Всички случаи, които са ми известни, глико на вр6 са приключвали в рамките на 30—300км. Аз лично изкарах 1000км преди да ми изхлопа вала.
Има некачествена серия, която се правила в Турция, ако не бъркам. А цената е извънредно висока, доближава се до цената на перформънс лагерите за този мотор. Аз карам с кинг рейсинг на турбомотора, атмосферния ми е с оригиналните, ако трябва да ги сменям ще сложа колбеншмит. Никога глико на вр6.
Не си купувайте лагери Glyco не струват!
- samo_pechka
- Мнения: 8337
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Мале и Колбеншмидт, с други не бих рискувал
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
golfmk1 написа:Ти турбиниран ли си?
Не, мотора е сток. Вероятно ще турбинирам в бъдеще, за това сега ще сложа нови бутала, ковани биели и р36 лагери, и елиминирам всякакви възможни проблеми долу... надявам се... но както и да е, идеята беше, глико поне от моя опит до момента, не стават за нищо, поне на моя двигател... ама от тва което чувам явно не е само на моя... а и очевидно нямам проблем там след като колбеншмида си издържаха и поне си стояха в черупките, гликото като разглобяваме и направо падаха или оставаха на вала, но нито 1 не излезе с черупка и двата пъти.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
- zografski
- Мнения: 2588
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
ами аз за сега само черупките сменям... дано няма ядове, пък ако има след време... ще го имам в предвид и ще се взима др марка...
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Darkbound написа:golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
Мисълта ми е, че аз други марки(колбеншмид евентуално) не бих си сложил.Явно на шестаците не карат.Друго логично обяснение нямам.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Darkbound написа:golfmk1 написа:Според мен бъркате някъде или както казва Пешката на тези мотори не държат.
Винаги има вероятност ние да бъркаме нещо, или по-скоро сега да сбъркаме, само че предишните два пъти когато мотора е отварян, са го правили два различни "майстора", и двамата да са объркали едно и също нещо, все с Глико лагери... не знам... ще се разбере скоро
преди да мина на рейсинг лагери, карах с оригинални лагери, като от два мотора свалих долните черупки (или горните, да не бъркам,едните се износваха повече) и сглобих един комплект. Лагери на близо 25 години и се караха на турбо
Тук коментираме нови лагери.
За подмяната им няма голяма философия.
сигурно знам за 10-на случая на прецакани валове на вр-и с глико. Факт е, че из америка масово ги ползват. А де...
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Само такива продавам(на VR не съм продавал)
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Колега ,при нормална работа на мотора- лагерите са предназначени за този мотор, изправна маслена помпа, качествено масло валът не би трябвало да докосва лагерите,а тези деруги по черупките са от маслено гладуване- или неподходящо/менте/ масло ,или неправилно стягане -малка хлабина между вала и черупката. Некачествените лагери се отлюспват ,а не задират.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
fly_free написа:Колега ,при нормална работа на мотора- лагерите са предназначени за този мотор, изправна маслена помпа, качествено масло валът не би трябвало да докосва лагерите,а тези деруги по черупките са от маслено гладуване- или неподходящо/менте/ масло ,или неправилно стягане -малка хлабина между вала и черупката. Некачествените лагери се отлюспват ,а не задират.
Както казах, и двата комплекта лагери (глико и колбен) са биле в еднакви условия.. дори бих казал, че колбена е бил в малко по-лоши условия тъй като гликото беше в 0-6000км на маслото, а колбен 6000-12000км :) виж може и от стягане да е дошла разликата, колбена аз го стягах точно по спецификации, двата майстора (с двата отделни комплекта глико, включително и 1 комплект основни) кво са правили преди мен не знам.
П.С. Маслената помпа е чисто нова SWAG.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
А с какво масло? По принцип винаги след смяна на лагери ,сегменти се слага ново качествено масло и след 500-1000 км се сменя. Колбеишмидт продават един пръчици за проверка на хлабината между лагера и вала.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Значи лагери, сегменти - все тая, задължително смяна на маслото. Интересни принципи имаш.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Glyco е марка лагери за първо вграждане на много автомобили. Всички проблеми, които имате са от некачествена стока, менте и т.н. Ако си ги поръчаш от доказан вносител, караш с правилното масло и имаш налягане на маслото, няма да има никакви проблеми.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не си купувайте лагери Glyco не струват!
Така е. Но:
Във случаите, за които споменах, моторите не са били счупени, а се ревизират с цел подготовка за натоварвания(мощности) много над фабричните. А лагерите финишират още в процеса на разработване.
Аз лично не мога да си обясня какво точно ги съсипва и какво толкова менташко може да се направи. Реално между вала и лагера има масло, т.е. не трябва да има досег, както колегата по-горе спомена.
Факт е, че покритието на лагера се разпада, черупката е деформирана при демонтаж...
Качествени масла, задължително за такива коли уред за налягане на маслото, излишно е да споменавам даже...Интересното е че до последно си държи налягане.
За тънки сметки и пестене не може и дума да става, при положение, че в тунинг на мотора се набиват хиляди левове. Аз моите съм ги купувал от ауто плюс и цената никак не е била ниска.
До неотдавна нямаше реално перформънс лагери за вр6. ACL не правеше (странно защо при толкова масов за тунинг мотор). Имаше фирми, основно в САЩ, които предлагат допълнително покритие на обикновени лагери (обикновено глико), но такива не съм пробвал.Сега кинг прави рейсинг серия,както споменах. Всеки преценя с какво да кара. Аз с глико на вр6 не бих рискувал, при положение че си е обикновен лагер, отделно и че цената му е над 2 пъти по спомен над колбеншмит.
Във случаите, за които споменах, моторите не са били счупени, а се ревизират с цел подготовка за натоварвания(мощности) много над фабричните. А лагерите финишират още в процеса на разработване.
Аз лично не мога да си обясня какво точно ги съсипва и какво толкова менташко може да се направи. Реално между вала и лагера има масло, т.е. не трябва да има досег, както колегата по-горе спомена.
Факт е, че покритието на лагера се разпада, черупката е деформирана при демонтаж...
Качествени масла, задължително за такива коли уред за налягане на маслото, излишно е да споменавам даже...Интересното е че до последно си държи налягане.
За тънки сметки и пестене не може и дума да става, при положение, че в тунинг на мотора се набиват хиляди левове. Аз моите съм ги купувал от ауто плюс и цената никак не е била ниска.
До неотдавна нямаше реално перформънс лагери за вр6. ACL не правеше (странно защо при толкова масов за тунинг мотор). Имаше фирми, основно в САЩ, които предлагат допълнително покритие на обикновени лагери (обикновено глико), но такива не съм пробвал.Сега кинг прави рейсинг серия,както споменах. Всеки преценя с какво да кара. Аз с глико на вр6 не бих рискувал, при положение че си е обикновен лагер, отделно и че цената му е над 2 пъти по спомен над колбеншмит.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта