Great Wall- България обявява фалит?
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Great Wall- България обявява фалит?
То има ли нещо, на което след като Баце му е срязал лентата да е изкарало много :)
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
На дали баш Баце е виновен за фалита
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Заводът е бил с персонал под 200 души, така че не са хиляди останалите без работа.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Без да се опитвам да филосовствам, но като цяло концепцията им още от началото беше сбъркана, която логично доведе до тук.
Малкият Волекс няма как да измести Поло, Йарис, Корса, 207/8, ибиза и т.н. С Другите им модели - джипа и пикапа (не им знам точните модели) няма как да се преборят с утвърдени вече марки в този сегмент на нашия пазар, като VW, Хонда, Тойота, Митцу и др. А и все пак, в този сегмент не се купуват масово коли, че да разчиташ на кой знае какви продажби.
Затова трябваше да предлагат коли, които да могат да конкурират Дачия и да се борят да вземат от техния пазарен дял - таргет група да са им корпоративните клиенти, на които да предлагат коли, които са подходящи за служебни. Само че те така и не го направиха - Волекса не става за служебна - много е малка, пък и не предлагат дизели. Другите два одела също. Затова съответно се стигна до тук.
Малкият Волекс няма как да измести Поло, Йарис, Корса, 207/8, ибиза и т.н. С Другите им модели - джипа и пикапа (не им знам точните модели) няма как да се преборят с утвърдени вече марки в този сегмент на нашия пазар, като VW, Хонда, Тойота, Митцу и др. А и все пак, в този сегмент не се купуват масово коли, че да разчиташ на кой знае какви продажби.
Затова трябваше да предлагат коли, които да могат да конкурират Дачия и да се борят да вземат от техния пазарен дял - таргет група да са им корпоративните клиенти, на които да предлагат коли, които са подходящи за служебни. Само че те така и не го направиха - Волекса не става за служебна - много е малка, пък и не предлагат дизели. Другите два одела също. Затова съответно се стигна до тук.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
siso_k написа:Без да се опитвам да филосовствам, но като цяло концепцията им още от началото беше сбъркана...
Какво не харесваш на концепцията "Да вземем едни ХХ милиона от КТБ, докато може"?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Ами какво да ти хареса на тая концепция, като сметката на КТБ я плати държавата, и в частност аз и ти, като данъкоплатци. Поне да беше останало работещо предприятие, да се плащат някакви заплати и данъци, а сега всички духаме супата.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
От всичкото язък за големите фанфари, и надежди че района ще живне, жалко и за тези макар и 200 човека които са работили там и са се надявали на нещо ... пък то накрая едно голямо нищо, на местния дерибей шменти капелите
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Great Wall- България обявява фалит?
1. Местния български пазар за нови автомобили няма абсолютно никакво значение за успеха или провала на този автомобилен производител. Той е минимален. Китайския продукт който тук само получава щампа Made in EU не успя да се наложи в EU. И толкоз.
2. В Румъния, еле пък в Чехия има N-то поколение автомобилни инжинери. Какво печели една корпорация когато отвори 1000 работни места и няма кой да изработи продукта й? За дадени отрасли работната ни ръка е рядко НЕподходяща и автомобилната индустрия е точно такъв случай. За това, рушвети или не, ниски или никакви данъци, няма обективна причина голям производител да дойде тук.
2. В Румъния, еле пък в Чехия има N-то поколение автомобилни инжинери. Какво печели една корпорация когато отвори 1000 работни места и няма кой да изработи продукта й? За дадени отрасли работната ни ръка е рядко НЕподходяща и автомобилната индустрия е точно такъв случай. За това, рушвети или не, ниски или никакви данъци, няма обективна причина голям производител да дойде тук.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Great Wall- България обявява фалит?
1. Местния български пазар може и да няма значение, но той не е много по различен от европейския...Дачия не е кола, която европеецаще си купи за да пътува със семейството си. Това са коли за каране от работници. Съответно Грейт уол трябваше да се насочо в тази група купувачи. Но трябваше да предложи конкурент на Дачия. А те не предложиха.
