Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
ами обикновено се намира на ал.тръби преди дросела, ако го няма там,го търси в дебитомера има една термо- двойка като го погледнеш фронтално.аз преди да го почистя също имах проблеми с паленето и то дълго време докато се сетя ,че има такъв датчик.поздрави.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
Аз карам 1.8Т и имах същия проблем. Сутрин палеше от 2-3 път, клатеше обороти и т.н. Оправи се след нова настройка на газовия инжекцион. Оказа се, че е имало разлика между настройката на бензин и газ и оттам са се бъркали адаптациите. Когато колата се покара повече на газ, бензиновият компютър се адаптира към некоректната газова настройка и си остава адаптиран погрешно докато изгасите колата. На сутринта обаче не иска да запали, защото първото палене е на бензин, а бензиновият компютър си е променил настройката заради газовата такава.
- zarkob
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
Колеги пасата спря да отчита температурата на таблото. най вероятно е датчика ,защото двигателя си загрява
къде е този датчик,може да има и влияние на паленето
поздрави
къде е този датчик,може да има и влияние на паленето
поздрави
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
zarkob написа:Колеги пасата спря да отчита температурата на таблото. най вероятно е датчика ,защото двигателя си загрява
къде е този датчик,може да има и влияние на паленето
поздрави
Може да почне да ти пали трудно когато е топла колата, датчика се намира отзад на главата, седи на един пластмасов фланец държи го една скоба и се вади съвсем елементарно с права отверка. Струва м/у 10 и 40 лв зависимост от марката.
- zarkob
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
,Смених въпросния датчик и никакъв ефект-стрелката за температурата стои забита долу в ляво
ето го датчика :
да не би да има и друг
ето го датчика :
да не би да има и друг
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
Точно този е датчика 2 от крачетата са за стрелката, а другите 2 дават информация към компа каква температурата на ДВГ и от там вече количеството въздух/гориво. Виж на буксата на 2 от гнездата направи мост, ако датчика е развален трябва стрелката да отиде в крайно дясно, ако стрелката пак не мръдне, търси прекъснат кабел или проблем таблото.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: PASSAT 5-трудно пали сутрин
'':banghead ,Смених въпросния датчик и никакъв ефект-стрелката за температурата стои забита долу в ляво
ето го датчика :
да не би да има и друг''
И друго има колега с какъв двигател си??Подгревни свещи проверени ли са?А уреда на таблото може да се тества и с vag-com,но както е писал колегата е по лесно
ето го датчика :
да не би да има и друг''
И друго има колега с какъв двигател си??Подгревни свещи проверени ли са?А уреда на таблото може да се тества и с vag-com,но както е писал колегата е по лесно
- zarkob
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
какво забелязах като покарах по дълго време през уикенда- стрелката за температурата бавно си отиде до 90гр. и там закова,както си е било винаги.
Когато колата изстина пак от 0 гр.много бавно се покачва до 90.
В града на къси разстояния отива до 30 гр.
Когато колата изстина пак от 0 гр.много бавно се покачва до 90.
В града на къси разстояния отива до 30 гр.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
А термостата как е. Моята беше с италиански термостат и зимата нямаше стопляне.
- dimitar_85
- Мнения: 292
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 10:28
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател: AWX 2004g
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Здравейте колеги.И аз имах същия проблем с 1.8Т с газ.Студена ли е колата пали от 2-3 път и работи на като на 3 цилиндъра.Пробвах какво ли не.Имам приятел с Голф 4 с 1.6 и друг с Пасат 1.8 125кс.и при тях същото.Решението се оказа супер просто и никога не бих се сетил.Понеже си караме колите главно на газ и само досипваме бензин.Бензинът който е в резервоара вече поизветрява и малкото досипване на нов не му помага кой знае колко.Та решението дойде случайно.На момчето с Голфа жена му случайно е щракнала копчето без да знае и си карала на бензин.Когато той забелязъл вече било дет се вика пред изгасване.Сипал пресен бензин и от тогава около месец няма проблеми с паленето.И при мен така се случи след като ми каза.изхабих почти до край бензина налях 100 октана и вече 3-ти ден няма проблеми с паленето.Незнам дали при останалите ще се оправи по същия начин.Но е доста просто,безболезнено и не иска кой знае колко пари.Дано съм бил полезен със това и да помогне и на други за решаване на това неудобство.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
При правилно настроен ГИ винаги палиш на бенз и караш докато не вдигне около 40 градуса. Това, особено зимата си иска сипване на пресен бензин, така че трудно можеш да останеш със стар.
- dimitar_85
- Мнения: 292
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 10:28
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател: AWX 2004g
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
KGL написа:При правилно настроен ГИ винаги палиш на бенз и караш докато не вдигне около 40 градуса. Това, особено зимата си иска сипване на пресен бензин, така че трудно можеш да останеш със стар.
Получава се досипване не сипване.И аз бях скептичен но стана.Моя ГИ е настроен да прехвърля на 30 градуса.и въпреки това го оставям на място да работи 1-2 мин. докато прехвърли на газ.Пасата принципно по-бавно загрява и ако го карам докато прехвърли зимата трябва да мина 2-3км.което за из града обезсмисля ГИ.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Колега постоянно държа поне половината резервоар пълен (вече година). На всяка заплата слагам по 20-30 лева бензин и не го оставям да падне под половината. Сипвам само хубав бензин (поне така си мисля защото слагам само Shell 100 или ROM Petrol 98) и проблем с паленето нямам (е от както смених бензиновата помпа де ). Иначе това със стареенето на бензина и от доста други места съм го чувал и било добре в един момент да изразходваш целия стар бензин и да налееш нов, но пък при теб чак такава осезаема разлика да има чак не ми се вярва, по скоро си мисля че са ти се поотпушили дюзите от карането на бензин.
А това което казваш че ти загрява бавно ми е много странно. Моят загрява изключително бързо (при минус 5 като работи на място 3 минути и включва на газ, а е настроен да прехвърля на 40 градуса и след това след около 2 километра е на 90 градуса).
А това което казваш че ти загрява бавно ми е много странно. Моят загрява изключително бързо (при минус 5 като работи на място 3 минути и включва на газ, а е настроен да прехвърля на 40 градуса и след това след около 2 километра е на 90 градуса).
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: ADR 97
- Местоположение: Pleven
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Здравейте, от скоро време и аз имам подобен проблем с трудно палене сутрин или след 8 часов престой. Колата е от профила ми 1.8 125 коня. Колата пали след завъртане на стартер около 5-10 секунди. След като запали много мерише на бензин все едно е задавена а и пуши черно. Имам газов инжекцион и след като поработи малко , като я изгася, след това си пали нормално. В друга тема бях пуснал питане за бензиновата помпа дали се включва на контакт. На друг пасат само че не 97ма година а 98г. с пластмасовия всмукателен колектор неговата помпа се включва за две секунди и спира. При мен като дам на контакт не се чува помпата а като завъртя си палеше нормално - е не от четвърт но си палеше след 2рата секунда няма как да го обясня. Сега не иска трябва да въртя поне 10 секунди, че даже и втори път, и запалва все едно на два цилиндъра и после си работи нормално. Преди време имах подобен проблем с Аудито ми Б4 2.6 мотора. Проблема се оказа в маркуча който е на изхода на помпата в резервоара с кошницата. Маркуча се беше извадил и помпата върти а бензин не ходи до рейката. Тези дни ще отворя помпата в резервоара да не е подобен проблема, а и ще го кача на ваг-кома да не би да се е прецакал датчика за температурата на водата.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Колега освен да провериш бензиновата помпа и температурния датчик на водата виж какви стойности ти дава дебитомера и датчика за входящ въздух.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта