Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4318
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 16 юли 2019 13:44


Аз сменям на 10хил с 5w30 Total Quartz Ineo LL с 504/507 спецификация




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 4906
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 16 юли 2019 15:25


аз купувам по спецификация VW longlife масло и го сменям на 1 година (при мен са около 15-18000 км)


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 599
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ulipet » Вто 16 юли 2019 15:58


с това покачващо се ниво и разреждане на маслото с нафта от регенерацийте никога не съм карал повече от 12 000км.
дори сега мисля на 8 000км. да го сменя бардала с една евтина comma и вече на 7,
8 000 смяна


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Вто 16 юли 2019 16:18


Аз като купих колата я обслужих в Порше Изток с лонглайф като на колегата Кихот и от там ми казаха 2 години или 30К, което настъпи първо. Съвпаднаха и го смених преди 2 К . Сега като ви слушам се замислям след колко да го сменям и аз. Смених го отново с лонглайфа на Тотал


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Вто 16 юли 2019 16:24


И още нещо за размисъл
Като я взимах колата маслото беше сменено преди около 2500 км на 240000 км и пишеше следваща смяна след 30000 км (това официялния дилър в Швейцария го беше написал ) Аз го смених за моя успокояние и да проверя да не би да са му ръгнали някоя добавка и да са замаскирали някакъв проблем


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 261
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Вто 16 юли 2019 19:19


И BMW и Бенц казват - Лонглайф, даже на Е60ката ми в сервизната книжка пишеше Лайф масло на кутията. За мен причината е една и тя се нарича поддръжка след гаранция. С нашата хубава нафта не бих сменил на повече от 12-15 000км. Винаги сменям и всички филтри, тоест горивния не се сменя на 2 смени на маслото. :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11108
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 17 юли 2019 7:38


Netasq написа:
VasilStoichkov написа:Препоръчайте къде да си сменя маслото и с какво, че наближава времето за смяна. За първи път ще го сменям аз. Мотора е 2.0 ТDI 177hp /CFGC/ на 180 хил.км.



Здравей. Моята препоръка е с оригинално от Порше, което да сменяш на 15к. Също добър вариант е Фукс. Другото като марки са ментаци и трудно ще се намери качествено. Зад Софтауто имаше рампа и там можеш да пробваш да го източиш.

Викаш кастрол, мотул, кома са ментаци, фукс е върхът :th_up
По въпроса на колегата, маслото в общи линии няма голямо значение, важното е количеството


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB 2011
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Сря 17 юли 2019 8:01


Най-важно е смяната в нормален диапазон. 10-15к максимум, поне така практикувам аз.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4318
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юли 2019 8:47


ulipet написа:с това покачващо се ниво и разреждане на маслото с нафта от регенерацийте никога не съм карал повече от 12 000км.
дори сега мисля на 8 000км. да го сменя бардала с една евтина comma и вече на 7,
8 000 смяна

Аз не съм наблюдавал покачване на нивото, а го следя често по навик от предишния пасат , който си искаше постоянно доливане, повечето знаят за 2.0 115к.с. на B5.5 че си пипва масълце от нов. Сипвам 4.3 л при смяна и не мърда от малко под максимума. Филтри всички на всяка смяна като Netasq. Сервизната ми история до 198 хил обаче е Mobil на всеки 30хил , там нямам намеса :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 599
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ulipet » Сря 17 юли 2019 14:43


докато си работеше егр регенерацийте протичаха бързо,мисля че се дължи на това че вече не връща изгорелите газове повторно а дърпа въздух отвън с мн. по ниска темп.и след изолирането му доста по-бавно загрява
аз не чакам и гася колата,натрупват се много прекъсвания на регенерацията светва иконата колата не влиза в авариен режим но не е приятно


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4318
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юли 2019 14:51


ЕГР е много важен за регенерациите, щом си го изолирал трябва и други магарии да се направят, за да няма драми.


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 261
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Сря 17 юли 2019 15:12


Аз да питам нещо за регенирациите... Както бях писал преди няколко страници, понякога колата на място си ги прави, след минато по-късо разстояние с нея. Дали трябва да я чакам и да не я гася ?

За маслото да се върна - Аз лично съм виждал в България с очите си оригинално масло, доставено от чужбина с марките Фукс и Д-р Щарке. Другите премиум марки трудно можеш да ги намериш оригинални.
Имах преди години Мазда, която пък като я сервизираха гаранционно й сипваха маслото от бидон. Истината е някъде там...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4318
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юли 2019 15:17


Регенерацията е процес, който започне ли е хубаво да се изкара докрай. Не е фатално да се прекъсва, въпроса е да не е постоянно. Няма значение дали е на място или в движение, процеса си тече с различни темпове. В интерес на истината най-бързо сваля натрупаните сажди когато е загрял ДПФ на над 560 градуса и се кара на принудителен празен ход. Тогава сваля грамчетата през 0.1г докато при нормално каране е през 0,04-0.06г на място стига и до 0.02-0,03г


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 261
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Сря 17 юли 2019 16:06


Ето колега от форума е дал достатъчно информация.. Давам линк, ако на някой му е интересно:
viewtopic.php?t=412385#p4077229


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4318
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 19 юли 2019 13:10


Подарък за рождения ми ден, Passat b7 регистриран на нула километри, не е пушено вътре, нов внос :Mr Green Fun

IMG_8378.JPG

IMG_8379.JPG



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, player1988 и 10 госта