Смених фаровете на пасата, но буксите и кабелите имат доста разлика, старите ми фарове бяха с доста функции и екстри, имаха адаптираща светлина при завой на ляво или дясно, самонивелиращи, би ксенон и т.н., а новите са обикновенни с H7 крушки на къси и дълги...
Някой сблъсквал ли се е и правил ли е тази операция (преправянето на буксите и кабелите)
Буксите на колата са с 14 пиня, а на новите фарове е 10 пина



Смяна на фарове на пасат Б6
Re: Смяна на фарове на пасат Б6
Обратното, от обикновени към би-ксенон съм чувал, че го правят, ама от би-ксенон към обикновен - е, за първи път чувам за такова осакатяване на колата и видимостта.
Би-ксенона свети перфектно в тъмното, ако всичко му е наред, отделно допълващите светлини са топ.
За инсталацията - трябва да се подмени цялата, от фаровете до модула(Central electrics) с такава от обикновени фарове от колата донор. Или да се прочете кой пин за какво отговоря при двете инсталации и да се насаждат, но е по-лошият вариант и със сигурност ще остане грешка за тях когато се прави по този начин.
При би-ксенона освен адаптивността и светлините в завой, има и саморегулиране по височина, което пък идва от кантар в задната част на колата и комуникира през модулите.

Би-ксенона свети перфектно в тъмното, ако всичко му е наред, отделно допълващите светлини са топ.
За инсталацията - трябва да се подмени цялата, от фаровете до модула(Central electrics) с такава от обикновени фарове от колата донор. Или да се прочете кой пин за какво отговоря при двете инсталации и да се насаждат, но е по-лошият вариант и със сигурност ще остане грешка за тях когато се прави по този начин.
При би-ксенона освен адаптивността и светлините в завой, има и саморегулиране по височина, което пък идва от кантар в задната част на колата и комуникира през модулите.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12128
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на фарове на пасат Б6
railfan написа:Обратното, от обикновени към би-ксенон съм чувал, че го правят, ама от би-ксенон към обикновен - е, за първи път чувам за такова осакатяване на колата и видимостта.
Удрят те или се хлъзнеш някъде и счупиш броня, маска, радиатор, фарове. Тръгнеш да ремонтираш колата, 15+ години кола с нечувани за модела фарове, тръгваш да търсиш, след половин година намираш, искат ти по един бъбрек на фар щото са редки, теглиш сектира и купуваш обикновени фарове за 300 лв двата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта