Ремъци Contitech (Континентал)
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Ремъци Contitech (Континентал)
Ангренажен ремък ContiTech минава за хубав доколкото знам (асоциирам ги с гуми Континентал). Но като сравнявах с други по цена изглежда средна хубост. Добри ли са или има някоя по-препоръчителна марка?
- boar
- Мнения: 315
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Добри са! На 3 коли съм сложил ,няма грешка.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
За обикновен потребител е почти невъзможно да установи разлика при употреба на Contitech, Gates, Flennor (Made by Gates Europe) и Dayco.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Аз гледам да слагам ремъци Conti, но се е случвало и Gates и Dayco. Flennor честно казано не съм виждал при доставчиците, от които пазарувам. Ролките INA
- Каспър
- Мнения: 2217
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Преди време сложих аксесоарен (пистов) ремък и ангренаж на Dayco. Пистовия се разсвири веднага след монтажа. В магазина от който го купих ми казаха че ремъците на Dayco са доста твърди и ми препоръчаха смяна с Conti които били по-меки. Смених го и заспа.
Последна промяна от Каспър на Чет 22 апр 2021 21:26, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
А някой да е чувал дали Контито е като предишното - визирам преди 6-7 години. Щото съм чувал такива неща, но доколко са верни. Иначе КонтиТеК си е Континентал. То си го пише.
- alpinab
- Мнения: 576
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
И аз съм карал с Конти, Дайко и Гейтс. Не съм имал проблеми. Както с ангенажите така и с пистовите.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
А периодът на смяна на ремък от двигателя ли зависи или от качествата на ремъка? Знам за 60000км, но съм чувал и за 100-120хил. На едно място четох, че при някои двигатели натоварването е по-малко и затова може да се сменя на повече километри. Въпросът е, защото наближавам 60000, но се очертава и смяна на колата, което не е ясно колко бързо ще стане.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Според Аутодата, смяната на ангренажен ремък може да достигне и 120 000км, като се правят проверки през 10 000км интервал и оглед на състоянието му. Или след 5 години - което настъпи първо. Но подозирам, че говорим за оригинален ремък, а не афтърмаркет. Преди някой да ме е контрирал - ами, че те оригиналните нали пак ги прави Конти, Дайко и т.н. - да така е, но...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Интересна е тая работа с ремъците. Производителите на нова кола повечето вече дават 200 хил или 5-7 години за ангренажен ремък. Прието е, че афтър маркет ремъците ще изкарат 60 хил и така ги сменяваме. Не че ще се скъса на 61 хил, но това изцяло зависи от вида на двигателя и експлоатацията му. По големият проблем при тези ангренажи е водната помпа. Оригиналната може и да изкара 200 хил, но се съмнявам че друга ще изкара толкова без да протече или да разбие лагерите. Един наш клиент отиде в мото пфое и му смениха ангренажа на дизеловия фокус, който си е 1.6 HDI и му дадоха 200 хил км гаранция. Към момента колата е на около 130 след смяната, не знам състоянието на ангренажа, но обслужващия ремък направи ролките на парчета.
От континентал нямам забележки към ангренажните им комплекти, но нещо направиха с покритието на обслужващите ремъци и след седмица почват леко да цвилят на студено и това се случи на поне десетина ремъка, затова ги заменихме с Бош
От континентал нямам забележки към ангренажните им комплекти, но нещо направиха с покритието на обслужващите ремъци и след седмица почват леко да цвилят на студено и това се случи на поне десетина ремъка, затова ги заменихме с Бош
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Аз пък Gates май май няма да си купя вече. Слагам пистов на едната кола- разсвири се на 2-3 хиляди километра. Притегна ми го мастора и каза след 10 хиляди да се върна за още едно притягане, защото се ”разпъвали”. Минаха 10х- всичко точно, обаче малко преди 20те се разсвири отново.
На другата кола даже по- зле.. при друг майстор я закарах, а той ми каза същото за Гейтс. Сложихме го и след 10тина хиляди взе да цвили яко, няма завиване. От ролката е натегнат на макс- е не, пак приплъзва. Заменихме с Дайко- няма дерт вече.
Сега, може и късмет да е било, но все пак няма да си купя другия път. Това за пистовите.
За смяната- аз лично сменям на 60 000. На някой може да му се струва малко, ама за 50 лева общо с работата не ми пречи. Ролки не сменям толкова често.
На другата кола даже по- зле.. при друг майстор я закарах, а той ми каза същото за Гейтс. Сложихме го и след 10тина хиляди взе да цвили яко, няма завиване. От ролката е натегнат на макс- е не, пак приплъзва. Заменихме с Дайко- няма дерт вече.
Сега, може и късмет да е било, но все пак няма да си купя другия път. Това за пистовите.
За смяната- аз лично сменям на 60 000. На някой може да му се струва малко, ама за 50 лева общо с работата не ми пречи. Ролки не сменям толкова често.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
stefan4o написа:Според Аутодата, смяната на ангренажен ремък може да достигне и 120 000км, като се правят проверки през 10 000км интервал и оглед на състоянието му.
С гледане сигурна ли е работата? Чувал съм, че някоя ролка ако запъне пак може да го скъса дори ремъкът да изглежда добре.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Цитирам, какво пише. Check значи проверка.
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Добри са, и аз карам с ремъци на Conti. Ангренажния е на тази марка (още от стария собственик на колата) и наближава 70 000 км, сигурен съм че е на толкова защото има оригинално оранжево стикерче на Continental на който пише кога е сменен и на колко км. на капака на двигателя. Инъче ремъка на алтернатора го смених преди 10 000 км. пак Conti, и стария беше на тази марка, но се наложи да го сменя защото през него нещо е прекарало и беше се цепнал от страни а и шайбата беше заминала... Gates и аз не бих сложил, от личен опит знам от предишната си кола, късане и свирене имаше след смени, явно не бях случил...
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Някой препоръчителен магазин за комплект ремък Конти?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта