Добавяне на озон във въздушната смес
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Ако махне и бълбукатора, ще харчи 9,8.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Без озон съм карал 10 хиляди километра и знам разходите - на градско харчеше около 13-15/100.
Нека тези, които имат такава кола да кажат колко им харчи на градско.
Нека тези, които имат такава кола да кажат колко им харчи на градско.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
kris11 написа:ludmil написа:Здравейте!
След около 14000 изминати километра мога да кажа,..
А има ли връзка с предстоящата смяна на гарнитура на главата в темата за динамометричния ключ.
Не, както писах, колата вървеше отлично но я прегрях заради "майсторите" от сервиза, които не я бяха обезвъздушили след смяна на термостат.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Ако става въпрос за упоменатия пасат 90 к.с.1,8 това е огромен разход13-15/100.Имам комби пасат 2е и гори около 10-12 като не го жаля (140 на магистрала от началната до крайна точка Пловдив София Пловдив Бургас).Без озонатори и тям подобни.След известен опит по модификации на моите коли,стигам до извода че това са "хомеопатични средства"както беше писал колегата по-нагоре от които ефекта е съмнителен.Ама щом твоята кола гори по-малко с тия намеси ОК.
- hristodj
- Мнения: 716
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Чети внимателно. Разхода е даден градско не на магистралата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
А колко гори на дълго?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
ludmil написа:Без озон съм карал 10 хиляди километра и знам разходите - на градско харчеше около 13-15/100.
Нека тези, които имат такава кола да кажат колко им харчи на градско.
Този твой пост твърдо не кореспондира с предния твой пост, а именно:
ludmil написа:Здравейте!
След около 14000 изминати километра мога да кажа, че на градско ми харчи твърдо 10/100, 1800 кубика е колата, моноинжекция, на газ. Не мога да преценя много ли е, малко ли е.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Що бе Ице
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Марк Твен е казал, че ако не лъжеш не ти е нужна добра памет
Людмиле, записвай си в едно тефтерче какво си писал, че да не стават такива конфузни ситуации.
Людмиле, записвай си в едно тефтерче какво си писал, че да не стават такива конфузни ситуации.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Бре,аз ли съ кьорав,ама нищо конфузно не видя в двата поста
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
icoico написа:ludmil написа:Без озон съм карал 10 хиляди километра и знам разходите - на градско харчеше около 13-15/100.
Нека тези, които имат такава кола да кажат колко им харчи на градско.
Този твой пост твърдо не кореспондира с предния твой пост, а именно:ludmil написа:Здравейте!
След около 14000 изминати километра мога да кажа, че на градско ми харчи твърдо 10/100, 1800 кубика е колата, моноинжекция, на газ. Не мога да преценя много ли е, малко ли е.
Значи първо не може да прецени дали колата гори много или малко, а после изведнъж се сеща, че преди да сложи чудесията е горяла 30% повече.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Това имах предвид. Освен това наистина съм озадачен за какво му е на колегата Людмил икономия на газ, като от едни десетина години би трябвало да кара на вода?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
Аааха...явно го четем в различен контекст.Аз го разбрах,че не може да прецени дали е много или малко за кола с озонатор бе,момци.То ясно,че е по-малко от преди.
Re: Добавяне на озон във въздушната смес
ludmil написа:kris11 написа:ludmil написа:Здравейте!
След около 14000 изминати километра мога да кажа,..
А има ли връзка с предстоящата смяна на гарнитура на главата в темата за динамометричния ключ.
Не, както писах, колата вървеше отлично но я прегрях заради "майсторите" от сервиза, които не я бяха обезвъздушили след смяна на термостат.
Ако към " озонаторът " включиш и ГТП - Генератор на Торсионно Поле , ще спестиш и от поддръжка на ходовата част .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта