Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Zdravko Zankov
Мнения: 9106
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 30 май 2018 14:02


На стария Пасат беше подобно.
Само че го хванахме на стенда,върху плочите.
Трябва да са отключени и мотора да работи.
От налягането извиваше наляво.
Малко беше и не пречеше.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6163
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот muns61 » Сря 30 май 2018 17:44


Вдигаш предницата и палиш.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5903
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот Iezekil » Сря 30 май 2018 19:56


Да де,ама на мен нито ми дърпа,нито извива,просто волана мръдна в ляво и там остана.Това ще го лекувам с презацепване на геврека,ама ми е чудно от какво се яви.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10436
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: Берковица
Контакти:

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 30 май 2018 20:58


georgebonev написа:Докато се рових за инфо, четох, че в един случай е имало изместване на рейката спрямо тампоните й около и под 1 см. Сменили нови тампони на рейката и се оправил проблема.
Другите варианти на решения са реглаж, друга рейка и болт на магарето от тази тема: viewtopic.php?f=5&t=41528&start=105
При всеки, различно...

Един начин за тест на хидравличната рейка:
viewtopic.php?p=1045799#p1045799
Бако написа:...имахме същия проблем с един Г3- все дърпаше на ляво .Всичко сменахме , реглажи и т.н и пак същото .Накрая се оказа от хидравличната рейка .Установихме го след следния опит : на прав участък засилихме колата загасихме я от контакта и пуснахме волана - колата си вървеше на право .Същото нещо при запален двигател - дърпа на ляво .След смяна на хидравличната рейка се оправи...

На пасата рейката не може да се измести. От шоф страна е с двата болта на твърда връзка.
Относно хидравликата. Аз моята я носих да я рециклирам техническия, като им обясних подробно за какво им я нося. Сложиха я първо на стенда, държи си налягания, не тече, обраха малко луфта и си ми я върнаха. Пари не ми взеха.
В крайна сметка при мен с изправяне на джанти, нови гуми, баланс и реглаж на предницата, пасата заспа



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Peshkata и 9 госта