Привет.
Моля за помощ относно проблем с електрическата спирачка. Имал съм проблеми и се записваше грешка при бутона. Преди дни при опит за използване спирачката не проработи и сега издава звук за грешка и свети лампа за авария на таблото. Изключих бутона с надеждата да спре, но уви. Някой имал ли е такъв проблем и как може да се реши? Предварително благодаря
Проблем с електрическа ръчна спирачка Passat B6
- Traytor
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с електрическа ръчна спирачка Passat B6
За да спреш алармата, ще трябва да извадиш бушоните на бутона, левия мотор и десния мотор.
Слабо място са моторите, влиза вода вътре, корозират и цепят корпуса, горят, така че бих започнал от там. Виж и все пак дали няма някоя адекватна грешка записана, ама при мен записаната грешка общо взето беше толкова обща, че обяснението в рос-тек беше, че може да е от всеки един от компонентите.
Слабо място са моторите, влиза вода вътре, корозират и цепят корпуса, горят, така че бих започнал от там. Виж и все пак дали няма някоя адекватна грешка записана, ама при мен записаната грешка общо взето беше толкова обща, че обяснението в рос-тек беше, че може да е от всеки един от компонентите.
Re: Проблем с електрическа ръчна спирачка Passat B6
Класика в жанра за Б6. Няма по-досадна аларма от тази на ръчната в тази кола. Даже и с извадени бушони ще ти остане жълтия символ на задраскано Р на таблото, заедно с единичен “тинк” звук при контакт.
Трябва да извадиш точния код на грешката. 95% наистина проблема е в моторите. Аз имам Б6 от 2021 и досега сцепен корпус не съм видял, а съм правил 2-3 пъти моторчетата. Корпусите са доста твърди.
Обикновено текът апаратите, през шест/12стена и пропускат спирачна течност в областта между апарата и моторчетата - тогава дефектират и е мазало. Смяна на моторчето е половината решение и е временно, правилното действие е да се рециклират апаратите и тогава да се сложат нови моторчета. От другаде там течност да дойде почти няма как, уплътнението на апарата ги държи много добре.
Дефектирал бутон е 2-3% вероятен, обикновено се замърсяват пистите на бутоните - има клипчета в тубата как се отваря и се почиства, без да има нужда от нов бутон.
Останалите % в грешката е да е дал фира модула - изключително рядко, както и да има лош контакт на някоя букса към моторче-също много рядко като имаш впредвид цялата гняс която отива там.
Трябва да извадиш точния код на грешката. 95% наистина проблема е в моторите. Аз имам Б6 от 2021 и досега сцепен корпус не съм видял, а съм правил 2-3 пъти моторчетата. Корпусите са доста твърди.
Обикновено текът апаратите, през шест/12стена и пропускат спирачна течност в областта между апарата и моторчетата - тогава дефектират и е мазало. Смяна на моторчето е половината решение и е временно, правилното действие е да се рециклират апаратите и тогава да се сложат нови моторчета. От другаде там течност да дойде почти няма как, уплътнението на апарата ги държи много добре.
Дефектирал бутон е 2-3% вероятен, обикновено се замърсяват пистите на бутоните - има клипчета в тубата как се отваря и се почиства, без да има нужда от нов бутон.
Останалите % в грешката е да е дал фира модула - изключително рядко, както и да има лош контакт на някоя букса към моторче-също много рядко като имаш впредвид цялата гняс която отива там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта