Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
radoo84
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Чет 07 ное 2019 14:45


""""Кой вариант на затъмнение си взел и как е видимоста през тях и кой вариант на закрепване ,дали с клипсите или с магнита.Разгледах сайта на руснаците и се чудя дали да взема за всички стъкла или само за задната част на комбито :) Като си ги ползвал вече дали би променил ако трябваше сега да взимаш :) Аз понеже съм пушач и ако взимам за предните ще трябва да е един от двата варианта дето са изрязани,ти гледам си с плътния вар""""

Интересен въпрос получих от колега, ще отговора тук, за да изкажа мнение, понеже ги ползвам от юни месец до сега.
Първо: С по светлия вариант съм, понеже отзад съм с тонирани стъкла и ще стане много тъмно. Видимоста е отлична през деня, като през щора у дома -ти виждаш всичко, а теб никой не вижда. Вечер е малко проблем, но и с фолио е същата работа, и затова ако трябваше да променя нещо, щях да взема за отпред с дупка за пушачи(не съм пушач), но и с по добра видимост за страничните огледала-вечер!. Детето се чувства прекрасно отзад, не го напича вече. Преди го напичаше и от предните стъкла. Пратиха ми ги със скоби и магнити, което си избереш да сложиш. Отзад съм на магнити, отпред със скоби. Магнитите отпред не знам как съм ги сложил, залепват с двойно залепващо за ламарината и от жегата ми се отлепиха и сложих скоби 3бр, много здраво става с тях и даже по красиво. Скобите с цвят на щората и влизат под уплътнението. На задния прозорец и двата странични в багажника нищо не се слага за закрепване, влизат си на място и няма мърдане. Изработката и плата са перфектни, изпънати и плътни- нямат общо със сенниците с вендузи за 5лв. Не са ме спирали полицаи до сега, уж в Русия не правили проблем като си със щори. Ще актуализирам със снимки по късно.
Изображение Изображение
Изображение Изображение
Изображение Изображение

Последна промяна от radoo84 на Чет 07 ное 2019 15:01, променено общо 1 път.




kibrorgat
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 21:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kibrorgat » Чет 07 ное 2019 14:45


pink написа:Казаха ли колко е доставката като цена?

в чат-а само дни казаха и им писах мейл, че нямаше как да се избере България като се попълват данните за доставка и казаха
Hello!
The cost of this kit is 104 $ + 42 $ shipping. We can deliver by EMS, the delivery time is 7-10 days. Sending on full prepayment. You can pay by any money transfer ( UNIStream, Western Union, Golden Crown, Hummingbird )

104 долара е за пълен пакет за комби... и ме отказаха с тая доставка


пс: и аз ги гледах УК-ските преди време ама не предлагат за предните врати, което е малко кофти

пс2: лелеее в тоя laitovo.eu е 300 ЕВРО целия комплект


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот deodriver » Чет 07 ное 2019 19:27


Аз съм метнал мерак на щорите на немската фирма ClimAir.Нямат за предните врати,но поне качеството е на ниво.Цената е към 350лв. и има фирма,която ги внася в България.

Последна промяна от deodriver на Пет 08 ное 2019 21:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 366
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine
Двигател: CBBB 2010
Местоположение: Павликени

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dispatch » Чет 07 ное 2019 23:11


Един въпрос към автора на темата, ДонКохот, относно регенераците и DPF филтъра.
Задавам го тук, тък като в темата често става на въпрос за DPF и предполагам и въпроса и отговорите ще са полезни за много хора.

Та, последните няколко регенерации при мен не минаха обичайно. Под обичайно имам в предвид, че като забележа по някой от симптомите (завишени обороти на пр.х., завишен моментен разход на пр.х., при движение сменя пердавките на по-високи обороти... и т.н.) че е в регенерация, оставям колата на място да работи и след 30 - 40 минути регенерацията преминава. Междувременно гледам с VCDS как протича регенерацията и най-вече колко време остава. Грубо за 1,2 минути (80 секунди) сваля по 1 грам. Ето два скриин-шота какво гледам:

Това след края на една от регенерациите
4.10.2019 296399.jpg


Това е по средата на следващата регенерация
14.10.2019 296655.jpg


При последните няколко регенерации, като оставя колата на пр.х., закачен VCDS, грамовете не мърдат. Температурата се покачва много бавно... после спира да се покачва и започва да пада. След 15 - 20 секунди се променя работата на двигателя, т.е излиза от режим регенерация и въбще не я завършва. Вероятно нещо не правя както трябва, понеже гледах няколко клипчета в YouTube и едно от условията беше да са пуснати някакви консуматори и генератора да е натоварен (като АС, отопление на стъклата, вентилатор, подгрев на седалките....), а аз понеже е нито топло, нито студено - спирам всичко.
Правя едно кръгче и регенерацията тръгва отново..., но този път, на място, държа оборотите на 1400 - 1500, и регенерацията върви, даже доста бързо... преминава за около 15 минути. Така последните няколко регенерации - на пр.х. нищо не се случва; с подаване на гас върви ... дори доста по бързо от нормално.
Също така забелязвам, че започна да ми се покачва нивото на маслото и си мисля дали не е заради това принудително, ускорено регенериране на DPF-а.

