XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
ma_in
Мнения: 147
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
Двигател: JN _ ACK _ BMM
Местоположение: София

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот ma_in » Пон 14 май 2018 17:50


Lyubcho_88 написа:
Mario951 написа:По-добре ако сте толкова загрижени сменяйте масло на 7-8000 км ще има много по-добър ефект.

В това сигурен ли си? Питам, съвсем сериозно т.к. има защитници и на тая теза, че трябва да се сменя точно м/у 10 и 11-12 000км маслото понеже чисти двигателя към края на експлоатационния период. И сменяйки го на 7 000, наливаш новото в нагара. Не знам не съм специалист, затова питам.

Ако това е вярно, значи хората, които сменят масло на време, а не на километри до един карат едни затлачени двигатели. Т.е. всички екзотични коли, които се пазят и не се карат или пък някои сезонни коли, всички са с налепи и чернилки. Аз лично смятам, че е точно обратното.
Фичката го гледай като развлекателно предаване, посмей се и след това забрави всичко казано, особено когато става дума за спонсорираните продукти.




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот 110afn » Пон 14 май 2018 18:07


Аз също съм на мнение, че едно масло трябва да се кара докрай, а не да се сменява на 5-6 х.км


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1933
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот beuchat » Пон 14 май 2018 21:46


Жабарите са ги карали тия двигатели без да им сменят маслото Бог знае колко хиляди километра отгоре,вие дето се вика сте тръгнали мъртвец от оня свят да връщате.Наливайте си масло по спецификациите,което колата не го гори и не и тракат повдигачите с него,и смятам,че проблеми няма да имате.А с парите,които ще спестите от добавките си купувайте по-качествени продукти за себе си,майната им на тия железа!


Потребителски аватар
Mario951
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот Mario951 » Пон 14 май 2018 22:16


Ами всеки преценява как да си обслужва автомобила. Аз нито имам техническото образование, нито имам практическия опит, че да давам акъл :biggrin Аз го казах по-скоро на шега, защото и аз смятам, че около 10 000 км е нормален интервал за смяна на масло. Попринцип при изряден мотор, поддържан редовно, не би трябвало да има нагари, ако има такива те няма да се разрешат от смяна на масло, ако ще и на 2000 км.

Лично аз съм преценил, че си сменям маслото всяка есен, вероятно дори не хващам 10 000, но по моята логика искам зимата да имам чисто масло, защото тук доста падат температурите.

...понеже чисти двигателя към края на експлоатационния период


Това за първи път го чувам аз. То бих казал че всичко е толкова относително до това как и колко се кара 1 автомобил, че е просто абсурдно да се коментират сухи цифри, но не виждам как по-честата смяна би се оказала по някакъв начин вредна, дори и да има истина в това твърдение, то основната работа на маслото е да смазва и после да чисти :Mr Green Fun


Lyubcho_88
Мнения: 235
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: MB W245 07
Двигател: B200 136hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот Lyubcho_88 » Пон 14 май 2018 22:59


Маслото се сменя на километри или на 1г, което настъпи първо. Дори и да няма километри, след 1г контакт с въздуха, вече е негодно за употреба. Маслото винаги трябва да се разпечатва непосредствено преди наливането в мотора.
Препоръките на различните производители са различни заради добавките влагани в маслата. Иначе суровината - петрола - е един и същ, което е нормално. Например в сайта на Motul има препоръка ако колата изминава повече от 10 000км на година то да се сменя или на 30 000км (премиум масло) или на 1г, което настъпи първо. Ако минава по-малко от 10 000км тогава се сменя на 1г.
https://www.motul.com/bg/bg/lubricants

Новите коли излизат с масла "long life" и сменят чак на 40 000км, това обаче не съм сигурен, че е много здравословно за мотора, нищо че производителя така казва. За тях обикновено е важно да си изкара колата гаранцията (5г или еди колко си км), след което очаква собственика да налее нови пари за друг нов модел. Тия като нас дето взимат коли 3та употреба да му мислят. И тъй като точно италианеца не се е грижел да сменя маслата на 10 000км, а чак на 40к, в какво състояние мислиш, че е колата дето идва тука. Точно заради това питам има ли нужда да се ползват някакви подобрители дето да вдъхнат малко надежда или тя колата е взела дала и да си я карам с някакво качествено масло каквото има и да си свиркам?

Точно понеже производителя на моята щкода е дал автоматичната кутия за необслужваема, аз и смених маслото на 300 000км с оригинален филтър 2002г, просто оставам без думи...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот stefan4o » Вто 15 май 2018 6:31


Няма необслужваеми възли, които ползуват масло.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19685
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот Vlad777 » Вто 15 май 2018 10:28


Mario951 написа:Лично аз съм преценил, че си сменям маслото всяка есен
През зимата има големи температурни амплитуди, които водят до конденз и по-бързо влошаване на качествата на маслото. Така цяло лято след това караш с масло, което не е с най-добри качества. Затова е по-добре е да го сменяш всяка пролет, вместо есен.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8373
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот samo_pechka » Вто 15 май 2018 19:53


За маслата и добавките... много може да се пише, голяма част от маслата нямат нужда от "подобряване" , но тия дето са лоу сапс страдат малко от недостиг на адитиви. Причината е , че ДПФ-а му се разкатава фамилията от някои адитиви , слагани масово във фул сапс масла , а без нужните адитиви мотора го отнася, къс живот и т.н. са последствията , абе политика измислена от икономисти, ревностни почитатели на планираното остаряване , а не от истински авто-конструктори.
Една добра добавка , съдържаща (много )Волфрам е едно добро решение - Eurol Engine Oil Treat.
П.п. такъв тип добавка е без особен ефект при масла на база естер. Понеже тази добавка е на база AN ( Alkylated Naphthalene ) , подходяща е и за коли с ДПФ .


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот forski » Вто 15 май 2018 20:28


Така или инъче вече никой потребител не търси нищо вечно, ако въобще някога го е търсил.
Играчките се сменят много преди да настъпи планираната им смърт, поне при по-заможната маса от потребителите е така.
Ние сме клошари, искаме с пет лева да си купим нещо и то да ни надживее, че да не се налага да се набутваме и да го купуваме пак. Ко да прайш, сиромах човек жив дявол ... ама гяволъка все на неговия гръб :smile
Таратайки от миналия век, с вълшебни добавки ще спасяваме, и тепърва ще им пазим двигателите да не се износят ... след милион километра пробег :screwy


Lyubcho_88
Мнения: 235
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: MB W245 07
Двигател: B200 136hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: XADO Revitalizant, Suprotec и други добавки повишаващи компресията и защита на мотора при дизел и бензин.

Мнениеот Lyubcho_88 » Вто 15 май 2018 22:30


Принципно си много прав ама...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 777 и 62 госта