В момента е Сря 21 ное 2018 12:23
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Късо съединение -последици Публикувано: Вто 16 окт 2018 15:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Мнения: 1129
Автомобил: Golf 3 AEK+Cit-ZX
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас
Здравейте.За един приятел питам (наистина).един мой приятел има стар дизелов ситроен.преди няколко дни карайки по магистралата се Ситроена се запалва от кабел с огоглена изолация опиташ се в капака на клапаните и от там се запалват маркучите за нафта и д-р.Веднага е извадил пожарогасител и е изгорил огъня.Дърпах го до Бургас с голфа и му сменихме изгорелите маркучи и кабели от ел.инсталацията.проблема е ,че след това късо Ситроена започна да хвърля антифриза през казанчето(гарнитура на главата аут) - нещо което не е правил преди пожара .въпроса ми е може ли това късо да е причина за пробива в гарнитурата .Сигурен ,че не е прехвърляла 100 градуса.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Вто 16 окт 2018 15:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Мнения: 7672
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София
stypkata написа:
Сигурен ,че не е прехвърляла 100 градуса.

А помни ли какво е показвала стрелката, преди белята? Да речем, че са му отпаднали токовете за стрелката и перката, но той се е движел
на магистрала "по водна помпа, термостат и радиатор". ВХ ли е ситрото, модел поне нещо дай... :screwy


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Вто 16 окт 2018 19:52 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
По вероятно да е ксантия, имат една черна кутийка с едни силови кабели закачена между акумулатора и мотора, под въздуховода за мотора. На 2-3 съм виждал стопен кабела и изпаднал с все шпилката от вътре


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Чет 18 окт 2018 4:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Мнения: 1129
Автомобил: Golf 3 AEK+Cit-ZX
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас
ZX e.Както писах горе - гледал е показанията и те не са надхвърлили 100гр до момента на запалването.Въпроса е дали късото съединение може да удари в гарнитурата ,защото преди него не е имал проблем с нея,колата не е хвърляла антифриза и е имала стабилно парно.струва ми се прекалено голяма случайност точно след това късо да и е дошло времето на гарнитурата и се зачудих дали големия ток може да удари в нея .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Чет 18 окт 2018 6:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Не може от ток да изгори гарнитурата


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Чет 18 окт 2018 11:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Мнения: 585
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Sofia
Хъм, чудя се дали е възможно топлина отделена при пожара, в допълнение на тази от вече загрелия до работно ниво двигател, да е повишила температурата до такава степен, че да се получи термична деформация на гарнитурата или дори на главата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Чет 18 окт 2018 12:26 
Извън линия

Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Мнения: 776
Автомобил:
Двигател:
Не бил хвърлил антифриза, а пък маркучите били изгорели. То и самия антифриз си е алкохол. Просто тук нещата са ясни...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Късо съединение -последици Публикувано: Чет 18 окт 2018 19:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Мнения: 5260
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол
Преди седмица занесох такъв ситроен на Вторични, за 12 години изобщо не съм му отварял капачката на антифриза. Двигателят си беше перфектен.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 8 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, vanesto, vocil и 14 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design