Някой кара ли на вода?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот nikson85 » Съб 15 яну 2011 12:04


icoico написа:Виждам проявяваш интерес и към измерване на други обекти.Отговорът ми е твърдо НйЕ :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Щом си толкова любопитен ще ти кажа-наистина има хора,които експериментално са захранили обикновен двигател с количество водород,или водородно-кислородна смес,достатъчно да повлияе на работата и разхода му.Сигурните признаци за това са такива:
images.jpg

ventil1.jpg

180px-Kolbenfresser.jpg

поради действието на някои елементарни физични закони,и ако успееш да произведеш по някакъв начин ДОСТАТЪЧНО газ и да го подадеш към двигателя,очаквам с интерес мненията ти в подфорум "сервиз"на Ситроен mhihi


тея да не са карали на нитро и керосин смесено , за да се полочат тея ями по частите на двигателя. :screwy




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Съб 15 яну 2011 19:11


kozka84 написа:Ок.Били ми казал 207W при +5л.м. ще намалят ли разхода и ако е да с колко?
И ще има ли икономия при тази консумация ?
Нямали приложение никъде другаде генератора?
Щом е ефикасен спрямо вложена и получена енергия то това не били важело , и при колите ?

За да произведеш за една минута 5 литра газ, от които 1,67л кислород и 3,33л водород минималната необходима мощност е 710W. При вкарването на този газ в двигателя ще се отдели същата мощност във вид на топлина, но само около 30% от тази енергия ще стигнат до коляновия вал, останалите отиват в радиатора или излизат през аспуха.
Реалната мощност за производството на тези 5 литра е около 850W (ако водородния генератор е направен добре, иначе нужната мощност става още по-голяма. КПД на алтернатора на колата е около 60% и в крайна сметка се получава, че ще натовариш коляновия вал с 1,5 кW, а допълнителната мощност ще бъде около 200 - 250W - тоест в крайна сметка ще имаме загуба на мощност около 1,2кW и разхода вместо да падне ще се увеличи с около 5%.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Нед 16 яну 2011 15:18


Само да те поправя,че калкулатора от 2008г.Казва,че за 6.литра на мин. при добра клетка са необходими 640Вата!Сега е 2011!


ПС.И ми е доста интересно как разбра,че ще се отдели същата мощност във вид на топлина?За другите неща съм съгласен! :bowdown
Най после да прочета нещо смислено :bowdown


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Нед 16 яну 2011 16:53


Числата, които съм дал се отнасят за разлагане на вода при 20 градуса по Целзий. Ако се използва друг електролит консумацията може да се намали, обаче "другия електролит" е по-скъп, а е по-скъп защото за производството му е необходимо да се вкара енергия. В крайна сметка независимо през колко реакции се мине, ако първоначалната суровина е вода, а крайния продукт е смес от две части водород и една част кислород минималната необходима енергия е 710W. Калкулатора ти лъже или по-точно не казва цялата истина защото не взема предвид енергията необходима за производството на електролита, ако се сметне и тя пак ще се получат моите цифри. Калкулатора казва ли каква е температурата на получените газове, защото едно и също количество газ, ако се стопли се разширява и вместо за 3литра може да го смятат за 6 литра.
А за справки може да ползваш някой учебник по химия там е обяснено колко енергия се поглъща при разпадането на водата и се отделя при свързването на водорода с кислорода. В идеалния случай тези две енергии са равни, но на практика не са например защото се вкарва течна вода, а при горенето се получава водна пара тоест загубили сме поне толкова енергия колкото е нужна за изпаряването, а има и още много други загуби.
Не се занимавай с такива глупости, полза от тях имат само всевъзможните мошеници, които ги продават.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Нед 16 яну 2011 20:49


Колега надявам се си имал предвид силова клетка!! :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Нед 16 яну 2011 21:46


Имах предвид Хофманов апарат. Независимо от модерните им имена тези "клетки" си остават разновидности на Хофмановия апарат и същите закони важат и за тях.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Пон 17 яну 2011 9:11


A високочестотните импулси биха ли променили нещата в моя полза?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот radotom » Пон 17 яну 2011 11:47


Не. просто биха удължили времето за генериране на определено количество газ. (ако не броим сравнително малките загуби в преобразувателя DC->AC)
Хофмановия апарат, както и всичките им производни като например горивните клетки, за които става дума, работят с постоянно напрежение.
При всички случаи, както и да го гласиш, загубите ще са по-високи от спечелената енергия от синтез на вода.
Иначе би било прекалено розово 8)
Ама пък... като се замисля, повечето изобретения са направени имено от хора, които не вярват, че не може да се построи перпетуум мобиле ;)


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Пон 17 яну 2011 13:16


Благодаря! :beer
Ще опитвам :D Чета за клетки с 12Л.М. при 480Вата!
Правилната обработка на ламелите може да повиши КПДто на клетката с над 50%!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Пон 17 яну 2011 15:23


Ако КПД-то на клетката е 100% ще ти трябват 710W за 5л/мин смес от 67% водород и 33% кислород.
Ако някой казва, че с по-малко ток произвежда повече водород значи лъже или просто не казва цялата истина.
Ако направиш електродите от цинк, а за електролит използваш солна киселина, ток изобщо няма да ти трябва и клетката ще има "КПД - 1000000000%" и дори не е нужно електродите да са два ще стане и с 1 и със 101 и изобщо с колкото ти е кеф. Вземаш някакви парчета цинк и ги пускаш в киселината и веднага ще започне буйно отделяне на водород.
Само, че тия проценти биха били верни само,ако за производството на цинка и киселината не се изразходва енергия, ама подобни подробности се спестяват за да не се разваля илюзията за икономия.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Пон 17 яну 2011 17:03


От опит ли го казваш?
Само не ми споменавай учебниците по Химия!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Пон 17 яну 2011 19:37


Разбира се, че от учебниците по химия, може да не ти се вярва, ама там има и верни работи :Mr Green Fun
За цинка в киселината съм го пробвал и лично, това си е стандартен метод за получаване на водород. Не си прави илюзии, че можеш да го вкараш в колата този водород, цинка много бързо се разтваря и се образува цинков хлорид. На мен точно цинковия хлорид ми трябваше, затова съм го правил този опит.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Пон 17 яну 2011 20:47


Искам да знам,ако получа с по-малко ватове 5л/с hho,какво ще стане ?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот ktamen » Пон 17 яну 2011 21:47


Ще опровергаеш закона за запазване на енергията, и ще ти дадат нобелова награда, дори може да ти дадат две - за химия и физика.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой кара ли на вода?

Мнениеот kozka84 » Вто 18 яну 2011 8:56


:063: :bishop
Добре да речем,че вложената енергия е 100В а получената е 90В!
защо няма да има икономия?В момента горивото изгаря до 50 60% HHO спомага за 100% изгаряне!Просто се явява като катализатор!
В такъв случаи не би ли трябвало да има, нещо в моя полза?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта