Изтичане на антифриз

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Изтичане на антифриз

Мнениеот Winner25 » Чет 17 ное 2005 11:23


От известно време почна да спада нивото на антифриза. Гледах под колата и забелязах че капе някаде от лявата страна обаче не мога да видя каде точно. Когато колата се кара редовно няма проблем, обаче сега не беше палена около 15 дена и казанчето за антифриза беше почти празно.




Tixomir_sv
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Tixomir_sv » Чет 17 ное 2005 12:07


Трябва да видиш точно от къде капе. Отпред отляво - това като си застанал срещу колата ли? Може да е съединението м/у водна помпа и кожуха на термостата, там има едно уплътнение, дето старее...Или просто маркуч някой се е разхлабил...
Това е по-добрия вариант - да има теч. В смисъл, че поне си сигурен къде отива антифриза. А грее ли много?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 17 ное 2005 12:23


От ляво имам в предвид страната към шофьора. Иначе проблеми със загряването нямам


Tixomir_sv
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Tixomir_sv » Чет 17 ное 2005 12:36


А като включиш парното духа ли достатъчно топло? Да нямаш теч от там?
Преди време и аз така - абе кво става, губя антифриз, пък не знам (и не виждам) от къде? И не се сещам да включа парното - не беше студено. Отивам на сервиз, но не веднага, загубата не беше голяма, и се оказа, че ми е спукано радиаторчето на парното. Обясниха ми, че ако е леко пукнато, вода се губи само при висока температура и налягане. При тебе може да е само някой маркуч към парното. А това радиаторче май е слабо място на VW...


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 17 ное 2005 13:26


Ako имаш газова, погледни маркучите покрай изпарителя - на мен от там ми изчезваше течност


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Чет 17 ное 2005 13:48


И най вече може да погледнеш "прекрасният" пластмасов фланец.


Tixomir_sv
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Tixomir_sv » Чет 17 ное 2005 13:55


Това за пластмасовият фланец/накрайник е много вярно! На цялата хубава работа като ги турили тея пластмаски, дето мине не мине се пукат...Аз май ги смених всичките едно по едно...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 17 ное 2005 16:05


Нямам газова. От парнотосъм почти 100% сигурен че не е защото се вижда че изтича под колата. Я кажете каде е този пластмасов фланец да го проверя.


Tixomir_sv
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Tixomir_sv » Чет 17 ное 2005 16:38


Те пластмасовите накрайници са няколко, на водната помпа, от блока към парното, от блока към радиатора...
Сетих се още нещо - дано ти е от полза: при такъв спукан накрайник при мене се получи следното - карам си колата, знам че губя течност и след като се прибирам, отварям капака и гледам за течове. Такива не виждам и - шапка на тояга! На другата сутрин отивам до колата, навеждам се да погледна (за всеки случай) и хоп - теч, от единият накрайник. Явно докато блока е горещ а теча малък, се изпарява много бързо. А като изстине - протича!
Писал си, че не си я карал 2 седмици и нивото е било спаднало. А локвичка видя ли? Да не би проблема да е от преди престоя?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 17 ное 2005 16:58


Имаше локвичка. Аз знам че проблема е от преди това обаче не се е случвало колата да стои толкова време. Когато забелязах че се губи вода долях минах около 1500 км за 3-4 дни и нямаше загуба. След това колата както писах не я бях карал около 15 дни и казанчето за водата почти беше празно а локвичката доста голяма. Огледах за течове още преди да запаля двигателя обаче нищо не видях. Сега утре трябва да погледна отдолу дали не се вижда нещо


Tixomir_sv
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Tixomir_sv » Чет 17 ное 2005 17:47


Значи е почти сигурно, че е от някой накрайник! Защото като си минал 1500 км за малко време, т.е. - извънградско, колата не е вдигала температура и налягане на антифриза достатъчни, за да се отвори евентуалната мини пукнатина и да губиш флуид. Пластмасовите накрайници, междувпрочем, имат едни шибани уплътнения, които също се пукат (понякога просто от старост). И течовете се виждат трудно...
А колата никога не е прегрявана, нали?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 17 ное 2005 21:02


наскоро имах подобен "неуловим" теч на една тапа отстрани на главата при шайбата на разпределителния вал.
понеже мотора беше NZ и водната помпа беше вблизост на човека му бяха казали че е спукана и той се беше пищисал...
тапата е стотинки и (зависи къде се намира) не се сменя трудно генерално.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 01 дек 2005 22:54


Най накрая разбрах от каде ми се губи антифриза. От пластмасовия накрайник който се намира над скоростната кутия. Като го дръпнах леко видях как пръска към блока. Сега утре ще го сменя и се надявам само от там да е текло


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Сря 22 фев 2006 12:09


И аз имам такъв проблем.Изтича антифриза ,не е много но не мога да разбера от къде.И не мога да преценя дали когато е в покой или когато я карам.Не и навъртам много километри поради финансови причини.Вадя я само кагато ми трябва или за дълги преходи.Кажете ми до колко и е ли нормално да спада нивото на антифриза.Ако е нормално да спада с колко и на какъв период.Нов съм и искам да знам.Моля помогнете.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 22 фев 2006 12:15


Според мен не трябва да спада изобщо. На мен ми течеше от пластмасата на която е сложен маркуча за парното. Не беше счупена но най вероятно е била фалшива и от температурата се беше деформирала, при което не може да уплатни добре. Теч не се вижда но като дръпна леко и се виждаше една струйка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта