А не може ли да си изработи една ей такава джвъчка вместо да се занимава с простотии.
Това са два винкела с дупки в краищата, не е спейсшатъл .
Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
С тая джвъчка гопе, не знам, току виж откъснал шпонката. Не е задължително, но е възможно
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Абсолютно невъзможно, Кала.
Това е оригиналния инструмент за тази цел:
Всяко държане на контра на друго място освен на колелото може да повреди мотора.
Това е оригиналния инструмент за тази цел:
Всяко държане на контра на друго място освен на колелото може да повреди мотора.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Глупости на търкалета. Този инструмент е за зацепване на ремъка, не за развиване или завиване на болта.
Я кажи какво ще се прецака от развиване и завиване със спирачка, ама аргументирано?
Я кажи какво ще се прецака от развиване и завиване със спирачка, ама аргументирано?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Този болт се затяга с 90 Nm+90° , ако не си затягал такъв болт с предписаното усилие пробвай . Гарантирам ти, че съединителя ще приплъзне ако си на скорост и спирачка, или ще субориш колата от крика, или ще изрониш зъб на маховика ако държиш с отвертка през отвора отгоре.
А я сега ми се аргументирай как vag3099 ти улеснява зацепването на ремъка?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
С дилетанти не споря...
Коректният инструмент се надява върху ангренажното колело, има форма на вътрешно зъбно колело. Стопорите за ангренажа са доста разпространени.
Коректният инструмент се надява върху ангренажното колело, има форма на вътрешно зъбно колело. Стопорите за ангренажа са доста разпространени.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
В интерес на истината аз на моя голф с голямо рамо, на пета и със спирачка, така и не успях да го отвия. С ударен гайковерт става от раз, ама не знам колегата разполага ли с такъв
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Ей така държах контра на моето колело.И зора е голям да се развие. А за завиване е още по-голям. Удължавах твърдия върток на гедорето с 80 см тръба и пак ми беше трудно. Усилието е повече от 400Nm.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
muns61 написа:Тъй като съм виждал изкъртен зъб на венеца, не препоръчвам да законтряш на зъбите. Включена пета скорост и натискане на спирачка и се отвива.
да, точно това щях да питам - дали може с натисната спирачка. Отивам да отвивам!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
ludmil написа: Отивам да отвивам!
После зaдължително нов болт и стягaне по юредписaнието 90Nm и четвърт оборот, зa дa не пускaш после новa темa зa удaрени клaпaни!
Успех в ремонтa.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Смених я. Държах на 5-та скорост спирачка и съседа отви централния болт.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
А как го зави?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
И на мен ми се налага да сменя семеринга ма лоляновия вал откъм шайбите. Гледах клип в youtube на който след като се развие зъбното колело се отхлабва и картера от едната страна и се сваля една планка на която е семеринга.
Въпроса ми е задължително ли е да я свалям? Не може ли да се смени семеринга, само като се махне зъбното колело? И централния болт с каква резба е? в нормалната посока ли се развива?
Въпроса ми е задължително ли е да я свалям? Не може ли да се смени семеринга, само като се махне зъбното колело? И централния болт с каква резба е? в нормалната посока ли се развива?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Не е задължително да сваляш планката. Болта е с нормална посока на резбата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3 1.8 90 hp - смяна семеринг на колянов вал?
Гоппе, зависи какъв е семеринга
Заводския е нормален, гумен и се вади точно така, както си показал.
Има, обаче, и някакви, дето ги водят 'тефлонови'
Всъщност не знам с какъв материал са, може и тефлон да е, но ми изглеждаше доста по-сигурен.
Та този е излят в планката и се монтира заедно с нея.
Когато първия път отварях 2Е-то и не смених лагерите на паразитния вал, и после, след около 150к км. се наложи да вадя мотора наново, защото показа налягане на маслото 0.4 бара/2000 оборота, реших, че глупости няма да правя и сменям всичко с ново от-до!
Друг е въпроса, че имах и някакво изпотяване с масло точно около тази конзола, де.
И за протокола - смених и конзолата със семерига и от другата страна, защото там пък собственоръчно, с двата си леви крака, бях прее**л резбата на едното болтче за картера
Цени - тук:
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8F
Като гледам, споменатото чудо се води Страница блок към картер
Заводския е нормален, гумен и се вади точно така, както си показал.
Има, обаче, и някакви, дето ги водят 'тефлонови'
Всъщност не знам с какъв материал са, може и тефлон да е, но ми изглеждаше доста по-сигурен.
Та този е излят в планката и се монтира заедно с нея.
Когато първия път отварях 2Е-то и не смених лагерите на паразитния вал, и после, след около 150к км. се наложи да вадя мотора наново, защото показа налягане на маслото 0.4 бара/2000 оборота, реших, че глупости няма да правя и сменям всичко с ново от-до!
Друг е въпроса, че имах и някакво изпотяване с масло точно около тази конзола, де.
И за протокола - смених и конзолата със семерига и от другата страна, защото там пък собственоръчно, с двата си леви крака, бях прее**л резбата на едното болтче за картера
Цени - тук:
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8F
Като гледам, споменатото чудо се води Страница блок към картер
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта