Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Zdravko Zankov
Мнения: 9558
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 30 май 2018 14:02


На стария Пасат беше подобно.
Само че го хванахме на стенда,върху плочите.
Трябва да са отключени и мотора да работи.
От налягането извиваше наляво.
Малко беше и не пречеше.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6355
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот muns61 » Сря 30 май 2018 17:44


Вдигаш предницата и палиш.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6053
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот Iezekil » Сря 30 май 2018 19:56


Да де,ама на мен нито ми дърпа,нито извива,просто волана мръдна в ляво и там остана.Това ще го лекувам с презацепване на геврека,ама ми е чудно от какво се яви.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10688
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 30 май 2018 20:58


georgebonev написа:Докато се рових за инфо, четох, че в един случай е имало изместване на рейката спрямо тампоните й около и под 1 см. Сменили нови тампони на рейката и се оправил проблема.
Другите варианти на решения са реглаж, друга рейка и болт на магарето от тази тема: viewtopic.php?f=5&t=41528&start=105
При всеки, различно...

Един начин за тест на хидравличната рейка:
viewtopic.php?p=1045799#p1045799
Бако написа:...имахме същия проблем с един Г3- все дърпаше на ляво .Всичко сменахме , реглажи и т.н и пак същото .Накрая се оказа от хидравличната рейка .Установихме го след следния опит : на прав участък засилихме колата загасихме я от контакта и пуснахме волана - колата си вървеше на право .Същото нещо при запален двигател - дърпа на ляво .След смяна на хидравличната рейка се оправи...

На пасата рейката не може да се измести. От шоф страна е с двата болта на твърда връзка.
Относно хидравликата. Аз моята я носих да я рециклирам техническия, като им обясних подробно за какво им я нося. Сложиха я първо на стенда, държи си налягания, не тече, обраха малко луфта и си ми я върнаха. Пари не ми взеха.
В крайна сметка при мен с изправяне на джанти, нови гуми, баланс и реглаж на предницата, пасата заспа


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4621
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Honda CBR 1000 F
Двигател:
Местоположение: South Of Heaven

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот kaiser666 » Вто 24 юли 2018 7:16


Аз имам интересна история. :Mr Green Fun

Видях тази реклама:

И ми се стори, че хората си вършат работата качествено, имат си индукционен апарат ако нещо се опре, слагат ти найлончета по волана. Модерна работа. А и има 6 месеца гаранция.

Закарах една кола, по която почти нищо не трябваше да се пипа за реглаж, качиха я,провериха я и всичко беше ОК.

Но ми се наложи да ходя пак, за друга кола (по-възрастна), този път колата трябваше да се регулира наистина. Звъннах да си запиша час и ме попитаха дали е раздвижена рейката. Казах, че трябва да е раздвижена, защото външни накрайници, шарнири, тампони са сменени.

Отидох и мрънкането се започна от вратата: "Абе на места бордовете на джантите са подбити, не знам дали ще стане реглаж. Волана е много на криво и не мога да го изправя." Казах му, че волана ще си го изправя, той да оправи сходимостта. Качи я на подемника, пипна с един гаечен ключ по рейката и започна да писка, да се тръшка и да треска ключове по работната маса. Бил съм го излъгал по телефона, че е раздвижена и сега, като я е качил трябва да ми вземе 15лв за това че не може да направи реглажа. :icon_lol :icon_lol :icon_lol

Прати ме в приемната да си запиша час за "раздвижване" в сервиза. :icon_lol Отидох аз, там казаха, че щяло да струва по 40лв на страна, ама сега не можели да го направят. :mhihi

Запалих си колата, отидох в кварталния сервиз, нито ме питаха нещо раздвижено ли е, нито ме питаха на къде ми сочи волана. Нагряха каквото трябва, отви се, ремонтираха ми колата за 15 минути и това беше.

Поздрави на 6+

п.п И найлонче даже не ми сложиха. :icon_lol


Zdravko Zankov
Мнения: 9558
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 24 юли 2018 10:26


Аман от тоя измислен герой...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10688
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 24 юли 2018 19:39


6 лв взимат в маргел ако онзи не може да отвие накрайника. Дори и на мен ми ги е взимал, а му карам доста коли за реглаж. За едно ауди обаче извади ония ключета дето му се бяха паднали от зръчно, пуфка, пъшка и толкоз. Реглажния болт и двете гайки на пустото ауди бяха чисто нови, отидох в сервиза, легнах до колата и разхлабих гайките и му я закарах.
Веднъж уцелят реглажа, веднъж не го уцелят, не знам какво правят


rainman
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 май 2011 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот rainman » Вто 28 авг 2018 8:58


Ще използвам тази тема.. Колата е туарег, яде ми гумите от външната страна. В два сервиза ми казват, че всичко е ок по предницата и няма нужда от реглаж.
Гумите са 19'' ако има значение. Някакви предположения за причината, ако приемем че реглажа ми е ок?


batVenci
Мнения: 765
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Предницата ми е за реглаж... дали/ако да- защо?

Мнениеот batVenci » Вто 28 авг 2018 12:37


Щом гумите се износват външно, значи реглажа не е ок. Тъй като и двата моста на туарега са двигателни, то за да се намали външното износване на гумите, трябва да се намали сходимоста им, докато започнат да се износват равномерно. Това го знае всеки майстор по реглажа и е трябвало да го приложи при посещението ти в сервиза...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dermeister, ivosaxo и 18 госта