » Сря 19 дек 2018 20:55


geleznia1 написа:Автомобила който завива на ляво.

:th_up И аз така мисля.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта