Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4327
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Нед 11 мар 2018 22:00


купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:

1. някой успял ли е да изключи този бутон
https://www.flickr.com/photos/94442792@ ... otostream/

В един форум четох, че можело да се направи на mute, което е доста по-полезно отколкото да е микорофон.
Steering Wheel --> Long Coding Helper--> bit3 само че при мен няма такава опция ?

2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4026
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nii » Нед 11 мар 2018 23:34


При мен бутона си е mute от завода.
Нищо друго не прави...


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4327
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Нед 11 мар 2018 23:51


моят прави това, ама номерата във фонбука съм си ги писал както аз си знам, и разпознаването не работи, от там като не се разберем влиза в някакъв обяснителен режим и ми е абсолютно безполезно като функция. Прочетох, че алтернативата на тоя бутон е mute



също така как се четат тези данни относно DPF-a (по-специално болднатите) ?

Address 01: Engine (03L 906 023 FS)

21:06:52
IDE00427-ENG101722 Particle filter: difference pressure-DIP_PF 5.22 hPa
IDE00428-ENG100917 Particle filter: offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -1.33 hPa
IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0
IDE00431-ENG102952 Particle filter: field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000
IDE00432-ENG103847 Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 16878.90 s
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 49.5274357 g
IDE00434-ENG102050 Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 22.90 g
IDE00435-ENG101197 Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 3.65 g

IDE00436-ENG102397 Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 350.6 km


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3628
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 мар 2018 9:57


VWGT написа:купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:

2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи


това активно ли ти е ? Ползвай него , при мен meas blocks също е неактивно 17.1.3

Изображение


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4327
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пон 12 мар 2018 11:19


да, това е активно и от там си гледам нещата, но през 08 можеш да избереш конкретен канал по-лесно
не е драма, просто се зачудих, защо не е активно


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3628
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 мар 2018 11:25


и при мен е така, не е от кабела, на стария ми пасат пък и на много други автомобили си гледам през 08 със същия кабел и софтуер, при В7 е различно


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3565
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Andonov » Пон 12 мар 2018 12:21


Tака е при EDC17.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1056
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 4 Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Skruji » Пон 12 мар 2018 14:22


VWGT написа:купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:

1. някой успял ли е да изключи този бутон
https://www.flickr.com/photos/94442792@ ... otostream/

В един форум четох, че можело да се направи на mute, което е доста по-полезно отколкото да е микорофон.
Steering Wheel --> Long Coding Helper--> bit3 само че при мен няма такава опция ?

2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи


Ето ти как да направиш бутона да е mute:
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 70258.html
При твоята версия на кабела имаш много хубав Long Coding helper. Демек показва ти всяка отметка за какво е. Порови се и ще намериш правилната опция за деактивирането на микрофона.

Meas Blocks при твоята кола няма да работи, само Adv. Meas Blocks, трябва да се примириш.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2262
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Пон 12 мар 2018 18:30


Skruji написа:При твоята версия на кабела имаш много хубав Long Coding helper. Демек показва ти всяка отметка за какво е.


Това изказване не важи за VW Passat (36) 2011+. Трябва много да се внимава с кодирането защото не всичко като упътване е вярно. За справка тук. Когато светне опцията за европейските пасати може и да става. Т.е. кодираш едно а се получава съвсем друго. Като пример спираш Start/Stop системата (в 09 мисля беше) и ти спират пръскалата на чистачките, задната камера и още поне 2 неща.

P.S. Изчиташ си цялата кола и си запазваш файла. И ако сгафиш нещо може да си погледнеш оригиналния лог как да го кодираш обратно.
P.P.S. Ако нещо объркаш има и начин да провериш какво си кодирал в лога на VCDS.
Возврат к предыдущим установкам

Если что-то «перекрутили», то зайдите в папку «Debug» (в директории программы), откройте файл «CodingLog.txt».
Там записываются все Ваши изменения по кодированию. Вернитесь для начала к предыдущим настройкам!"

Поздрави Вассето!


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4327
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пон 12 мар 2018 21:21


за сега нищо няма да пипам, само за бутона ще прочета още малко ...

друг въпрос, 1.6тди на колко км се сменя ангренажа: до 2011 на 180к след това на 210к ?


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 572
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Golf 6 Variant
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот zoovanka » Вто 13 мар 2018 15:11


При мен голф 6 1,6 105к.с. ,е сменян в Германия на 208 хил.км,мисля до 400 хил да не го пипам.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3628
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 13 мар 2018 15:49


при мен са сменени
99203км водна помпа, зъбен ремък к-кт и антифриз
123238км предни дискове и накладки, спирачна течност, пистов ремък к-кт
191621км охладител на ЕГР и антифриз
на всеки 30 хил масла филтри и чистачки и разни крушки

аз на 198хил смених всичко, масла, филтри, ангренаж к-кт, водна помпа, пистов + обтяжна ролка

- според мен 200хил не са ок с един ангренаж и водна помпа


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 563
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ulipet » Сря 14 мар 2018 19:26


+ 100 000 още, честито :mhihi


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот deodriver » Сря 14 мар 2018 22:08


При мен на 200хил. са сменили ремъка във VW Италия,заедно с водна помпа и т.н.Мисля да карам 100хил. и тогава ще сменям,ако въобще колата е още моя.Иначе EГР охладителя ми е сменен на 180хил.Припадат по-едно и също време явно.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4327
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Чет 15 мар 2018 14:02


значи ще покарам още малко и около 180 ще го сменя.
В нета на много места видях до 210х или 5 години.

Да питам сега за друг въпрос, като заключа колата третият стоп продължава леко да свети. Като отворя багажника (5-тата врата) гасне. Като го затворя пак светва. Спира да свети след около час. Така като го гледам май е диоден и се чудя дали това не е някаква остатъчна консумация, която го кара да мъжди. Проблеми с акумулатора и паленето не съм имал. Колата не показва никакви грешки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin1983, KGL и 6 госта