Отделно, че 2011 г.стартират производство с кола, поколение от 2005 (очевидно е че грейт уол е копие на Ярис 2.
2. Имат, защото при тях образованието отдавна се съобразява и е свързано с изискванията на бизнеса. У нас замо се говори за реформи, но си караме по старому, произвеждайки ненужни кадри.
Отделно, че 2011 г.стартират производство с кола, поколение от 2005 (очевидно е че грейт уол е копие на Ярис 2.
2. Имат, защото при тях образованието отдавна се съобразява и е свързано с изискванията на бизнеса. У нас замо се говори за реформи, но си караме по старому, произвеждайки ненужни кадри.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Какви заводи,какви коли,какви работници,какви 5 лева.....всичко е да се откраднат едни пари !
https://www.24chasa.bg/novini/article/6144337
https://www.24chasa.bg/novini/article/6144337
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Съдейки по коментарите след този:
Още много пъти ще се повтаря същата схемичка за открадване на едни пари и няма да има никакъв риск този, дето плаща сметката, да се усети и да вземе някакви мерки.
icoico написа:siso_k написа:Без да се опитвам да филосовствам, но като цяло концепцията им още от началото беше сбъркана...
Какво не харесваш на концепцията "Да вземем едни ХХ милиона от КТБ, докато може"?
Още много пъти ще се повтаря същата схемичка за открадване на едни пари и няма да има никакъв риск този, дето плаща сметката, да се усети и да вземе някакви мерки.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Автомобилите от тази марка биваха натресени само по държавни структури чрез печелене на обществени поръчки, тъй като каквото и да купи държавата, то е по този ред. Определено държавата е стимулирала производството, тъй като техническите спецификации за закупуване на автомобил са изготвяни така, че да може да се включи Грейт Уол, а когато той отговаря, поради по-ниската си цена почели винаги. Некачествен автомобил, лоша сглобка, постоянни дефекти, лошо проектиране... абсолютно недоразумение. Преките ползватели на тези автомобили в чудо се виждат.
Марката не е припозната нито сред частния сектор, нито сред частните клиенти. Приветствам фалита с две ръце.
Марката не е припозната нито сред частния сектор, нито сред частните клиенти. Приветствам фалита с две ръце.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Първо, това е маньовър, който не засяга производството и продажбите на тези автомобили, както се вижда и от статията публикувана по-горе. Второ, имам приятел който си купи пикап на 25000 км и го кара само по черно всеки ден по нивите и в сравнение с предходния Нисан Терано, този Грейт Уол е в пъти по - устойчив на джаскането по локви, дупки и пр. Обслужването е евтино, няколко пъти поемаха ремонти гаранционно. Проблема беше че се пресичаше маслото на раздатката и мина време докато се установи че през отвор за вентилация отгоре на раздатката, при много локви и зверско джаскане в тях може да попадне вода, та след като се завари тоя отвор вече няма никакви проблеми. Покритието на тавата отзад е много дуракоустойчиво, тон цимент и 2 убити прасета не са проблем за тая машина. Верно че го няма комфорта на по-престижните марки, ама в крайна сметка джип в гаранция за около 20000 лв откъде ?!!! Тук поне във Варна, СОТ фирмите масово карат Грейт уол и те ли са държавни?
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Темата е за фалита,но иначе за качествата на автомобилите.....щом една евтина марка не се купува от таксиджийте значи за нищо не става
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Great Wall- България обявява фалит?
Какво да купуват, като няма какво в средния клас, Тикотата бяха на мода преди 20г. Относно качеството, ние българите по принцип много обичаме да плюем всичко родно. И другите марки се чупят и гният, ама ако питаш немеца ще каже, че не е вярно, манталитет просто. Да отбележа само, че Агрополихим също накупиха солиден брой пикапи и си го карат нон стоп, пък не са държавна фирма.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Burner_inc и 235 госта