В момента е Нед 18 ное 2018 9:57
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Пон 28 май 2018 22:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Еднакво име ЕТ-то, но няма логика и с различно да са, да ти изкриви волана в ляво или дясно


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Пон 28 май 2018 22:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
К.Одаджийски написа:
Iezekil написа:
Аз пък зимата бях с 14ки,регулирана предница.Сложих чисто нови 15ки,волана избяга 2 шлица в ляво.На какво може да се дължи?

Това ми се случва последните 2 години като сменя гумите и джантите и нямам идея от какво е, не можах и да открия обяснение.

Я раздуй, как ги сменяш и на къде влачи!
След време оправя ли се само? Или с единия комплект дърпа в ляво а с другия в дясно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 5:57 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Мнения: 6078
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен
Не дърпа,не влачи,старите ми гуми нямат "изпасване"...Просто волана избяга незнайно защо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 6:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
goppa написа:
К.Одаджийски написа:
Iezekil написа:
Аз пък зимата бях с 14ки,регулирана предница.Сложих чисто нови 15ки,волана избяга 2 шлица в ляво.На какво може да се дължи?

Това ми се случва последните 2 години като сменя гумите и джантите и нямам идея от какво е, не можах и да открия обяснение.

Я раздуй, как ги сменяш и на къде влачи!
След време оправя ли се само? Или с единия комплект дърпа в ляво а с другия в дясно.

С летните, регулирана предница, изправен волан, колата върви направо. Слагам зимните гуми с джанти и волана се изкривява в ляво, като при мен с повече от 2 шлица и почва да дърпа в ляво зверски. Сменявам лява с дясна джанта, волана си остава така крив, но вече тегленето е поносимо и колата се кара. Този номер е само с 2 от джантите, другите 2 са си екстра. Ясно е, че е нещо в тия джанти ама нямам идея какво точно. Разбрал съм с точно кои две гуми и джанти ми го прави тоя номер и понеже сега ще купувам две нови гуми, знам на кои джанти да ги сложа


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 9:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Дa не сa рaзлични гумите? Примерно еднaквa шaркa но с рaзличен товaрен индекс. Или пък някоя от тях дa е кривa - протекторa дa е рaвномерен, но дa е нa конус.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 19:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Еднакви са, бяха две контита ТС850, купих ги нови и карани само зимата, абсолютно равномерно износени. Аз не търпя проблеми с предницата и ако трябва сменявам някои неща и предварително, реглажите са ми като кафето 2-3 на година поне. Едната гума я скъсах март месец в една дупка, сега зимата ще купя нови и ще ги сложа на другите две джанти, които са с дебици на тях, но ги слагах при последния сняг и нямаше промяна във волана и вървенето на колата


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 20:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1622
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Ако геометрията на предницата е юстирана на стенд, при липса на хлабини и скрити дефекти по системата, проблема е само в гумите!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 20:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Абе юстирана беше предницата, както казах, не търпя проблеми с управлението и спирачките, проблемът е в джантите най вероятно, но не мога да си го обясня


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 21:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Мнения: 3053
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Как ги стягаш джантите... във въздуха изцяло, или стягаш леко и сваляш на земята и достягаш?
Имам в предвид, че може да е останала лека хлабина от към единия болт.. Друга причина за изместване не ми хрумва...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 22:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
На подемника и с гайковерта, колкото може да бие на 12 атм. Всичко е стегнато до скъсване


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Вто 29 май 2018 22:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1622
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Джантите се стягат с динамометричен ключ, за моят пасат ФауВе са предписали 120 Nm, препоръчват след 200 км да се натегнат още веднъж с този въртящ момент.

Но който няма го прави както може.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Сря 30 май 2018 6:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
С динамометричен ключ ги стегнаха в една кумаджийница и след 2 километра бяха хлабави и четирите. Изпадала ми е джанта в движение и стягам ако може с тръбата като на ГАЗ-ка


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Сря 30 май 2018 11:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Iezekil написа:
Не дърпа,не влачи,старите ми гуми нямат "изпасване"...Просто волана избяга незнайно защо.

Дa не би рейкaтa дa се е изместилa спрямо мaгaрето. Aко ги сменяш нa крик, и сa зaминaли тaмпоните нa рейкaтa, може от тежесттa нa колaтa докaто е билa с едното колело във въздухa дa се е изместилa мaлко рейкaтa.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Сря 30 май 2018 12:56 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Мнения: 6078
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен
Това ми се струва,че няма как да се случи.Не знам да има тампон от страната на управлението,там болтовете си влизат плътно в дупките/може и да греша/,8мм.са и дупките и болтовете.И да има хлабина някоя десета,едва ли ще отрази 2 шлица.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо? Публикувано: Сря 30 май 2018 13:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Мнения: 3053
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Докато се рових за инфо, четох, че в един случай е имало изместване на рейката спрямо тампоните й около и под 1 см. Сменили нови тампони на рейката и се оправил проблема.
Другите варианти на решения са реглаж, друга рейка и болт на магарето от тази тема: viewtopic.php?f=5&t=41528&start=105
При всеки, различно...

Един начин за тест на хидравличната рейка:
viewtopic.php?p=1045799#p1045799
Бако написа:
...имахме същия проблем с един Г3- все дърпаше на ляво .Всичко сменахме , реглажи и т.н и пак същото .Накрая се оказа от хидравличната рейка .Установихме го след следния опит : на прав участък засилихме колата загасихме я от контакта и пуснахме волана - колата си вървеше на право .Същото нещо при запален двигател - дърпа на ляво .След смяна на хидравличната рейка се оправи...


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bayspiro, s7151kv, tdi fen и 11 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design