Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
Защото са кадмирани.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
Piqndurnik написа:Защото са кадмирани.
Я още ли има? Нали е неекологична процедура.
@ ""Защото са кадмирани."??
Питах за кадмиране, а не за поцинковане.
Последна промяна от kris11 на Вто 07 май 2019 11:13, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
жълт цинк, при пасивирането се добавят разни химии за да се получи цвят. поцинкованите детайли мога да бъдат бели, сини, жълти или черни
Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
Точно, такава е пасивацията.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спирачни Дискове - Боядисани, Подцинковани или с Полимерно покритие?
кадмирани са , най ефективното е не толкова за външния вид ,а това , че не ръждясват между двете повърхности ,където минават каналите за охлаждане. Дисковете ROTINGER са с покритие като оксидацията на оръжията. Въздушните канали са така обработени за да не задържат и мръсотии и остатъци от прах от накладките. Натрупването на такива води да неравномерно охлаждане и съответно да изкривяване на диска.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта