4х4 - една обща тема по въпроса

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: 4х4 - една обща тема по въпроса

Мнениеот group® » Пет 22 фев 2019 15:13


В отделно мнение пускам нещо интересно за феновете и собственици на Халдекс 4:

Haldex Performance / Borg Warner ще подобри значително производителността и управлението на вашите Audi A3 (8P), S3, TT (8J), TTS (8J) и VW Golf R. 2008 г. Комплектът се състои от нов електронен контрол корпус на клапана, уплътнение, необходимите хардуерни и монтажни инструкции.

Чрез пренастройката на AWD системата на автомобила, мощността е по-агресивно насочена към задните колела при голямо разнообразие от условия на шофиране. Това води до по-неутрални характеристики на управление и по-добро от ускорението на линията. Тази система не взаимодейства с ABS или системи за контрол на сцеплението.

Характеристика:
Софтуерът за изпълнение на Gen 4 има опция, при която водачът може да избира между 3 различни настройки на параметрите.
Опция 1.
По подразбиране, когато не е инсталирано дистанционно управление, софтуерът е фиксиран в режим Race, който ще даде на автомобила по-спортни и по-нестандартни работни характеристики.
Вариант 2.
Инсталирането на дистанционното управление ще позволи на водача да избира между 3 различни настройки на параметрите:

Еко. Разработено за икономия на гориво и повишена издръжливост на частите на задвижването. Тази настройка намалява
прехвърляне на въртящия момент при нормално шофиране по магистралата (настилка), но веднага ще задейства системата
ако колелото започне да се плъзга, за да предотврати намалени възможности за сцепление. Този режим се препоръчва да се използва, когато задвижването на четирите колела не е от първостепенно значение, тъй като при шофиране по шосе, при пътуване и др.

Наличност. Стандартният режим е подобен на оригиналната настройка в стандартното превозно средство.
Този режим се препоръчва да се използва за нормално шофиране.

Race. Режимът на състезанието ще се увеличи близо до максималния въртящ момент при задния мост
ускорения и активно шофиране. Той също реагира по-бързо поради намеренията на водача и блокира
за по-голям въртящ момент, преди действителния въртящ момент да е наличен от двигателя.

Всички функции за безопасност работят както в оригиналния софтуер, например по време на спиране с ABS
или ESP намеса, съединителят ще спре да предава въртящия момент, за да се избегне
намеса в системите за безопасност на автомобилите.


Преведено с гугъл от този линк http://www.neuspeed.com/haldex04113920- ... gen-4.html

За мен е доста интересен ъпгрейт на системата и определено забавен. Не съм задълбавал в проучване, но самата наличност такава опция ме радва доста. Всеки, който реши да проучва нещата може да сподели резултата си в тази тема. Полезно ще е за всички.





Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта