Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Нед 19 ное 2017 15:23


Таа, в рамките на 25 хил км отворих 3 пъти мотора заради едно чукане което така и не успяваме да проследим, но как да е, само искам да ви покажа разликата между лагери Глико и лагери Колбеншмид.

Лагери глико на 6 хил км:
гл1.jpg

гл2.jpg


Лагери колбен на 6 хил км:
2.jpg

1.jpg

П.С. Имайте предвид, че колбена го слагахме отдолу, т.е. отворихме само картера и така ги слагахме, тези мънички резкички които ги има, подозирам, че са от мръсотия която някак си е попаднала там докато сме ги слагали.


Имам и още един комплект Глико на около 12 хил км които са по-зле от тези на 6 хил км но не мога в момента да намеря снимките.
Още една разлика - лагерите глико, при вадене не си стоят в черупките и падат, все едно са се свили, при колбеншмид го нямаше този проблем.

Явно гликото имат прекалено много ментета.

При Основните лагери не беше толкова зле, но картинката е горе-долу същата, Глико на 12 хил км значително по износени от Колбен на 12 хил км които са направо като нови.




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2400
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот zografski » Нед 19 ное 2017 20:39


мойте оригиналните черупки изглеждаха по-добре... а колата е на 250к км минимум... дано не си прав за глико-то, че и аз слагам такива сега. От къде си ги пазарувал ако не е тайна? Мойте ги поръчах от Германия. БТВ огледайте всички кобилици и повдигачи, може чукането да е от там ;)


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Нед 19 ное 2017 21:43


zografski написа:мойте оригиналните черупки изглеждаха по-добре... а колата е на 250к км минимум... дано не си прав за глико-то, че и аз слагам такива сега. От къде си ги пазарувал ако не е тайна? Мойте ги поръчах от Германия. БТВ огледайте всички кобилици и повдигачи, може чукането да е от там ;)


От различни места, първият път ремонтът е правен в София, не знам от къде са ги взели, вторият път на другият край на България, пак същите ментета. Веднъж отварях специално за повдигачите, всички бяха ок....

Аз повече не бих сложил Глико, ако ще от луната да ги пращат. Първият път на мотора бяха сложени и биелни и основни Глико, всичките бяха в ужасно състояние за 12хил км, вторият път колбен основни глико биелни, основните перфектни, гликото пак на мармалад, сега последно колбен основни от последният път все още са като нови, и колбен биелни на 6к пак перфектни.

Ако в момента правиш такива процедури бих ти препоръчал да сложиш оригинални Р36 лагери, аз такива ще слагам сега, излизат около 200 лв и имат някакво покритие което не знам точно какво е, но знам, че повечето които турбинират ги слагат (т.е. държат), ама в никакъв случай глико...
Прикачени файлове
r36.png


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6311
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот muns61 » Пон 20 ное 2017 7:26


Мерил ли си налягането на маслото?


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 457
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот fly_free » Пон 20 ное 2017 12:47


Колега ,това е от маслото ,не толкова от лагерите. Глико се произвеждат на доста места по света . Аз когато имам нужда вземам от Германия с немски баркод. Цената е двойна ,сравено с това което продават в България ,но от ФМ ми казаха следното това е правено в Германия за немския пазар. Има и доста по добри алтернативи на въпросните марки- примерно Дайдо -Яповния. Бих казал даже ,че са по добри.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Пон 20 ное 2017 18:03


Мерил съм налягането на маслото в норми е и маслената помпа е чисто нова, как може едните лагери да са ок, другите да не са? С едно и също масло са карани, не съм сменял маслото при последната смяна на лагерите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6311
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот muns61 » Пон 20 ное 2017 20:22


А коляновия вал шлайфан ли е? Как се кара колата?


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Пон 20 ное 2017 21:14


muns61 написа:А коляновия вал шлайфан ли е? Как се кара колата?


Не е шлайфан не е имало нужда, всичко му е в норми, колата се кара и на ръчки и нормално, но и с двата вида лагери е карана по един и същ начин... 2 пъти биелни лагери глико, и двата пъти са на мармалад, реших просто за пробата да сложа колбеншмид и резултата е на лице:)


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2400
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот zografski » Вто 21 ное 2017 11:15


не знам... моя човек ми каза лагире задължително Glico и нищо друго... ти са ме хвърли в тъча... вече е късно за смяна, мотора е сглобен и до дни колата ще е в движение.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Вто 21 ное 2017 14:34


zografski написа:не знам... моя човек ми каза лагире задължително Glico и нищо друго... ти са ме хвърли в тъча... вече е късно за смяна, мотора е сглобен и до дни колата ще е в движение.


Ами последно като носих старите ми части да ги проверяват, заедно с лагерите, първото което ме питаха като видяха лагерите беше "Глико ли са?" и ми обясниха, че имало няколко серии последно време които не стават за нищо. Днес пак ходих там и пак същото ми казаха, с колбен не са имали проблеми, но и тях ги хвърлих и ще слагам черните този път...


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2400
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот zografski » Вто 21 ное 2017 16:07


ем остава да се моля да не съм целнал тая скапана партида... :D


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11833
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот kris11 » Вто 21 ное 2017 16:42


zografski написа:ем остава да се моля да не съм целнал тая скапана партида... :D

Офф На колко километра са тия по "нови" коли?
Имало ли е : прегряване, каране с малко масло/ ниско ниво/ , чукане от ниско налягане в повдигачите ???
Ако са на по 250-300 к км - значи работи мотото: купи, счупи, купи пак. А двигателите стават все повече от рода на "кенефни"
Това означва ,че качество вече няма . оттам и дълговеност/.Вс е проектирано за 5-6г да се скапе и на боклука за да се купи ново.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот Darkbound » Вто 21 ное 2017 18:03


kris11 написа:
zografski написа:ем остава да се моля да не съм целнал тая скапана партида... :D

Офф На колко километра са тия по "нови" коли?
Имало ли е : прегряване, каране с малко масло/ ниско ниво/ , чукане от ниско налягане в повдигачите ???
Ако са на по 250-300 к км - значи работи мотото: купи, счупи, купи пак. А двигателите стават все повече от рода на "кенефни"
Това означва ,че качество вече няма . оттам и дълговеност/.Вс е проектирано за 5-6г да се скапе и на боклука за да се купи ново.


Не разбрах за тия "нови" коли, ама както и да е... Както казах и с едните и с другите лагери колата е карана с едно и също масло (не съм го сменял) и по един и същ начин, и едните са карани 6 хил км и другите са карани 6 хил км. Не е прегрявала, повдигачите не са чукали (те по-скоро цъкат, когато се изпразнят, по принцип не ми цъкат), факт е, че когато им показах лагерите на шлайфистите, първо ме питаха "Глико ли са"....


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11833
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот kris11 » Вто 21 ное 2017 20:01


Darkbound написа:Не разбрах за тия "нови" коли, ама както и да е..

След 1999-2000г. От писанията и оплакванията излиза, че всичко е еднодневки . Купи продай на бедните. Не уточнявам само автомобили -важи за доакинска техника,ТВ и т.н...


golfmk1
Low rider
Мнения: 5829
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!

Мнениеот golfmk1 » Вто 21 ное 2017 20:30


Ти турбиниран ли си?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта