Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6449
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vanesto » Чет 31 май 2018 13:35


"Как да занулим Oil Service и Inspection Service:
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртате бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----"




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 07 юли 2018 10:26


Благодаря за информацията, написах си на едно листче какво трябва да правя стъпка по стъпка и слезнах да нулирам.

Обаче след пускате бутона за "дневния" пробег вместо Service OIL ми излезе Service Now:

IMAG0993_2048x1158.jpg


После завъртях бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна и ми излезе това:

IMAG0994_2048x1158.jpg


Но вече не ми излиза алармата за смяна на масло.

На какво се дължат тези разлики, ако някой е светнат по въпроса?


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Сря 11 юли 2018 21:52


Имам Пасата от аватара ми, минал съм около 16 000 километра и досега съм долял около 1,3 литра антифриз.

Това количество нормално ли е за 1,8 турбо бензин мотор?

Прави ми впечатление, че когато спра при загрял мотор и отвия капачката на разширителния съд вътре има доста ниско налягане, едвам се чува как изфъшква.

При последното доливане преди 2 дена забелязах повреден ръб на разширителния съд, та въпросът ми е дали има връзка със загубата на охлаждаща течност? Ето снимки на мястото:

DSCF8916_2048x1536.jpg


DSCF8919_2048x1536.jpg


atrt
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот atrt » Чет 12 юли 2018 8:31


На този двигател, а и на всички останали не е нормално да губи изобщо охладителна течност камоли пък над 1 литър.
Ръбът който се е отчупил е без съществено значение. Той е след клапана към преливника. Ако на централният отвор имаше спукване където е медната дифтунга тогава можеше да има проблем с изпускане при загряла кола.
Така че търси си проблема другаде. От водните съединения до гарнитурата на мотора...


JuStan
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Чет 12 юли 2018 9:14


има един шибан пластмасов шуцер отзад на двигателят откъм купето - с голяма вероятност той ти е пукнат и от там губи течност - би трябвало да се вижда издайнически бяло стекло се.....
виж си нивото и вида на маслото да не с станало все пак беля, и да вкарва водата при него


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 12 юли 2018 19:25


Нямам вода в маслото, в събота ще свалям престилката на мотора и тогава мога да огледам пластмасовия детайл отзад на мотора.

А това отчупване не е нормално, имам вече 5-то ФауВе, досега такова чудо не съм имал.

Тече по малко масълце, около литър на 1000 км, съмнява ме картерната вентилация, имало отдолу крив гумен маркуч, който при ТДИ моторите се напуквал и почвало да капе от там.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 14 юли 2018 18:40


Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.

Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!! :11

Кое според вас е по-вероятно?

Тоест иска сваляне на скоростната кутия, ремонта ще го правя месец август в България.

Мисля да сложа онази добавка срещу течове и загуби на моторно масло на улмската фирма, за да пробвам как тя действа.

Последна промяна от Курт Деликуртев на Съб 14 юли 2018 22:23, променено общо 1 път.


Svetlix
Мнения: 788
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Svetlix » Съб 14 юли 2018 21:53


Не сипвай боклуци на колата. С тази добавка само можеш, да си докараш глаболие.

Дано не попадне масло по съединителя, че тогава ще стане весело.


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7250
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот goppa » Нед 15 юли 2018 21:51


Курт Деликуртев написа:Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.

Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!! :11

Кое според вас е по-вероятно?

.

Ако не можеш да различиш моторно от трансмисионно масло по-добре не пипай нищо!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2215
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Пон 23 юли 2018 7:51


Някой сменял ли е тампоните на задния мост. Искам да знам свалял ли се целия мост или се работи на място. Рових из нета, но не намирам как се сменят.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dika, KBK, madmen, petar_a и 9 госта