днеска тествах налягането на маслената помпа на датчика на филтъра при темп.62 градуса на маслото и 900 оборота е 1.3/1.4 бара при 5000 оборота 5.6 бара
80 градуса масло 900 оборота е 1 бар на 5000 оборота е 5.4 бара и на
90 градуса масло 900 оборота е 0.8 бара на 5000 оборота е 5.4 с масло MAXXUS 10W40 после смених маслото с LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 10W40 и пак светва лампата за маслото и пищи при 100 градуса масло и 2000/2200 оборота при по ниски и по високи не свети някой може ли да помогне или така да я карам докато се скапи съвсем
мигане и досадно пищене на масления индикатор в б3... помощ?
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: мигане и досадно пищене на масления индикатор в б3... помощ?
колеги здрасти преди 2г. имах този проблем б3 синхро g60 без значение на двата датчика пишена какво налягане затварят единият епримерно 1,6 другия 0,и нещо непомня. При 2000 оборота ако падне под 1,6 се включва зумера и при 900 оборота падне под 0,6 мисля пак пищи зумера. При мене се оправи след смяна на лагери колянов вал дано съм полезен
Re: мигане и досадно пищене на масления индикатор в б3... помощ?
аз имам същия проблем с пасат б3 като загрее колата и оборотите паднат под 2000 светва лампате и започва да пищи зумера,когато вдигна оборотите всичко спира
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: мигане и досадно пищене на масления индикатор в б3... помощ?
Оснвно правят проблема при две ситауции - проблем със смазването на двигателя,проблем с двата датчика,проблем с качеството на маслото.При мен след смяна на маслото с Мотул 15/50 ,дори да не го сменям 20 000 км (изпусхан една смяна),зумер не е пищял.
При 2000 оборота,налягането на маслото трябва да е около 2 бара при темп. мисля,че беше 80 градуса на маслото,като е желателно да седи на около 2 бара и при по-висока темп. от типа на 100 градуса. Аз лично съм си играл да меря - мотул-а държи почти 3 бара при 110 градуса на маслото и 2000 оборота (с никое друго масло не можах да го постигна).
Ако сработи датчика за ниско налягане (според мотора е 0.3 0.45 или 0.6 бара),тогава само мига лампата,без да пищи зумера и тя мига и на празен ход.Ако оборотите са над 2000,тогава гледа показанието и на другия датчик и ако няма 1.8 или 2 бара според двигателя,започва да мига лампата и да пищи зумера.
Ако проблема е от некачествено масло,тогава това се проявява основно на по-дълъг път,като примерно карате с 120 на примерно 3000-3500 оборота и след това намалите да кажем на 80-90 с около 2000-2200 оборота,тогава се задейства системата,понеже маслото е станало на боза и не прави нужното налягане.
Датчиците с по 5-6-7лв,само че трудно се намират читави.Иначе налягането на което сработват,зависи от цвета им и си търсите с такъв цвят,каквито са си и вашите.
Така или иначе аз не признавам за масло нито Максус,нито Лики Моли,нито другите,понеже нито едно от тях не пише да покрива стандарта на VW и съответно не се препоръчва за ползване при тях.
При 2000 оборота,налягането на маслото трябва да е около 2 бара при темп. мисля,че беше 80 градуса на маслото,като е желателно да седи на около 2 бара и при по-висока темп. от типа на 100 градуса. Аз лично съм си играл да меря - мотул-а държи почти 3 бара при 110 градуса на маслото и 2000 оборота (с никое друго масло не можах да го постигна).
Ако сработи датчика за ниско налягане (според мотора е 0.3 0.45 или 0.6 бара),тогава само мига лампата,без да пищи зумера и тя мига и на празен ход.Ако оборотите са над 2000,тогава гледа показанието и на другия датчик и ако няма 1.8 или 2 бара според двигателя,започва да мига лампата и да пищи зумера.
Ако проблема е от некачествено масло,тогава това се проявява основно на по-дълъг път,като примерно карате с 120 на примерно 3000-3500 оборота и след това намалите да кажем на 80-90 с около 2000-2200 оборота,тогава се задейства системата,понеже маслото е станало на боза и не прави нужното налягане.
Датчиците с по 5-6-7лв,само че трудно се намират читави.Иначе налягането на което сработват,зависи от цвета им и си търсите с такъв цвят,каквито са си и вашите.
Така или иначе аз не признавам за масло нито Максус,нито Лики Моли,нито другите,понеже нито едно от тях не пише да покрива стандарта на VW и съответно не се препоръчва за ползване при тях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 226 госта