На стария Пасат беше подобно.
Само че го хванахме на стенда,върху плочите.
Трябва да са отключени и мотора да работи.
От налягането извиваше наляво.
Малко беше и не пречеше.
Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Вдигаш предницата и палиш.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Да де,ама на мен нито ми дърпа,нито извива,просто волана мръдна в ляво и там остана.Това ще го лекувам с презацепване на геврека,ама ми е чудно от какво се яви.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
georgebonev написа:Докато се рових за инфо, четох, че в един случай е имало изместване на рейката спрямо тампоните й около и под 1 см. Сменили нови тампони на рейката и се оправил проблема.
Другите варианти на решения са реглаж, друга рейка и болт на магарето от тази тема: viewtopic.php?f=5&t=41528&start=105
При всеки, различно...
Един начин за тест на хидравличната рейка:
viewtopic.php?p=1045799#p1045799Бако написа:...имахме същия проблем с един Г3- все дърпаше на ляво .Всичко сменахме , реглажи и т.н и пак същото .Накрая се оказа от хидравличната рейка .Установихме го след следния опит : на прав участък засилихме колата загасихме я от контакта и пуснахме волана - колата си вървеше на право .Същото нещо при запален двигател - дърпа на ляво .След смяна на хидравличната рейка се оправи...
На пасата рейката не може да се измести. От шоф страна е с двата болта на твърда връзка.
Относно хидравликата. Аз моята я носих да я рециклирам техническия, като им обясних подробно за какво им я нося. Сложиха я първо на стенда, държи си налягания, не тече, обраха малко луфта и си ми я върнаха. Пари не ми взеха.
В крайна сметка при мен с изправяне на джанти, нови гуми, баланс и реглаж на предницата, пасата заспа
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Аз имам интересна история.
Видях тази реклама:
И ми се стори, че хората си вършат работата качествено, имат си индукционен апарат ако нещо се опре, слагат ти найлончета по волана. Модерна работа. А и има 6 месеца гаранция.
Закарах една кола, по която почти нищо не трябваше да се пипа за реглаж, качиха я,провериха я и всичко беше ОК.
Но ми се наложи да ходя пак, за друга кола (по-възрастна), този път колата трябваше да се регулира наистина. Звъннах да си запиша час и ме попитаха дали е раздвижена рейката. Казах, че трябва да е раздвижена, защото външни накрайници, шарнири, тампони са сменени.
Отидох и мрънкането се започна от вратата: "Абе на места бордовете на джантите са подбити, не знам дали ще стане реглаж. Волана е много на криво и не мога да го изправя." Казах му, че волана ще си го изправя, той да оправи сходимостта. Качи я на подемника, пипна с един гаечен ключ по рейката и започна да писка, да се тръшка и да треска ключове по работната маса. Бил съм го излъгал по телефона, че е раздвижена и сега, като я е качил трябва да ми вземе 15лв за това че не може да направи реглажа.
Прати ме в приемната да си запиша час за "раздвижване" в сервиза. Отидох аз, там казаха, че щяло да струва по 40лв на страна, ама сега не можели да го направят.
Запалих си колата, отидох в кварталния сервиз, нито ме питаха нещо раздвижено ли е, нито ме питаха на къде ми сочи волана. Нагряха каквото трябва, отви се, ремонтираха ми колата за 15 минути и това беше.
Поздрави на 6+
п.п И найлонче даже не ми сложиха.
Видях тази реклама:
И ми се стори, че хората си вършат работата качествено, имат си индукционен апарат ако нещо се опре, слагат ти найлончета по волана. Модерна работа. А и има 6 месеца гаранция.
Закарах една кола, по която почти нищо не трябваше да се пипа за реглаж, качиха я,провериха я и всичко беше ОК.
Но ми се наложи да ходя пак, за друга кола (по-възрастна), този път колата трябваше да се регулира наистина. Звъннах да си запиша час и ме попитаха дали е раздвижена рейката. Казах, че трябва да е раздвижена, защото външни накрайници, шарнири, тампони са сменени.
Отидох и мрънкането се започна от вратата: "Абе на места бордовете на джантите са подбити, не знам дали ще стане реглаж. Волана е много на криво и не мога да го изправя." Казах му, че волана ще си го изправя, той да оправи сходимостта. Качи я на подемника, пипна с един гаечен ключ по рейката и започна да писка, да се тръшка и да треска ключове по работната маса. Бил съм го излъгал по телефона, че е раздвижена и сега, като я е качил трябва да ми вземе 15лв за това че не може да направи реглажа.
Прати ме в приемната да си запиша час за "раздвижване" в сервиза. Отидох аз, там казаха, че щяло да струва по 40лв на страна, ама сега не можели да го направят.
Запалих си колата, отидох в кварталния сервиз, нито ме питаха нещо раздвижено ли е, нито ме питаха на къде ми сочи волана. Нагряха каквото трябва, отви се, ремонтираха ми колата за 15 минути и това беше.
Поздрави на 6+
п.п И найлонче даже не ми сложиха.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Аман от тоя измислен герой...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
6 лв взимат в маргел ако онзи не може да отвие накрайника. Дори и на мен ми ги е взимал, а му карам доста коли за реглаж. За едно ауди обаче извади ония ключета дето му се бяха паднали от зръчно, пуфка, пъшка и толкоз. Реглажния болт и двете гайки на пустото ауди бяха чисто нови, отидох в сервиза, легнах до колата и разхлабих гайките и му я закарах.
Веднъж уцелят реглажа, веднъж не го уцелят, не знам какво правят
Веднъж уцелят реглажа, веднъж не го уцелят, не знам какво правят
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Ще използвам тази тема.. Колата е туарег, яде ми гумите от външната страна. В два сервиза ми казват, че всичко е ок по предницата и няма нужда от реглаж.
Гумите са 19'' ако има значение. Някакви предположения за причината, ако приемем че реглажа ми е ок?
Гумите са 19'' ако има значение. Някакви предположения за причината, ако приемем че реглажа ми е ок?
Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?
Щом гумите се износват външно, значи реглажа не е ок. Тъй като и двата моста на туарега са двигателни, то за да се намали външното износване на гумите, трябва да се намали сходимоста им, докато започнат да се износват равномерно. Това го знае всеки майстор по реглажа и е трябвало да го приложи при посещението ти в сервиза...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 267 госта