Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Техническа и сервизна информация за Passat
player1988
Мнения: 113
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
Автомобил: Passat B7
Двигател: CDGA
Местоположение: София

Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Мнениеот player1988 » Пет 04 фев 2022 9:39


здравейте,
не показва съпротивлението на втората ламбда сонда.Сондата в Readness седи в готовност.Няма и никакви грешки в паметта.
Мерих напрежението на буксата й-има.
Бензиновото време е много малко в сравнение с друг автомобил със същия двигател.
При мен е 0,77 мс,докато при другия е 1,02-1,28мс.Това е на празен ход.
Кога се получава така с тези бензинови времена да намалят толкова?

благодаря




player1988
Мнения: 113
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
Автомобил: Passat B7
Двигател: CDGA
Местоположение: София

Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Мнениеот player1988 » Съб 05 фев 2022 18:15


днес откачих Г-образния маркуч от въздушния филтър към двигателя.Затапих с ръка и двигателя не иска да изгасне,продължи да работи.Проверил съм от турбо до дросел всички пътища.Здрави са.

Последна промяна от player1988 на Нед 06 фев 2022 14:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 фев 2022 13:04


Захранва се с въздух от някъде, може би спукана мембрана на картерна вентилация или подобно нещо, вихрови клапи, уплътнение на колектор, да не кажа и че съм виждал няколко спукани всмукателни колектора


player1988
Мнения: 113
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
Автомобил: Passat B7
Двигател: CDGA
Местоположение: София

Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Мнениеот player1988 » Нед 06 фев 2022 14:12


картерната е сменена преди 3 месеца.По време на потегляне и ускорение се получава забавяне(турбо лаг).Друго което забелязах е че кутията на компресора се опитва да се откопчава.
Ако е след дросела губене на налягае,няма ли да запише грешка P2282 например?


player1988
Мнения: 113
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
Автомобил: Passat B7
Двигател: CDGA
Местоположение: София

Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG предна ламбда сонда

Мнениеот player1988 » Пон 14 мар 2022 21:10


К.Одаджийски написа:Захранва се с въздух от някъде, може би спукана мембрана на картерна вентилация или подобно нещо, вихрови клапи, уплътнение на колектор, да не кажа и че съм виждал няколко спукани всмукателни колектора



здравейте,на контакт и при празен ход на загрял двигател напрежението на предна ламбда е 1.5 волта при подаване на газ се вдига нагоре още напрежението.
Диапазона на работа не трябва ли да е от 0 до 1 волт на ламбда сондата?

благодаря


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Vw Passat b7 2013 г. CNG втора ламбда сонда и бензиново време на дюзите

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 15 мар 2022 6:47


Да, не би трябвало да е толкова висок волтажа на сондата, но това така или иначе не може да накара мотора да продължи да работи ако му спреш въздуха. Затиснеш ли го, трябва да изгасне



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: A999 и 72 госта