Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2509
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Натягане на ръчна спирачка на Passat b5.5

Мнениеот dlug » Пет 27 дек 2013 16:46


Буталцата се прибират чрез едновременно натискане и въртене. Някои си ги сменят с разни приспособления. Лично аз без скоба за прибиране на буталата не бих си ги сменял сам. Правил съм го веднъж, според мен не си заслужава-лично виждане. Марки бол-колкото човека да попиташ толкова различни мнения ще получиш. Лично аз карам с TEXTAR-доволен съм, но съм чел и отрицателни мнения за тях




Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Натягане на ръчна спирачка на Passat b5.5

Мнениеот ti6ogb » Пет 27 дек 2013 21:07


http://www.zimber.bg/cat-avto-instrumenti-zimber-tools/595-k-t-za-svaliane-na-spirachni-cilindri-12chasti-zimber.html
Пробвах ме на АУДИ без този инструмент,стана но трудно.Защото хем въртиш,хем се навива буталото навътре.


Потребителски аватар
Disaster84
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 16 юни 2013 7:12
Автомобил: Passat 5 3B
Двигател: AVF
Местоположение: гр.Хасково
Контакти:

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот Disaster84 » Пон 30 дек 2013 12:25


Колега и аз като моторист съм сменял много накладки, но на колата защо ти е да се блъскаш като грешен дявол за да спестиш 20-тина лева за поставянето... + това майсторите си ползват отстъпки от тези части. Ще вземеш да я разхвърлиш и да се запъне нещо, че после майстори вкъщи ще се наложи да караш. Моя съвет е да си я закараш за 1 час на сервиз да ти ги сменят за да нямаш излишни ядове. :love.vwclub


Потребителски аватар
aisberg83
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: elhovo

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот aisberg83 » Вто 04 окт 2016 21:36


Едното от задните колела хваща по-малко,как се регулират?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3272
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот Dpop » Сря 05 окт 2016 9:08


Прочети по-горе темата колега, не вярвам толкова да те мързи.
Профилактика на апарати, водачи и супорти.


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот sim_ex » Чет 14 юни 2018 13:51


Значи при мен проблема е сякаш по-странен. Имам чувството , че едно (лявото) живо е много по дълго от дясното. Разбира се че не е така, но..
На снимката се вижда как в подлакътника там където двете жила се обединяват дясното е леко натегнато а лявото топче дори не влиза в кадър и изобщи не е натегната. Затова това желязо където влизат двете топчета е накривено. На лявото колело лостчето се движи много малко , защото съответно отпред жилото е с голяма преднина и чак на 6 ти зъб се премества малко. И колелото не се блокира изобщо. Какво се прави , за да се обере този огромен свободен ход на жилото . Така да се каже как да го върна обратно лостчето и спирането да почва от началото на хода му. Според мен лостчето е 1-2см натегнато и пъпреки това колелото не спира. Механизма за саморегулация ли е проблема или отдолу под тръбата на успуха където се регулира финно е нещо объркано?
Прикачени файлове
ra4na.jpg
Стрелките показват краищата на жилата , където има една топка за ограничител. Вижда се че няма смиетрия и едното жило е съвсем свободно а другото обтегнато


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 452
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот toraborat » Чет 14 юни 2018 14:12


Провери ли си накладките? Вътрешните...


teodorpc
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот teodorpc » Чет 14 юни 2018 17:33


Запецнало ти е лостчето на жилото към колелото в дръпнато положение и не се връща. Пръскане с WD 40 и раздвижване с клещи и почукване, ако се налага. Цилиндрите на апаратите ги прибирам с дърводелска стяга от най обикновените и клещи гарги.Натяга се малко цилиндъра със стягата и после с гаргите се завърта по часовниковато. Редува се така няколко пъти и целия цилиндър се прибира. Само се внимава да не захапят клещите маншончето и да го скъсат.


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот sim_ex » Пон 16 юли 2018 23:34


toraborat написа:Провери ли си накладките? Вътрешните...


Уф много прав се оказа , наистина не го очаквах при уж добър вид на външните . Вътрешната беше сол, почти я наямаше и само се разпадна в ръцете. А външната уж добре изглеждаща и тя се отдели от метала . Иначе Ате оригинални. Беше ми блокрирал веднъж от един на прегледа я натегна зверски и се прибирах няколко километра с натегната ръчна ама не блокирала, предполагам съм я изпържил . На сприрачния парат е запекъл механизма за ръчната , купувам направо нов и се надявам да се оправи.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 452
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот toraborat » Вто 17 юли 2018 6:13


Свали му цилиндъра ако са добре резбите си го ползвай. При мен беше блокирало на края на резбата. При навиване започва малко трудно но после е ок. С ключе за флекс и без допълнително стискане става екстра.


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Passat b5.5 натягане на ръчна спирачка

Мнениеот sim_ex » Вто 17 юли 2018 14:45


toraborat написа:Свали му цилиндъра ако са добре резбите си го ползвай. При мен беше блокирало на края на резбата. При навиване започва малко трудно но после е ок. С ключе за флекс и без допълнително стискане става екстра.


Тва че си ремонтирам сам колата ми стига , с ремонт на стари части не се занимавам много . Да се цапам да ги нося в къщи , детето ще ги разнася :11 , жената ще мърмори :beat_butt2 . Ако е нещо електроника или нещо чисто може, но такива тухли ...ако имах гараж или работилница да , но нямам .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 13 госта