Клапан за 1.8т pcv valve
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Клапан за 1.8т pcv valve
Въпроса ми е за този клапан, дават го турбо прешър контрол валв на някои места на други че е само ,pcv за картерната вентилация,макар че уж клапана под колектора може да причини бууст лийк.надух с уста тоя под колектора държи гледах всички вакуми са наред ама тоя клапан незнам как да го тествам.мотора е ajl
- Прикачени файлове
-
- 300x300_1J0121109C__28623_std.jpg (6.18 KиБ) Видяна 1976 пъти
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
За причини за трудно палене на топло нещо да кажете,понякога върти доста,докато на студен мотор пали веднага.евентуално за комутатор ми идва на първо време.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
Една интересна тема за клапаните на 1.8Т ! viewtopic.php?f=5&t=250909&hilit=pcv+prv
Имаш ли АГУ ? Закачал ли си скоро колата на диагностика?
Имаш ли АГУ ? Закачал ли си скоро колата на диагностика?
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
имам, след последната настройка тримовете са около и под 10% това за адитив, краткия си седи на 0.грешки никакви не излизат след настройката на газта всичко уж и е норми, също понякога върви понякога не замисля се, при връщане на газта има едно лашкане което пак не винаги е изразено.надувана е за течове тогава смених бов-а.оборотите на място играят не с много но прекъсва достатъчно да трепери колата на газ е по-силно изразено.иначе тази тема съм я гледал по картерната вентилация уж всичко е вред само тоя клапан нз как да го проверя, в темата колегата го писал че е Pressure regulator valve за турбото демек ако не затваря в движение няма да върви.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
На газ е по-силно изразено,ако има проблем със запалването(бобини или комутатор).С какъв двигател си(код)? Виж на загрял двигател какви са детонациите в цилиндрите.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
мда знам го , но уж са сменяни и 4те от предишния собственик беру май бяха.на кой канал да ги гледам?мотора е ajl na audi.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
Нямам представа при теб на кой канал са. Потърси на кой канал са изписани напрежения вариращи от 0,3-1,4V. И на четирите цилиндъра трябва да са относително еднакви стойностите.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Клапан за 1.8т pcv valve
Малко развитие преди няколко дни пак разхвърлях картерната вентилация и нищо, но какво ме накара да дръпна вакума на регулатора на рейката и ти да видиш бензинец в маркуча, смених регулатора и оттогава не съм имал проблем с паленето, придърпванията и клатенето на обороти доста намаляха мотора работи мазно както когато я купувах, леко дърпа въздух от уплътненията на дюзите или от от уплътненията на колектора.Сега мисля да сменя на дюзите на първо време.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 263 госта