Чудя се дали ще мога да ги сменя в домашни условия. Не ми е проблем да сваля носача и прочие. Притеснява ме повече избиването и най вече набиването на втулките в носача. Мисля да ги избивам с чук а пък набивам новите с менгеме. Не зная каква е стегнатостта на сглобката и това ме притеснява.Някой сменял ли е да ме светне как го е направил.
Колата е Пасат
Смяна на втулки на предни носачи.
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи за кои става на вапрос кои втулки???Има тампони заден ипреден
Предният е крагал и не се сменя много лесно и вав впрочем тои не се скапва така лесно да да е за смяна
Задните са кофти ама малко,те са крагли,продават се заедно с втулката и са около 10/12 лв.Ас си ги купих за 10.
свалиането или избиването какту му казваме е лесно слагането е сащо лесно ама да знаесш как
1 Вземиси такива бес борт,другите не могжеш да ги набиеш те са с 3 десети по големи и само на хидравлична преса
2 имат си посока
3 не пренатягаи никога ама никога винта на скобата дето даржи стабилизиращата кам носача тя е с уграничител и се каса ново е 20 кинта
3 ако са тези тампони дето ти казвам само с хидравличен крик ще стане пред блока за около 15 минути ако си схватлив разбирасе..
КАсмет и на слука...
Предният е крагал и не се сменя много лесно и вав впрочем тои не се скапва така лесно да да е за смяна
Задните са кофти ама малко,те са крагли,продават се заедно с втулката и са около 10/12 лв.Ас си ги купих за 10.
свалиането или избиването какту му казваме е лесно слагането е сащо лесно ама да знаесш как
1 Вземиси такива бес борт,другите не могжеш да ги набиеш те са с 3 десети по големи и само на хидравлична преса
2 имат си посока
3 не пренатягаи никога ама никога винта на скобата дето даржи стабилизиращата кам носача тя е с уграничител и се каса ново е 20 кинта
3 ако са тези тампони дето ти казвам само с хидравличен крик ще стане пред блока за около 15 минути ако си схватлив разбирасе..
КАсмет и на слука...
Става въпрос за задната втулка кръглата/болта и е вертикален/.........
Утре ще се пробвам. За съжаление съм си купил от тези които са с борд т.е от тези които се набиват докато опрат в борда.Ще ги мъча. Имам пистолет за горещ въздух и се чудя ако грейна малко носача дали няма да е малко по-лесно. Абе ще го мъча утре.
Утре ще се пробвам. За съжаление съм си купил от тези които са с борд т.е от тези които се набиват докато опрат в борда.Ще ги мъча. Имам пистолет за горещ въздух и се чудя ако грейна малко носача дали няма да е малко по-лесно. Абе ще го мъча утре.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди час приключих. Общо за 7часа смених двете задни втулки на предните носачи двата тампона на макферсона и едно спирачно цилиндърче на задната гума. Най много ме забави набиването на първата втулка щото с менгеме не стана и се наложи да импровизирам но пък всичко стана точно. Прав беше човека по горе...... оказа се че втулките бяха не с три десети а с близо пет десети по-голям диаметър.
Добре че живея в панелка и имам винтов крик. Набих ги като си направих импровизирана преса. Използвах рамката на прозорците на мазетата/те са от много дебел винкел / запънах крика в единя края и с петата му набих втулката в носача. Малко куриозно обаче втората втулка я вкарах от раз........ а и най-вече си свърших работата. Това е утре имам по-лека програма: ще сменям спирачната течност и ако намеря от къде да си купя маншон за карето ще сменям и маншон.
Добре че живея в панелка и имам винтов крик. Набих ги като си направих импровизирана преса. Използвах рамката на прозорците на мазетата/те са от много дебел винкел / запънах крика в единя края и с петата му набих втулката в носача. Малко куриозно обаче втората втулка я вкарах от раз........ а и най-вече си свърших работата. Това е утре имам по-лека програма: ще сменям спирачната течност и ако намеря от къде да си купя маншон за карето ще сменям и маншон.
маншоно го смених без никакви проблеми........обаче ми превъртя болта с който се захваща шарнира за шенкела........както и да е тръкнах го с флекса обаче колкото и да внимавах съм тръкнал маншона на шарнира и сега има една малка дупчица.............какво да правя едва ли ще намеря само маншон пък не ми се купува цял шанрир заради един маншон.......на някой да му се намира разбит шарнир със здрав маншон.........
silent
silent
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта