Признавам си че нищо не разбирам от тази технология така че сори ако питането ми е некомпетентно Става въпрос за така наречения hydrogen. Вчера разбрах, че един приятел си е поръчал устройството от САЩ и ще го тества на А6. Въпроса ми е ако случайно след това колата тръгне нуждае ли се от узаконяване на тази промяна, демек трябва ли да се стандартизира както са газовите уредби например и кой трябва да го направи това
http://youtube.com/watch?v=nNKyPdEHtAM
http://youtube.com/watch?v=LWSZNvyav3M& ... re=related
http://youtube.com/watch?v=v6X3aXd1LSA& ... re=related
Някой кара ли на вода?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iceto написа:тъй наречения hydrogen - си е чист водород
това е замисъла на цялата история
да отделиш кислорода от водата и да остане само водорода..
и то да го направиш в извънлабораторни условия
пич като дойде устройството ще се радвам да го видим в действие.. иначе темата за хидро двигателите е обсъждана доста пъти
аз съм като тома неверни.. докато не видя .. не вярвам!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:интересно от къде ще зарежда?!?
от чешмата
бате водорота въобще не е малко в тоя буркан
Последна промяна от Vizor на Сря 18 юни 2008 11:15, променено общо 1 път.
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vizor написа:iceto написа:тъй наречения hydrogen - си е чист водород
това е замисъла на цялата история
да отделиш кислорода от водата и да остане само водорода..
и то да го направиш в извънлабораторни условия
пич като дойде устройството ще се радвам да го видим в действие.. иначе темата за хидро двигателите е обсъждана доста пъти
аз съм като тома неверни.. докато не видя .. не вярвам!
Първи съм на опашката да гледам монтажа и последствията. Може би до месец ще стане. Иначе цялата работа излизала към 900 долара.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
има само една малка подробност:
до колкото виждам от клиповете, е нужен ток (или от адаптор или от акумулатор) за да се отдели водорода във втория буркан.
т.е. това устройство като се сложи в колата няма да почне да произвежда водород от само себе си, а е нужен ток, т.е. пак се дава един тип енергия за получаването на друг тип енергия (горящия водород в цилиндрите)
капиш?
до колкото виждам от клиповете, е нужен ток (или от адаптор или от акумулатор) за да се отдели водорода във втория буркан.
т.е. това устройство като се сложи в колата няма да почне да произвежда водород от само себе си, а е нужен ток, т.е. пак се дава един тип енергия за получаването на друг тип енергия (горящия водород в цилиндрите)
капиш?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Използването на водород като гориво и преносител на енергия ще изисква подходяща инфраструктура, позволяваща безопасно и евтино транспортиране и съхранение.
За момента водородът се съхранява в резервоари под формата на компресиран газ или нискотемпературна течност. Контейнерите могат да бъдат транспортирани с камиони или компресираният газ може да се движи по тръбопровод на разстояние не по-голямо от 80км.
За момента водородът се съхранява в резервоари под формата на компресиран газ или нискотемпературна течност. Контейнерите могат да бъдат транспортирани с камиони или компресираният газ може да се движи по тръбопровод на разстояние не по-голямо от 80км.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ето това е....изключително взривоопасен и труден за съхранение......факти известни още от средата на 19 век и станала причина за отказ от използването на този газ ......включително и до замяната му с инетртни газове в областта на пасивното въздухоплаване...chefito написа:Използването на водород като гориво и преносител на енергия ще изисква подходяща инфраструктура, позволяваща безопасно и евтино транспортиране и съхранение.
За момента водородът се съхранява в резервоари под формата на компресиран газ или нискотемпературна течност. Контейнерите могат да бъдат транспортирани с камиони или компресираният газ може да се движи по тръбопровод на разстояние не по-голямо от 80км.
......темата добива схоластичен характер...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asuan, iwan33, jordan17772, kamaza11 и 218 госта