здравейте,
не показва съпротивлението на втората ламбда сонда.Сондата в Readness седи в готовност.Няма и никакви грешки в паметта.
Мерих напрежението на буксата й-има.
Бензиновото време е много малко в сравнение с друг автомобил със същия двигател.
При мен е 0,77 мс,докато при другия е 1,02-1,28мс.Това е на празен ход.
Кога се получава така с тези бензинови времена да намалят толкова?
благодаря
Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите
днес откачих Г-образния маркуч от въздушния филтър към двигателя.Затапих с ръка и двигателя не иска да изгасне,продължи да работи.Проверил съм от турбо до дросел всички пътища.Здрави са.
Последна промяна от player1988 на Нед 06 фев 2022 14:13, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите
Захранва се с въздух от някъде, може би спукана мембрана на картерна вентилация или подобно нещо, вихрови клапи, уплътнение на колектор, да не кажа и че съм виждал няколко спукани всмукателни колектора
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите
картерната е сменена преди 3 месеца.По време на потегляне и ускорение се получава забавяне(турбо лаг).Друго което забелязах е че кутията на компресора се опитва да се откопчава.
Ако е след дросела губене на налягае,няма ли да запише грешка P2282 например?
Ако е след дросела губене на налягае,няма ли да запише грешка P2282 например?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG предна ламбда сонда
К.Одаджийски написа:Захранва се с въздух от някъде, може би спукана мембрана на картерна вентилация или подобно нещо, вихрови клапи, уплътнение на колектор, да не кажа и че съм виждал няколко спукани всмукателни колектора
здравейте,на контакт и при празен ход на загрял двигател напрежението на предна ламбда е 1.5 волта при подаване на газ се вдига нагоре още напрежението.
Диапазона на работа не трябва ли да е от 0 до 1 волт на ламбда сондата?
благодаря
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите
Да, не би трябвало да е толкова висок волтажа на сондата, но това така или иначе не може да накара мотора да продължи да работи ако му спреш въздуха. Затиснеш ли го, трябва да изгасне
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта