Шофиране в Англия
Шофиране в Англия
Здравейте, Колеги. Предстои ми престой в Англия около 30 дни и ще бъда с личния си автомобил. Както сами се досещате колата ми е с ляв волан. Някой карал ли е така там, дайте някакви насоки. Благодаря.
- Espero
- Мнения: 310
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 0:22
- Автомобил: Passat B4 1.9TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: Шофиране в Англия
Кръговите се въртят наобратно и дясната лента на магистралата е бързата... ...Хубаво е да знаеш ограниченията за скорост от мили в километри....Докато караш не правиш нищо друго...не ядеш,не пушиш,телефон и т.н.
За аварийната няма смисъл да казвам ама.....не се спира за нищо по различно от проблем с колата.
За аварийната няма смисъл да казвам ама.....не се спира за нищо по различно от проблем с колата.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Шофиране в Англия
Смятам, че с левия волан няма да ти е толкова трудно, колкото с навика в коя лента трябва да караш и както каза колегата отгоре-навика с кръговите. Колега ми разказа, че там полицаите са били много толерантни към гостите с "обратно" движение. Дори помагали на доста закъсали с преминаването на големи кръгови. Карали пред тях. Няма да се притесняваш. Щом приятел, който като млад си взе листовките от 8 ят път и има в кариерата си блъснато куцо магаре и крава се справи-ще си пушка.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шофиране в Англия
Свиква се. Преди около месец карах една седмица, но автомобил с десен волан. За мен най-много внимание изискваха кръстовищата в началото - накъде се завива и след като завиеш в коя лента трябва да отидеш. След първите ден-два свикнах и нямах проблем. Също така ми беше малко особено позиционирането на автомобила в лентата, но това е предполагам заради десния волан - вечно карах максимално в дясно. Шофьорите са толерантни, така че в това отношение не би трябвало да имаш проблем.
Относно ограниченията - 30 мили са 50 км, 50 - 80 и 70 - 110. Това са най-често срещаните ограничения, като последното е максималната скорост на магистралата. Реално, всички карат с около 10 отгоре. На много места има знаци за камери, но реално камери има там, където има едни напречни къси и дълги редуващи се бели линии по асфалта - те служат за отчитане на скоростта. Естествено, има и мобилни камери, най-често оранжеви бусове (от един такъв ми пристигна честитка ), но предполагам, че може да има и други видове мобилни камери - полицейски автомобили и т.н.
Зареждай винаги извън магистралата. Разликата е около 30 пенса, което не е никак малко. Стандартната цена преди месец за дизела беше 1,05 паунда за литър, на магистрала беше 1,36.
Горе-долу е това. Просто внимавай в началото по кръстовищата, давай си мигачите и всичко ще е ОК. Успех!
Относно ограниченията - 30 мили са 50 км, 50 - 80 и 70 - 110. Това са най-често срещаните ограничения, като последното е максималната скорост на магистралата. Реално, всички карат с около 10 отгоре. На много места има знаци за камери, но реално камери има там, където има едни напречни къси и дълги редуващи се бели линии по асфалта - те служат за отчитане на скоростта. Естествено, има и мобилни камери, най-често оранжеви бусове (от един такъв ми пристигна честитка ), но предполагам, че може да има и други видове мобилни камери - полицейски автомобили и т.н.
Зареждай винаги извън магистралата. Разликата е около 30 пенса, което не е никак малко. Стандартната цена преди месец за дизела беше 1,05 паунда за литър, на магистрала беше 1,36.
Горе-долу е това. Просто внимавай в началото по кръстовищата, давай си мигачите и всичко ще е ОК. Успех!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: joker66 и 219 госта