Проблема с мигането на дисплея на климатроника и аз го имам, иначе всичко си работи
но в началото като дам на контакт мига 5-10 секунди. Ще пробвам със самодиагностиката и ще пиша
какво е станало.
Проблем с климатроника на Б5
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с климатроника на Б5
Здравейте колеги,
и при моя пасат 99г. дисплея на климатроника мига при стартиране.Направих самодиагностика и изписа грешка 318 в ляво и 00 в дясно на дисплея.
Ден преди това забелязах,че малката перка на радиатора не се върти при пуснат климатроник.Днес и помогнах да се върти и тя тръгна леко и спира.
Къде може да е проблема,и да допълня,че не духа мн.
хладно.
и при моя пасат 99г. дисплея на климатроника мига при стартиране.Направих самодиагностика и изписа грешка 318 в ляво и 00 в дясно на дисплея.
Ден преди това забелязах,че малката перка на радиатора не се върти при пуснат климатроник.Днес и помогнах да се върти и тя тръгна леко и спира.
Къде може да е проблема,и да допълня,че не духа мн.
хладно.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с климатроника на Б5
Грешката е за Air Conditioner Pressure Switch. Трябва да проверите налягането на фреона, може да е ниско или високо и затова да не включва компресора. При положение обаче, че и перката ти не се върти, най-вероятно от нея качва високо налягане. Най-вероятно ще трябва да я смениш с нова.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с климатроника на Б5
Вентилатора ти е свършил четките.Или сменяваш четките или вентилатора!
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с климатроника на Б5
Колеги
вчера свалих вентилатора и го пробвах на акумулатора и той работо.Днес прегледах предпазителите под таблото и видимо са здрави единият е 50 а др. е 40.
И кое реле трябва да е за климатроника.
вчера свалих вентилатора и го пробвах на акумулатора и той работо.Днес прегледах предпазителите под таблото и видимо са здрави единият е 50 а др. е 40.
И кое реле трябва да е за климатроника.
Re: Проблем с климатроника на Б5
Да използвам темата на колегата. Миналият месец, като беше още хладно ми заредиха климата и ремонтирах перката, като след зареждането си духаше студено. Днес реално за севте го пуснах, че беше 30гр. ииии... дедовия, няма никой. Странното е, че компресора включва, перката също. Тънката тръбичка след капилярката е ледено студена и с конденз, но дебелата не е, с температурата на околната среда примерно. Като го пълни пича, каза че системата е супер, даже се учуди, че нямаше фреон, а не изпуска и цедките бяха чисти без никакви стружки. Единственото, което ми идва на ум е да не е препълнил с фреон, но незнам така ли би се държала. Вътре изобщо не духа студено. На vag com няма грешки, и централната клапа си отваря и затваря, като променям температурата. В понеделник ще ида да го погледне, но все пак ме човърка, що така става. Някакви идеи?
Re: Проблем с климатроника на Б5
Колеги, имам тоя проблем климатроното управление издава шум когато е изключен при даден контакт на колата
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с климатроника на Б5
Може да е от вентилаторчето зад температурният датчик за вътрешната температура!
Re: Проблем с климатроника на Б5
Там е работата е че вчера си работеше и го свалях да си правя подгрева и после като го сложих започна проблема
- nikistoichev
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 29 авг 2015 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с климатроника на Б5
Аз съм срещал бучене след при изгасяне на автомобила, след като е бил на AUTO.. но дали е същият проблем с вентилаторчето?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с климатроника на Б5
Тука са описани възможни причини:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
Possible Causes
Fresh Air Blower (V2) defective
Control Module for Fresh Air Blower (J126) defective
Short of open circuit in wiring to Fresh Air Blower (V2)
Climatronic Control Module (J255) malfunctioning
Possible Solutions
Check Fresh Air Blower (V2)
Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)
Check Meas. Blocks while Blower is active
Check Control Module for Fresh Air Blower (J126)
Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)
Check wiring and connectors
Start with the Air Blower Fuse. Is it good? Is it in the CORRECT location in the fuse box?
Special Notes
When found in Audi A4/A5/Q5 (8K/8T/8R) models:
North American Market (NAR) vehicles, see TPI 2033596/3 (or newer)
RoW vehicles, see TPI 2022372/2 (or newer)
When found in Audi TT 8J, the correct fuse location is fuse bank 1, position 12 (Looking down at the fuse box in the engine bay, bank 1 is the top bank and position 12 is the LH end fuse location)
01273 - Fresh Air Blower (V2)
Possible Causes
Fresh Air Blower (V2) defective
Control Module for Fresh Air Blower (J126) defective
Short of open circuit in wiring to Fresh Air Blower (V2)
Climatronic Control Module (J255) malfunctioning
Possible Solutions
Check Fresh Air Blower (V2)
Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)
Check Meas. Blocks while Blower is active
Check Control Module for Fresh Air Blower (J126)
Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)
Check wiring and connectors
Start with the Air Blower Fuse. Is it good? Is it in the CORRECT location in the fuse box?
Special Notes
When found in Audi A4/A5/Q5 (8K/8T/8R) models:
North American Market (NAR) vehicles, see TPI 2033596/3 (or newer)
RoW vehicles, see TPI 2022372/2 (or newer)
When found in Audi TT 8J, the correct fuse location is fuse bank 1, position 12 (Looking down at the fuse box in the engine bay, bank 1 is the top bank and position 12 is the LH end fuse location)
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с климатроника на Б5
Здравейте колеги . Използвам най - близката до моя проблем тема. Колата е Кордоба 1,9 ТДИ ASV .
Случи се така че се спука радиаторче на парно и едновременно с това отказа централната командна конзола с големия дисплей , компа дето командва климатроника. Въпроса ми е дали 2 та проблема са зависими един от друг - има ли пряка връзка м/у спуканото радиаторче на парното и командната конзола ? Благодаря предварително .
Случи се така че се спука радиаторче на парно и едновременно с това отказа централната командна конзола с големия дисплей , компа дето командва климатроника. Въпроса ми е дали 2 та проблема са зависими един от друг - има ли пряка връзка м/у спуканото радиаторче на парното и командната конзола ? Благодаря предварително .
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с климатроника на Б5
Съвпадение.
То при теб това управление си е проблемно още от завода едва ли не.
То при теб това управление си е проблемно още от завода едва ли не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stantr и 220 госта