Ще ви помогна с каквото мога.
Това,че мига целия дисплей е индикация за записана грешка....не е защото няма фреон, защото няма работеща перка и т.н......просто е индикация.А след диарностика на климатроника става ясно каква е грешката....тя може да е заради липса на фреон,неработещ вентилатор и т.н.
Диарностиката се прави по различен метод за различните подификации ама с метода при Пасат В3 и В4 на вашите не става - пробвал съм
Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
Иначе при В3 не винаги този проблем е в перката - има едно реле,което я управлява и то страда от спукани спойки и оттам дава грешка климатроника за вентилатора а той дефакто ако се смени или ремонтира релето си тръгва да работи (при мен беше така).Също така управлението на този вентилатор за да може да му се регулират оборотите се прави по електронен път и често електрониката в контролера на климатроника се прецаква и спира да го управлява коректно....което също води до същата грешка.
Грешките се чистят по два начина - или се маха предпазителя на климатроника или се изчитат при което той сам си ги изтрива (като цъкнеш да видиш следващата изтрива предишната и така до края).
След като сте го рестартирали от предпазителя или сте му изтрили грешките и го пуснете ако пак се размига значи туку що е записал нова грешка и проблема,който сте имали още е налице или е възникнал друг.
Успех!
Проблем с климатроника на Б5
- dimitrov7101
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
zfa159 написа:Ще ви помогна с каквото мога.
Това,че мига целия дисплей е индикация за записана грешка....не е защото няма фреон, защото няма работеща перка и т.н......просто е индикация.А след диарностика на климатроника става ясно каква е грешката....тя може да е заради липса на фреон,неработещ вентилатор и т.н.
Диарностиката се прави по различен метод за различните подификации ама с метода при Пасат В3 и В4 на вашите не става - пробвал съм
Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
Иначе при В3 не винаги този проблем е в перката - има едно реле,което я управлява и то страда от спукани спойки и оттам дава грешка климатроника за вентилатора а той дефакто ако се смени или ремонтира релето си тръгва да работи (при мен беше така).Също така управлението на този вентилатор за да може да му се регулират оборотите се прави по електронен път и често електрониката в контролера на климатроника се прецаква и спира да го управлява коректно....което също води до същата грешка.
Грешките се чистят по два начина - или се маха предпазителя на климатроника или се изчитат при което той сам си ги изтрива (като цъкнеш да видиш следващата изтрива предишната и така до края).
След като сте го рестартирали от предпазителя или сте му изтрили грешките и го пуснете ако пак се размига значи туку що е записал нова грешка и проблема,който сте имали още е налице или е възникнал друг.
Успех!
Благодаря колега. Това , което си обяснил е много полезно за незнаещите като мен.
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
zfa159 написа:...Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
...
А тази таблица къде може да се намери? На мен ми показва разни кодове на грешки от време на време, ама не мога да намеря какво значат
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dgenkov написа:zfa159 написа:...Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
...
А тази таблица къде може да се намери? На мен ми показва разни кодове на грешки от време на време, ама не мога да намеря какво значат
Е как разбирате какъв е кода.... на мен ми светва всичко, както е на снимката на миналата страница :/
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
AmW написа:dgenkov написа:zfa159 написа:...Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
...
А тази таблица къде може да се намери? На мен ми показва разни кодове на грешки от време на време, ама не мога да намеря какво значат
Е как разбирате какъв е кода.... на мен ми светва всичко, както е на снимката на миналата страница :/
Имам я ама за В3 и В4...при вас е друго....мъчих се на Голф-а на един колега ама без резултат.
Реално се разбира като климатроника се вкара в режим на самодиарностика и показва едни кодове - те реално значат грешките.При В3/В4 тези кодове са от 4 цифри а сервизния режим се пуска като се задържи заедно OFF с Temp+ ама при вас това не е така.Рових из разни форуми като търсих помощ за климатроника на колегата ама не стана с нито една от комбинациите (а бяхя всевъзможни от сорта на ECON и копчето за вътрешна циркулация) или другото беше ECON с Temp+ и т.н.) Това,което четох е,че за новите има много голямо занчение годината на производство и конкретния тип на климатроника ама нямаше информация от сорта на това за коя година как е и примерно къде се гледа какъв тип е....и не успях да го вкарам в диарностичен режим
Иначе при вашите доколкото четох кода е от сорта на цифра,буква,цифра и има разни таблици за четене ама не успях да премина до този етап за да рова из таблиците кое какво значи като грешка.
Успех!
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Аз в режим на диагностика го вкарвам лесно - натискам и задържам едновременно бутона за затваряне на клапата на външния въздух (онази със стрелката, рециркулация) и ECON. Ако знаеш руски, тук е описано: http://www.passat-b5.ru/index.php?optio ... &Itemid=57
После с Temp+ се превъртат запаметените грешки. Въпросът е, че не мога да намеря какво означават тези грешки, например 119, която се появява при мен. Ето и темата, в която съм описал по-подробно: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... torder=asc
После с Temp+ се превъртат запаметените грешки. Въпросът е, че не мога да намеря какво означават тези грешки, например 119, която се появява при мен. Ето и темата, в която съм описал по-подробно: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... torder=asc
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря на колегата за таблицата.
Код: Избери всички
List of Possible Error Codes:
(Error Code / Error Location / Error Type)
FFFF Control Unit 0x25
0119 Vehicle Speed Sensor 0x25
0214 Supply Voltage 0x06, 0x07
021A Reference Votlage 0x06, 0x07
0510 Temperature Sensor – Dash Vent (1296) 0x1d, 0x1e
0511 Temperature Sensor – Footwell Vent (1297) 0x1d, 0x1e
030B Outside Temperature Sensor – Front Bumper 0x1d, 0x1e
0313 Temperature Sensor – Fresh Air Inlet 0x1d, 0x1e
0332 Temperature Sensor – Evaporator 0x1d, 0x1e
0333 Refrigerant Pressure Sensor
0318 Air Conditioner Pressure Switch 0x23
031D Photosensor for Sunlight Intensity 0x1d, 0x1e
0382 Compressor Valve
04F7 Temperature Flap Servo Motor 0x25
04F8 Central Flap Servo Motor 0x25
04F9 Fresh Air Blower 0x25
04FA Recirculation Flap Servo Motor 0x25
025B Footwell/Defrost Flap Servo Motor 0x25
04B6 Standing Time Signal 0x25
0538 CAN-Bus
0513 Gateway
053D Kombi
04AE Gateway Database Version
0414 Control Unit Not Coded 0x23
043F Basic Settings Not Accomplished 0x23
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
хорица добри.на моя климатроник всичко си му работи само дето диспля мига няколко секунди и после си изписва OFF.духа си топло,духа си студено.клапи си отварят.само дето като натисна бутона за вътрешна циркулация след няколко секунди се изключва.сега неможах да разбера:от какво ми мига дисплея и като дам OFF+Temp+ влизам в диагностичен режим.изписва ми някакви цифри като натискам Temp+ и най-накрая излизат 0000 и нищо.какво мога да направя по вупроса?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта