Пасат Б3 1.8 моно,комби в купето влиза много вибрация от двигателя.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот kristianatanasov » Чет 18 мар 2010 21:27


Joto50 написа:Passat 1.8T(AEB) от110 до 130км става доста по шумен(в смисъл чува се едно бучене),след което започва да стихва.Нормално ли е за този двигател?

Колега това е проблем на доста Фолксвагени... :)
при моя Пасат е същото,при Б4 2.0i пак го има това...При Голф2 1,8mi също,при Голф3 1,8mi пак.....
При тези коли съм го усещал-карал съм,или съм се возил...а тук във форума съм чел колеги да го споменават и при други модели...




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот dj_tuhla » Пет 19 мар 2010 0:57


Аз имах такъв случай от ненапасната генерация. Проблема се реши със стягане от половин оборот на единия болт между меката връзка и катализатора. Преди това ме засърбяваше "г*за" от вибрации mhihi. Като са ти сменяли меката връзка не са улучили положението или е крайно менте. Търси по генерацията проблема, 100% е там. И тези твърдения че много VW-та го имали не значи че е нещо нормално определено. Просто "майстори" мърлячи под път и над път. Гледам си от София, иди в Крафт и ще ти решат проблема, а и не вземат скъпо.

Поздрави.


Joto50
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kazanlak

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот Joto50 » Пет 19 мар 2010 12:14


Няма вибрации, просто започва да бучи,няма значение дали набирам,или се движа на принудителен празен ход.Като натисна съединителя-спира,значи според мен е от двигателя.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот dj_tuhla » Пет 19 мар 2010 16:48


Значи според мен ако нямаш пробойни някъде ти е избушен катализатора или е сменен със резонаторно гърне/права тръба и/или си сложил гърнета Аспо/М-комплект, т.е. кофти гърнета. И то средното най-заглушава - ако е някакво гадно няма да се чудиш. Аз на моя Пасат ги бях сменил с Walker и не беше шумен, даже със 110-130 въздуха шумеше повече от мотора. Но няма как да стане с най-евтиното де.

Само че аз се обърках малко, колегата дето е пуснал темата пита за вибрация и предния ми пост беше отговор за него. А този за тебе, хаха :).

Успех.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот kristianatanasov » Пет 19 мар 2010 22:10


dj_tuhla написа:Само че аз се обърках малко, колегата дето е пуснал темата пита за вибрация и предния ми пост беше отговор за него. А този за тебе, хаха :).

Колега и аз бях отговорил на колегата със проблемното бучене.....не за вибрацийте.....


glika
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 28 авг 2009 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот glika » Пон 22 мар 2010 17:23


При мен също бучи двигателя,но се получава като сипя кофти газ!На бензин е добре.


sir.lapchev
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот sir.lapchev » Пон 12 апр 2010 12:25


Здравейте, и аз имам подобен проблем. Имам B5 (3B)"Пасат" 1,9 ТДИ карах го по майстори един ми каза че е от тампони на двигателя, смених ги не било от тях. Смених и меката връзка, сега ми говорят за демфер и нов съединител. Направо съм луднал. Някой има ли опит с тия вибрации ... над 1000 оборота почти изчезват.


patter
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот patter » Пон 19 апр 2010 22:23


И моя пасат е 98, 1.9 TDI 110 коня. Сменених му всичките тампони с изключение на един на скоростната кутия - вибрациите си ги има а и е доста по-шумен (сравнено със състоянието му като го докарах от Германия). След като му смених съединителя (без демпферния маховик) вибрациите се поуспокоиха, но пак ги има. Сега сякаш след като колата загрее и изгася двигателя за малко вибрациите намаляват. При 3000 оборота на 5-та с около 120-130 всичко е о.к.

При мен определено смяната на съединителя имаше ефект, но като се замисля не се знае дали е бил заради самия съединител, или заради промяната в окачването - в смисъл някой от тампоните са отхлабени, натегнати и т.н.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот kristian112 » Чет 22 апр 2010 19:40


sir.lapchev написа:Здравейте, и аз имам подобен проблем. Имам B5 (3B)"Пасат" 1,9 ТДИ карах го по майстори един ми каза че е от тампони на двигателя, смених ги не било от тях. Смених и меката връзка, сега ми говорят за демфер и нов съединител. Направо съм луднал. Някой има ли опит с тия вибрации ... над 1000 оборота почти изчезват.


Катализатор махал ли си ? на мен след махане ми се появиха подобни вибрации които отстраних с леко повишаване на оборотите бяха 867 сега са 903 и колата заспа!иначе демпфера е напълно възможна причина! и скъпа за отстраняване за съжаление!


imagineD
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 11 авг 2015 0:35
Автомобил:
Двигател:

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот imagineD » Сря 24 май 2017 14:27


dj_tuhla написа:Аз имах такъв случай от ненапасната генерация. Проблема се реши със стягане от половин оборот на единия болт между меката връзка и катализатора. Преди това ме засърбяваше "г*за" от вибрации mhihi. Като са ти сменяли меката връзка не са улучили положението или е крайно менте. Търси по генерацията проблема, 100% е там. И тези твърдения че много VW-та го имали не значи че е нещо нормално определено. Просто "майстори" мърлячи под път и над път. Гледам си от София, иди в Крафт и ще ти решат проблема, а и не вземат скъпо.

Поздрави.


Колега може ли да ми ли да ми помогнеш и да ми покажеш къде е тази болт?
И аз получих вибрации при празен ход след промяна на двата тампона на двигатела и не мога да намеря од каде идват тези вибрации.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот Водния дух1 » Сря 24 май 2017 20:20


Ако тампоните са евтинки -от там са вибрациите.


imagineD
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 11 авг 2015 0:35
Автомобил:
Двигател:

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот imagineD » Чет 25 май 2017 10:45


Febi Blistein се ама мисля че не зависи само от тях.
Намерих тази тема със същия проблем. Погледни коментара от Vankata_84:

http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... BE/&page=4

Пак да кажа колата си има специфичен реглаж на положението да скоростите, мотора, и генерацията(при куатро се включва още кардана и задния диференциал), реглажа се прави чрез пре позициониране на всичко изброено!!! Говорим за поместване в мм колкото напрежението от монтаж да изчезне. Просто като монтирани тампоните, някой от тях сега е под напрежение, следователно не работи!!! Трябва внимателно да се охлабят почти всички тампони, двигателя да се повдигне и пусне където сам си застане. После скоростите, после гърнето...Междувременно след пускане се затяга вече фиксираното на ново място на тампона и след процедурата всичко трябва да е ОК. Не хич сложно, просто трябва човек с малко желание! Разбира се предния тампон на мотора трябва да се хлабав през целия реглаж, и да се затегне накрая последен!

Специално 1.8т е много спокоен мотор! Аз съм с тампони Феби, и АЦЕ който е много по неспокоен, и след реглажа трудно се хваща дали работи мотора. Иначе и при мен само след смяна беше по-силна вибрацията! Ако мотора ти докато работи като го гледаш има ясно вибриране над половин сантиметър имаш друг проблем колега!


Георги milanov me
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 16 яну 2024 21:06
Автомобил:
Двигател:

Re: помагайте, в купето влиза много вибрация от двигателя.

Мнениеот Георги milanov me » Вто 16 яну 2024 21:17


Joto50 написа:Проблема ми не е точно същия,но подобен и за да не отврям нова тема ще задам тук въпроса.Passat 1.8T(AEB) от110 до 130км става доста по шумен(в смисъл чува се едно бучене),след което започва да стихва.Нормално ли е за този двигател?

Някой има ли развитие по този въпрос ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта