Акумулаторът е обслужваем, не капсулован. Паднал е но трябва да тръгна! На 2ра с бутане ли става номерът? Първо минус ли се сваля, а плюс се слага първи или обратно?
Като ти дават ток нещо прави ли се по специално или само се свързват кабелите!?
И като запаля, как ще се зареди акумулаторът в движение за поне още 2-3старта, преди да го сменя или заредя на ток - пътят е да кажем 50км с по-бавно каране или с по-бързо ще направи заряд, или няма разлика във времето за път!?
Също така на Голф6 го бях закачил просто за проверка в един сервиз, нищо му няма, просто за тест. Но момчетата си играха с лаптопа над 20минути - бърникаха разни менюта, настройки, записваха, триеха, пробваха, връщаха, променяха - та може ли да се променили нещо което не трябва и какво по-точно може да се промени - примерно нещо в режима на работата на двигателя, поток гориво, климатроник!? Питах ги, до сега не бяха си играели с Голф6!
запалване с паднал акумулатор
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: запалване с паднал акумулатор
Става с бутане, но не много препоръчително.
За свалянето и качването има много теории. Мисля, че не е толкова фатално кое ще е първо. Гледай да не окъсиш нещо.
За подаването на ток - ако имаш книжка на колата - там е описано най-разбираемо. Може да погледнеш и в ръководството в нета.
Как ще се зареди акумулатора - никой не може да ти каже с точност. Ако е умрял съвсем - няма да се зареди въобще. Ако е жив и само има нужда от зареждане за 50 км ще зареди за следващите 1-2 старта. Важно е също и генератора ти да е в час. Все пак е хубаво при първа възможност да го сложиш на зарядно.
За свалянето и качването има много теории. Мисля, че не е толкова фатално кое ще е първо. Гледай да не окъсиш нещо.
За подаването на ток - ако имаш книжка на колата - там е описано най-разбираемо. Може да погледнеш и в ръководството в нета.
Как ще се зареди акумулатора - никой не може да ти каже с точност. Ако е умрял съвсем - няма да се зареди въобще. Ако е жив и само има нужда от зареждане за 50 км ще зареди за следващите 1-2 старта. Важно е също и генератора ти да е в час. Все пак е хубаво при първа възможност да го сложиш на зарядно.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: запалване с паднал акумулатор
на някой коли не е желателно да се разкача акумулатора,но зависи колко е изтощен.
ако е много изтощен и с бутане няма да стане,щото все пак има помпа,комп,дюзи дето трябва да работят че да запали.най добре е с зарядно директно на колата да заредиш 30 минути и ако акумулатора е ок ще запали.другия вариант е с кабели от друга кола,връзваш + със+ и минус със минус и пак чакаш 10 минути преди да направиш опит за палене
ако е много изтощен и с бутане няма да стане,щото все пак има помпа,комп,дюзи дето трябва да работят че да запали.най добре е с зарядно директно на колата да заредиш 30 минути и ако акумулатора е ок ще запали.другия вариант е с кабели от друга кола,връзваш + със+ и минус със минус и пак чакаш 10 минути преди да направиш опит за палене
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: запалване с паднал акумулатор
При смяна първо откачаш клема -.
Като сложиш новият акумулатор,клема - се закача последна.
Като сложиш новият акумулатор,клема - се закача последна.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: запалване с паднал акумулатор
каква е колата
дизел е по непрепоръчително да се пали с бутане/теглене
дизел е по непрепоръчително да се пали с бутане/теглене
Re: запалване с паднал акумулатор
Колата е бус Рено dci100 дизел, на лаптоп показва че дюзите са с налягане eдва 120, а минимумът за запалване е поне 250. Според сервиза са за смяна поне 2 дюзи. На 2ра с бутане запали! Но после вече не искаше и е за сервиз.
А аз пиша тук и за един ГОЛФ 6 1.4tsi,защото го бърникаха и местиха разни настройки, но не съм наясно!
Също така на Голф6 го бях закачил просто за проверка в един сервиз, нищо му няма, просто за тест. Но момчетата си играха с лаптопа над 20минути - бърникаха разни менюта, настройки, записваха, триеха, пробваха, връщаха, променяха - та може ли да се променили нещо което не трябва и какво по-точно може да се промени - примерно нещо в режима на работата на двигателя, поток гориво, климатроник!?
Доста менюта превъртаха, пускаха, спираха, местиха наляво,нядасно разни опции...взе да се плаша какво може да са направили!
А аз пиша тук и за един ГОЛФ 6 1.4tsi,защото го бърникаха и местиха разни настройки, но не съм наясно!
Също така на Голф6 го бях закачил просто за проверка в един сервиз, нищо му няма, просто за тест. Но момчетата си играха с лаптопа над 20минути - бърникаха разни менюта, настройки, записваха, триеха, пробваха, връщаха, променяха - та може ли да се променили нещо което не трябва и какво по-точно може да се промени - примерно нещо в режима на работата на двигателя, поток гориво, климатроник!?
Доста менюта превъртаха, пускаха, спираха, местиха наляво,нядасно разни опции...взе да се плаша какво може да са направили!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: запалване с паднал акумулатор
Дизеловия бус сигурно е прескочил ремъка, обикновено дизел ако се пали на бутане или дърпане става на по висока предавка.
Голфа, ако не му светят лампите поне няма да стане с бутане, най малкото щото няма да се изключи имобилайзера
Голфа, ако не му светят лампите поне няма да стане с бутане, най малкото щото няма да се изключи имобилайзера
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: запалване с паднал акумулатор
Дизела е с по-голяма компресия от бензина и всякакво "насилствено " запалване - бутане, теглене и т.н. както и гасене на скорост изобщо не му се отразява добре.
Re: запалване с паднал акумулатор
Буса е в сервиз. Благодаря!
Голфа няма проблем с запалването, няма никакъв проблем , закачиха го на лаптоп и бърникаха, питането ми е друго.
Голфа няма проблем с запалването, няма никакъв проблем , закачиха го на лаптоп и бърникаха, питането ми е друго.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 217 госта