запалване с паднал акумулатор

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

запалване с паднал акумулатор

Мнениеот ttip » Пон 06 май 2019 12:28


Акумулаторът е обслужваем, не капсулован. Паднал е но трябва да тръгна! На 2ра с бутане ли става номерът? Първо минус ли се сваля, а плюс се слага първи или обратно?
Като ти дават ток нещо прави ли се по специално или само се свързват кабелите!?
И като запаля, как ще се зареди акумулаторът в движение за поне още 2-3старта, преди да го сменя или заредя на ток - пътят е да кажем 50км с по-бавно каране или с по-бързо ще направи заряд, или няма разлика във времето за път!?

Също така на Голф6 го бях закачил просто за проверка в един сервиз, нищо му няма, просто за тест. Но момчетата си играха с лаптопа над 20минути - бърникаха разни менюта, настройки, записваха, триеха, пробваха, връщаха, променяха - та може ли да се променили нещо което не трябва и какво по-точно може да се промени - примерно нещо в режима на работата на двигателя, поток гориво, климатроник!? Питах ги, до сега не бяха си играели с Голф6!




Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот Svetlix » Пон 06 май 2019 12:50


Става с бутане, но не много препоръчително.
За свалянето и качването има много теории. Мисля, че не е толкова фатално кое ще е първо. Гледай да не окъсиш нещо.

За подаването на ток - ако имаш книжка на колата - там е описано най-разбираемо. Може да погледнеш и в ръководството в нета.

Как ще се зареди акумулатора - никой не може да ти каже с точност. Ако е умрял съвсем - няма да се зареди въобще. Ако е жив и само има нужда от зареждане за 50 км ще зареди за следващите 1-2 старта. Важно е също и генератора ти да е в час. Все пак е хубаво при първа възможност да го сложиш на зарядно.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот moimoimoi » Пон 06 май 2019 13:26


на някой коли не е желателно да се разкача акумулатора,но зависи колко е изтощен.
ако е много изтощен и с бутане няма да стане,щото все пак има помпа,комп,дюзи дето трябва да работят че да запали.най добре е с зарядно директно на колата да заредиш 30 минути и ако акумулатора е ок ще запали.другия вариант е с кабели от друга кола,връзваш + със+ и минус със минус и пак чакаш 10 минути преди да направиш опит за палене


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 06 май 2019 14:16


При смяна първо откачаш клема -.
Като сложиш новият акумулатор,клема - се закача последна.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот Pichaga » Пон 06 май 2019 18:34


каква е колата
дизел е по непрепоръчително да се пали с бутане/теглене


ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот ttip » Пон 06 май 2019 18:55


Колата е бус Рено dci100 дизел, на лаптоп показва че дюзите са с налягане eдва 120, а минимумът за запалване е поне 250. Според сервиза са за смяна поне 2 дюзи. На 2ра с бутане запали! Но после вече не искаше и е за сервиз.

А аз пиша тук и за един ГОЛФ 6 1.4tsi,защото го бърникаха и местиха разни настройки, но не съм наясно!
Също така на Голф6 го бях закачил просто за проверка в един сервиз, нищо му няма, просто за тест. Но момчетата си играха с лаптопа над 20минути - бърникаха разни менюта, настройки, записваха, триеха, пробваха, връщаха, променяха - та може ли да се променили нещо което не трябва и какво по-точно може да се промени - примерно нещо в режима на работата на двигателя, поток гориво, климатроник!?
Доста менюта превъртаха, пускаха, спираха, местиха наляво,нядасно разни опции...взе да се плаша какво може да са направили!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 07 май 2019 6:26


Дизеловия бус сигурно е прескочил ремъка, обикновено дизел ако се пали на бутане или дърпане става на по висока предавка.
Голфа, ако не му светят лампите поне няма да стане с бутане, най малкото щото няма да се изключи имобилайзера


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот Алекси Георгиев » Вто 07 май 2019 8:02


Дизела е с по-голяма компресия от бензина и всякакво "насилствено " запалване - бутане, теглене и т.н. както и гасене на скорост изобщо не му се отразява добре.


ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Re: запалване с паднал акумулатор

Мнениеот ttip » Вто 07 май 2019 13:30


Буса е в сервиз. Благодаря!
Голфа няма проблем с запалването, няма никакъв проблем , закачиха го на лаптоп и бърникаха, питането ми е друго.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 234 госта