Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Мнениеот Piqndurnik » Пон 06 май 2019 12:51


Защото са кадмирани.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Мнениеот kris11 » Пон 06 май 2019 18:48


Piqndurnik написа:Защото са кадмирани.

Я още ли има? Нали е неекологична процедура.

@ ""Защото са кадмирани."??
Питах за кадмиране, а не за поцинковане.

Последна промяна от kris11 на Вто 07 май 2019 11:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2116
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Мнениеот Petrolhead » Вто 07 май 2019 10:57


жълт цинк, при пасивирането се добавят разни химии за да се получи цвят. поцинкованите детайли мога да бъдат бели, сини, жълти или черни


@nTon
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 06 сеп 2018 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Мнениеот @nTon » Вто 07 май 2019 21:14


Точно, такава е пасивацията.


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?

Мнениеот fly_free » Вто 07 май 2019 23:12


кадмирани са , най ефективното е не толкова за външния вид ,а това , че не ръждясват между двете повърхности ,където минават каналите за охлаждане. Дисковете ROTINGER са с покритие като оксидацията на оръжията. Въздушните канали са така обработени за да не задържат и мръсотии и остатъци от прах от накладките. Натрупването на такива води да неравномерно охлаждане и съответно да изкривяване на диска.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 268 госта