Здравейте колеги,
Когато стартирам двигателя, фаровете (къси) не се включват автоматично, както и вентилатора в кабината (климатика). Те работят само ако използвам превключвателя на таблото (вкл. се габаритите) и ако включа дългите светлини от лоста на волана, вентилаторът (климатика)започва да духа. Като освободя лостчето, климатика и фаровете спират. Проверих всички предпазители. Може би е реле, но не знам кое да проверя и как?
Току-що проверех още веднаж и установих, че всичко работи, но вечерта като ми потрябва - стария проблем – това го прави за 3-ти път за последните няколко дни.
Благодаря предварително на тези, които ми отговорят!
при запалване фаровете не се включват автоматично РЕШЕНО
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: при запалване фаровете не се включват автоматично
Тука или реле 18 или клеморед на запалването. Няма го плюса на контакт за консуматори които не са пряко свързани със паленето 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: при запалване фаровете не се включват автоматично
Във твоят случай реле 17 

Re: при запалване фаровете не се включват автоматично
Смених превключвателя на запалването ( клемореда) и се оправи.
Благодаря за помощта!
Благодаря за помощта!

Re: при запалване фаровете не се включват автоматично РЕШЕНО
Малко снимчици и повече обяснения, че ми се наложи след 4 месеца да правя същото упражнение , а не помнех всичко
Необходими инструменти за смяна на ключа (клемореда)



жълтия куплунг на еърбега се надига с плоска отверка

После се откача този кабел от еирбега и после при монтажа внимавайте да влезе в леглото на долната пластмасова кора

развиват се тези винтове

развиваме с шестостен

това жило пречи да се издърпа патрона. Не открих начин да го махна. Вторият път като сменях клемореда прочетох някъде , че трябва с отвеерка да се надигне черната шапчица и после да се освободи бялата скоба




за да се развие пръта на волана се развива този жълт болт

За да нямате трудности при монтажа предварително завъртете кормилото така, че този жлеб да гледа надолу

От един руски сайт имаше идея да се върже пружината с конец, за да не пречи при монтажа. После се срязва.
Така излиза целия прът. Шибаното дребно винтче едва го развих с една изкривена за целта отверка
На снимката се вижда жлеба на пръта, през който трябва да мине болта.

Освен да се завърти на определен градус, пръта трябва да се спусне и на точната дълбочина, защото иначе шибания болт не влиза.

Но сега става лесно като предварително сте завъртяли П-образната връзка с процепа надолу.

стария ключ в дясно беше със спукан корпус
така изглежда ключа за запалване отвътре

Открих че кабела за възд.възглавница е скъсан. Отваря се с една отверка.
Кабела е навит, за да позволи кормилото да се върти без да се скъса. Впрочем , въпреки че го запоих лампата на еърбега продължава да си свети.



Накрая е много важно да се завият пластмасовите черупки плътно, за да се позиционира и застопори кабела на еърбега , за да не се скъса при завъртане на волана.
Надявам се този ъпдейт да ви спести много време.

Необходими инструменти за смяна на ключа (клемореда)



жълтия куплунг на еърбега се надига с плоска отверка

После се откача този кабел от еирбега и после при монтажа внимавайте да влезе в леглото на долната пластмасова кора

развиват се тези винтове

развиваме с шестостен

това жило пречи да се издърпа патрона. Не открих начин да го махна. Вторият път като сменях клемореда прочетох някъде , че трябва с отвеерка да се надигне черната шапчица и после да се освободи бялата скоба




за да се развие пръта на волана се развива този жълт болт

За да нямате трудности при монтажа предварително завъртете кормилото така, че този жлеб да гледа надолу

От един руски сайт имаше идея да се върже пружината с конец, за да не пречи при монтажа. После се срязва.
Така излиза целия прът. Шибаното дребно винтче едва го развих с една изкривена за целта отверка
На снимката се вижда жлеба на пръта, през който трябва да мине болта.

Освен да се завърти на определен градус, пръта трябва да се спусне и на точната дълбочина, защото иначе шибания болт не влиза.

Но сега става лесно като предварително сте завъртяли П-образната връзка с процепа надолу.

стария ключ в дясно беше със спукан корпус
така изглежда ключа за запалване отвътре

Открих че кабела за възд.възглавница е скъсан. Отваря се с една отверка.
Кабела е навит, за да позволи кормилото да се върти без да се скъса. Впрочем , въпреки че го запоих лампата на еърбега продължава да си свети.



Накрая е много важно да се завият пластмасовите черупки плътно, за да се позиционира и застопори кабела на еърбега , за да не се скъса при завъртане на волана.
Надявам се този ъпдейт да ви спести много време.
Последна промяна от georgi6 на Пет 09 мар 2012 2:03, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: при запалване фаровете не се включват автоматично РЕШЕНО
Бега няма да изгасне докато не изчистиш грешката на VAG COM 

- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: при запалване фаровете не се включват автоматично РЕШЕНО
spoocky написа:Добре де колеги.. В случай че нямам такава скоба, в случай че няма как да закарам колата до никой... да стисна малко повече с клещите които е посочил колегата по-горе и да дърпам, защото доколкото разбрах от описанията дотук тази втулка за която трябва скобата не е захваната на нищо а просто скобата я дърпа(избутва на вън??? Така ли???
И ако не става ако пробвам втори вариант този на колегата georgi6 от тема : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=285335&p=3076790#p3076790
има ли напрежение долу при долната част където е захванато кормилото защото виждам че в темата е писал за някаква пружина която да се хване с въженце за да е по-лесен монтажа. В смисъл ако го разкача кормилото от долу ще има ли напрежение от тази пружина или тя е мека?!? Благодаря
Колега а после как свали клемореда??? Открива ли се пролука за болта?!? това е мой пост към тема : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25895&start=45
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта