Vlad777 написа:Съветвам те да се поинтересуваш и как стои въпроса с каското. Представи си калник за боя. Каското дали ще плати и разфолирането, боядисването и фолирането отново? А бояджиите как и дали ще уцелят точния цвят на боята? А ти как ще познаеш дали са го уцелили, като останалите детайли на колата са фолирани? Според мен поддръжката на това фолио не е за пренебрегване.
Good point!!!
Фолиото се дозастрахова, но за това че цвета отдолу трябва да се напасне по съседни детайли - това не съм се сетил. Принципно ако колата е нова и се работи с оргиналните бои и кодове, шанса да се оплеска нещо не би трябвало да е голям? Ще се ремонтира (недай си Боже) във фирмения сервиз по принцип по Каско. Но наистина като се замисля по добре е да се разфолира още един детайл поне за да се провери цвета. А пък фолиото ??? След две три години ще си е променило цвета в няква степен и новия детайл ще личи...аааа, ей затова писах тук, повече глави винаги е по добре от една.