1. Как е по-добре да се прави регенерация - в движение, на място на 1000 оборота, на място на 1500 оборота, принудително чрез VCDS?
2. Покачването на маслото при вас как е; грубо, с колко ml на 1000km;
3. На една от банките VCDS ми показва 210ml и според него при такова запълване на DPF-филтъра, той е за смяна... Значи ли това, че е за пране?

Маслото ми е: http://fanshop.vwclub.bg/motul-specific-vw-504-507-5w30-5l на 7500км.
Двигателя е СВВВ


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4384
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 08 ное 2019 13:04


Аз регенерации на място не подкрепям по никакъв повод. Регенерацията се случва най-лесно и бързо в градски режим. Веднъж като вдигнеш 560 градуса на входа и 460 на изхода всичко почва да се случва. Караш си , покачва се градусите, спираш на светофар, спадап малко но процеса си върви. Най-бързо става като си вдигнал 600-550 вход-изход и правиш засилвания от светофар до светофар на 3-4 скорост и оставяш да спре на принудителен празен ход. Тогава моментния разход е нула, но кислорода ускорява процеса на регенерация, точно там стъпката на падане на грамчетата може да е през 1 десета (24.00 --- 23.9 --- 23.8...) на всяка секунда. Докато на място са през 2-4 стотни (24,00 --- 23.98---23,96...) . Още нещо, температури над 600 градуса на място са пожароопасни. На място се случва дотолкова да изстине, че регенерацията да се прекъсне, падне ли под 500 градуса вход и под 400 изход спира... затова се прекъсва и при теб, особено в по-хладно време, малкия часов разход не успява да генерира достатъчно количество топлина, за да компенсира ниската температура на входящия въздух. Като усетиш регенерацията карай докато спре, за мен най-лесно е да го следя с VAG DPF , варианта с VCDS ми е сложен , кабели, лаптопи ... няма как да карам и да си возя компа и да следя на всяка регенерация. Пускам си телефона или мултимедията и си следя грамчетата, като наближат 24 се подготвям, че предстои регенерация и го съобразявам да мога да я приключа.


pink
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pink » Пет 08 ное 2019 13:52


До колко милиграма трябва да падне при регенерация,аз я гледам на VagDPF приложението и като стигне до 6мг и приключва и ресетва километрите и времето от последната регенерация.При мен вече няколко пъти се случва да е на около 220-240 км. и около 600 мин.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4384
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 08 ное 2019 14:07


Толкова 5-6 грама и ресетва. Километрите и минутите нямат рамка, стигне ли 24 грама почва. Градско съм правил регенерация и на 100км, извънградско съм изкарвал и 500км до 24 грама. Има и още нещо, което забелязах наскоро, 2-3 пъти прекратих започнах започнала регенерация, като последния път я спях на 8-9 грама и при последващото запалване беше ресетнала километрите и минутите, продължи да трупа от 9 грама и направи 24 за рекордните за мен 100км градско, това ми е минимума. Обикновено се въртя 140-180км


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 366
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine
Двигател: CBBB 2010
Местоположение: Павликени

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dispatch » Пет 08 ное 2019 21:43


Благодаря за изчерпателния отговор! Нищо не спомена за покачването на нивото на маслото.

И моята мултимедия е с андроид... съответно и блутуут и ще си поръчам една OBD приставка, да ги следя и аз.
Някъде по-назад в темета беше постнал линк към твоята, която ползваш... може ли пак да дадеш линк или промерно тази подходяща ли е: https://www.aliexpress.com/item/32877109438.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2e5a6eberSF3UM&algo_pvid=90591895-7fa2-414c-924f-c956f9d2495b&algo_expid=90591895-7fa2-414c-924f-c956f9d2495b-3&btsid=83a19e0c-6535-4b1d-97cb-dfd3a28c3d1d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_52?
Този адаптер постоянно ли го държиш в OBD-буксата? Платеното приложение ли ползваш или някакво кракнато?

DoH_KuXoT написа:За покачването на маслото не мога да отговоря, при мен не съм установил покачване до сега. Моите елм327 все са били около 5-6лв , взимал съм 4-5 само едно не работеше. Адаптира си е в буксата нон стоп. Ползвам torque pro , изтеглена от нет-а.


Ok!

Последна промяна от dispatch на Пет 08 ное 2019 22:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4384
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 08 ное 2019 22:05


За покачването на маслото не мога да отговоря, при мен не съм установил покачване до сега. Моите елм327 все са били около 5-6лв , взимал съм 4-5 само едно не работеше. Адаптира си е в буксата нон стоп. Ползвам torque pro , изтеглена от нет-а.


Lubomir98765
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 дек 2018 13:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lubomir98765 » Пон 11 ное 2019 21:55


Здравейте ,някой с DSG 6 DQ250 да има следния звук при намаляне и връщане от 3-та на 2-ра предавка https://youtu.be/8KL0Eo5kcO8


radoo84
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Вто 12 ное 2019 10:17


Нищо не чух, един колега се оплаква също при намаляне на скороста че му дрънчи кутията от време на време. В официалния сервиз са му казали, че на 50-60к км е нужно адаптация на съединителите в кутията защото се износват, също и масло...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Baloo_bear и 14 госта