Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
аз сменям на 10хил нищо , че е лонг лайф ... интересно ми е long life маслен филтър OP 570/1 (бял на цвят Filtron) с какво е по-различен, че вчера поръчах на един познат и му даваше такъв за архивната астра G на външен вид като обикновен филтрон OP 570 който си е черен ?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
petar_a написа:Ето едно заводско упътване за разработване на съвременен двигател,става въпрос за мотоциклет SUZUKI.Преводът е на вносителя.
При мотоциклетите е по-различно.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Кое е различното Спасе?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
При мотоциклетите съединителят и скоростите са в същото масло заедно с двигателя (освен някой БМВ и Дукати)
Там на 1000км източваш една чорба със странен цвят и мирис, пълна със стружки от несинхронизираните скорости, прахоляк от дисковете на съединителя и т.н.
Там на 1000км източваш една чорба със странен цвят и мирис, пълна със стружки от несинхронизираните скорости, прахоляк от дисковете на съединителя и т.н.
Re: RE: Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
E как какво.... Цвета и цената са различни :)DoH_KuXoT написа:аз сменям на 10хил нищо , че е лонг лайф ... интересно ми е long life маслен филтър OP 570/1 (бял на цвят Filtron) с какво е по-различен, че вчера поръчах на един познат и му даваше такъв за архивната астра G на външен вид като обикновен филтрон OP 570 който си е черен ?
На теория LL филтрите вероятно трябва да се направени от материал, издържащ по-дълго време без структурата му и размера на отворите да се изменя. Но дали на практика е така, или е просто маркетингов трик никой няма да ни каже.
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
сигурно е по рехав, за да не се затъпква за 3 пъти по дългия пробег
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
joro_kem написа:Stivi написа:Spas написа:Според мен първата смяна трябва да е на 2000 км, втората на 10000 и следващата може да е на 30 000.
Не съм чул официален представител да е забранил смяната на масло преди препоръчаната от производителя! Така че действай смело-ще ти се зарадват много с тези междинни смени ...
това е вероятно, защото не си опитвал да обслужиш кола в гаранция, преди предписанията на производителя! забранено не е, но е трудно да ги убедиш. въпреки, че плащаш!
Звъннах в Порше да ги питам кога трябва да се обслужва колата, която стана на 10000. Казаха ми на 30000 да отивам. Питах ги не може ли по-скоро и ми отговориха, че ако искам могат и всеки ден да ми сменят маслото. Та в крайна сметка ще си го сменя сам съвсем скоро, а на 30 ще ходи в официалния сервиз.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Vlad777 написа:...Звъннах в Порше да ги питам кога трябва да се обслужва колата, която стана на 10000. Казаха ми на 30000 да отивам. Питах ги не може ли по-скоро и ми отговориха, че ако искам могат и всеки ден да ми сменят маслото...
мойте спомени са от далечната 2008, шкодата беше на около 8000 км. доста спорихме с приемчика на ЕТ, но в крайна сметка я обслужих преждевременно. не и без да заплатя и пакет "инспекция на 15 000 км".
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
DoH_KuXoT написа:сигурно е по рехав, за да не се затъпква за 3 пъти по дългия пробег
Преди време съм се интересувал какви точно са разликите м/у ЛЛ филтрите и "нормалните" . Не научих с категоричност , разлики би трябвало да има, освен в типа ползван материал , така и от квадратурата ( разгънатата площ ) .
Имам употребявани ОС457 и ОС257 , да взема ги срежа, че ми е любопитно, единия се води филтър за удължен пробег , каквото и да значи това.
Евтините филтри има малка квадратура на филтърна площ и пропускливост до към 20 микрона, по-скъпите до около 6 микрона и доста по-голяма площ .
Едно кратко и интересно видео на тема маслен филтър, на Амсойл :) https://www.facebook.com/amsoil.inc/vid ... =2&theater
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Ако го направиш това и качиш някоя снимка тук, ще съм ти много благодарен. Винаги съм се чудил и аз защо са различни.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Да, ще има снимки, тъкмо се чудя как да срежа капачката елегантно. С шлайф или ножовка не е добре, май някоя отварачка за консерви ( дали ще удържи ...) или https://www.google.com/search?q=oil+fil ... e&ie=UTF-8
П,п. някой ако е виждал или знае нещо подобно в нашите магазини - да сподели.
П,п. някой ако е виждал или знае нещо подобно в нашите магазини - да сподели.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Със шлайфа му махни горната част, където е резбата.
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
или му обърни запресовката с клещи или ножица за ламарина
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
samo_pechka написа:...П,п. някой ако е виждал или знае нещо подобно в нашите магазини - да сподели.
и обикновен китайски тръборез ще свърши работа: https://www.home-max.bg/instrumenti-i-o ... /?pOrd=prA
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Разработка и масла - връзката им с разход на гориво
Опитай да пробиеш със някакво свредло, примерно 6 мм и после с ножица за картонджийски профили. Със сигурност ще среже тенекията.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта