ALESYZ написа:Какво общо има как било в Белгия, Франция или където и да е другаде? Сякаш в България си нямаме закон, който да урежда този въпрос. Ами icoico е цитирал закона, за какво повече говорим? Дневни светлини не значи габарити, (както му се иска на някой), а именно дневни светлини, с които са оборудвани повечето от по-новите автомобили. А тези, които нямат такива, по-старите автомобили, карат с къси светлини. Но така като гледам, никой не го интересува какво пише в закона, всеки е философ и има закон, измислен от него самият и важащ за него, ама и на другите го налага даже понякога. Това го виждам във форума, пък на пътя е страшно. То не са ксенони на халогени, то не са нерегулирани къси, които светят като дълги, не са изгорели лампи, които няма кой да смени, ..... ко да изброявам повече. Всеки ден минавам по около 40 км по тъмно и ако ви кажа колко коли карат с вкл. халогени, колко с изброените по-горе симптоми, то е страшно, не, ами страшно. Ако повече изпълнявахме един просто написан текст, вместо излишно да философстваме, може и по-добре да стане положението, знае ли човек. ЗДВп е един от законите, които са като врата в полето.
Не разбрах тоя закон дето те респектира как точно урежда въпроса с нерегулираните къси или доста по-силни крушки?
Отделна тема е това, че има някакъв закон, но това не значи, че всички сме очаровани от него и примираме от щастие. Закон има и за това полицаите да не смеят да стрелят по нападащи ги цигани и всякакви подобни. За едни неща се мърмори, а за други се сочи "има закон".
Иначе е странно как се признават за дневни светлини всякакви лентички от 6-7 светодиода по бронята. Свети ли нещо - добре си.