Късо съединение -последици
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Късо съединение -последици
Здравейте.За един приятел питам (наистина).един мой приятел има стар дизелов ситроен.преди няколко дни карайки по магистралата се Ситроена се запалва от кабел с огоглена изолация опиташ се в капака на клапаните и от там се запалват маркучите за нафта и д-р.Веднага е извадил пожарогасител и е изгорил огъня.Дърпах го до Бургас с голфа и му сменихме изгорелите маркучи и кабели от ел.инсталацията.проблема е ,че след това късо Ситроена започна да хвърля антифриза през казанчето(гарнитура на главата аут) - нещо което не е правил преди пожара .въпроса ми е може ли това късо да е причина за пробива в гарнитурата .Сигурен ,че не е прехвърляла 100 градуса.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Късо съединение -последици
stypkata написа:Сигурен ,че не е прехвърляла 100 градуса.
А помни ли какво е показвала стрелката, преди белята? Да речем, че са му отпаднали токовете за стрелката и перката, но той се е движел
на магистрала "по водна помпа, термостат и радиатор". ВХ ли е ситрото, модел поне нещо дай...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Късо съединение -последици
По вероятно да е ксантия, имат една черна кутийка с едни силови кабели закачена между акумулатора и мотора, под въздуховода за мотора. На 2-3 съм виждал стопен кабела и изпаднал с все шпилката от вътре
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Късо съединение -последици
ZX e.Както писах горе - гледал е показанията и те не са надхвърлили 100гр до момента на запалването.Въпроса е дали късото съединение може да удари в гарнитурата ,защото преди него не е имал проблем с нея,колата не е хвърляла антифриза и е имала стабилно парно.струва ми се прекалено голяма случайност точно след това късо да и е дошло времето на гарнитурата и се зачудих дали големия ток може да удари в нея .
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Късо съединение -последици
Не може от ток да изгори гарнитурата
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Късо съединение -последици
Хъм, чудя се дали е възможно топлина отделена при пожара, в допълнение на тази от вече загрелия до работно ниво двигател, да е повишила температурата до такава степен, че да се получи термична деформация на гарнитурата или дори на главата.
Re: Късо съединение -последици
Не бил хвърлил антифриза, а пък маркучите били изгорели. То и самия антифриз си е алкохол. Просто тук нещата са ясни...
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Късо съединение -последици
Преди седмица занесох такъв ситроен на Вторични, за 12 години изобщо не съм му отварял капачката на антифриза. Двигателят си беше перфектен.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта