За ксенона
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За ксенона
Разминавайки се на пътя с някой индивиди ми се иска да си монтирам 6000+К HID лампи само на дългите..
Някакви по-силни, че да виждам и аз.
Няма да го направя, от уважение към всички участници в движението.
Бъдете и вие толерантни.
Някакви по-силни, че да виждам и аз.
Няма да го направя, от уважение към всички участници в движението.
Бъдете и вие толерантни.
Последна промяна от andro_ на Пон 06 фев 2017 21:41, променено общо 1 път.
- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: За ксенона
Идеята е много добра.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За или против(!) ксенона?!
vili_gti написа:Цял свят кара с ксенон ти сега се опитваш да ни върнеш по комунистическо време.
Цял свят кара с ксенон, но на нови коли. А тук сите турбо селяни карат с ксенон, който заслепява. Посмъртно жълта светлина не заслепява при еднакви условия колкото бяла. Бялата е по-контрастна и рязка спрямо фона.
Аз си карам 30 годишния Пасат и си виждам пътя до момента, в който някой не реши да ме заслепи с ксенони.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За ксенона
5000K и нагоре HID е много "видим" в мъгла.
Който има знае, но си трае.
Че то няма всеки ден мъгла, пък и то когато снегът на пътя е повече от "min" нивото на щеката на маслото няма смисъл да се тормози бегачката.
Бъдете разумни, все пак всеки иска да стигне безопасно и комфортно там, за където е тръгнал.
Който има знае, но си трае.
Че то няма всеки ден мъгла, пък и то когато снегът на пътя е повече от "min" нивото на щеката на маслото няма смисъл да се тормози бегачката.
Бъдете разумни, все пак всеки иска да стигне безопасно и комфортно там, за където е тръгнал.
Re: За ксенона
Да ви кажа, аз карам с ксенон и лупи, на моето 16 годишно Поло. Обиколих 5 ГТП-та, докато на едно се навиха да ми регулират фаровете на стенд, просто се оказа голям проблем, нещо, което би следвало, във всяко второ ГТП да го имат и правят. Половината нямаха уреди, другата половина "абе, нещо не работи, не му разбирам, няма кой да се занимава" - такива отговорих получавах... така че, не е лесно да си регулираш фаровете, както би следвало да е. И понеже повечето българЕ нЕмат време да се занимават, бодват ксенона на рефлекторни фарове, вдигат го да им свети 'убаво и те така те.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: За ксенона
Те голяма част от пунктовете за ГТП нямат човек, който да знае как се работи с машината за регулуране на фарове. А то трябва само да се прочете упътването.
Re: За ксенона
Е така де, но трябва да можеш и да четеш за да разбереш как се работи с уреда, нали !
Ако ми разбирате намека де.....
Ако ми разбирате намека де.....
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За ксенона
Аз си регулирам фаровете сам. И ми се получава. Няма значение имаш или нямаш машина. Е, моите са малко на око, но не заслепяват.
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: За ксенона
инжектопляктор написа:Аз си регулирам фаровете сам. И ми се получава. Няма значение имаш или нямаш машина. Е, моите са малко на око, но не заслепяват.
Браво на теб. Ти явно си навътре в материята.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: За ксенона
Реглажа не е никак труден. Има го в най-горната тема в "направи си сам " раздела.
Само ви трябва равно място, стена и рулетка.
На всеки фар пище процента наклон. На леките коли обикновено е 1,2%. Това значи 1,2см спад на всеки метър. Мерите височината на центъра на фара, разстоянието до стената и горния край на светлото петно трябва да е по-ниско със съответите сантиметри.
Подземните паркинги са много подходящи за тази цел.
Независимо от източника на светлина, фаровете трябва да са регулирани. Отделете 15 мин за регража,няма да съжалявате.
Само ви трябва равно място, стена и рулетка.
На всеки фар пище процента наклон. На леките коли обикновено е 1,2%. Това значи 1,2см спад на всеки метър. Мерите височината на центъра на фара, разстоянието до стената и горния край на светлото петно трябва да е по-ниско със съответите сантиметри.
Подземните паркинги са много подходящи за тази цел.
Независимо от източника на светлина, фаровете трябва да са регулирани. Отделете 15 мин за регража,няма да съжалявате.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За ксенона
gancho написа:На всеки фар пище процента наклон. На леките коли обикновено е 1,2%. Това значи 1,2см спад на всеки метър
Понеже наклона е 1.2 процента, отивате на някоя по-равна улица между 2 стълба. Разстоянието между тях е между 35 и 40 метра. Мерите си с рулетката фара ви на каква височина е от земята. Светлинният сноп за разстоянието в сантиметри на фаровете от земята, получено чрез умножение на метрите и процентите трябва слязъл до земята.
На практика заставате на единия стълб и регулирате фаровете така, че гранижата на видимостта на светлинният сноп да е долу-горе при другия стълб.
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: За ксенона
Аз пък си ги регулирах на око,без никакви формули,просто на една стена.Като ходих в пункта да ми ги прегледат се оказа,че съм си ги регулирал добре и нямат нужда от донастройка.Като бях с ксенон настройката ми беше подобна и са ми присвяткали единствено когато сме били 4 човека в колата,ама то си е и нормално де.Иначе имах много добра видимост с ксенона,който беше 5000к,но си е боклук и правеше какви ли не мизерии и смущение към зумъри,лампи и т.н и го махнах.Повече не бих сложил такова нещо.Пробвах и LED COB крушки и това е недоизмислена технология.Най-добре си е халогенна крушка и изправна инсталацията към която отиват 13.6-13.8 волта.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: За ксенона
Нали до вчера агитираше хората да си сложат ксенон
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: За ксенона
Не си спомням да съм агитирал някой да си слага ксенон
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За ксенона
beuchat написа:Аз пък си ги регулирах на око,без никакви формули..
Баси и формулата да спреш до един стълб и да настроиш фаровете да светят до съседния стълб.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта