Пасат 2.0 115 к.с. 2Е - алтернатора не зарежда проблем
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: алтернатора не зарежда проблем
колектора да не много износен вземи си реле-регулатор cargo цена/качество са много добри
- jony.quattro91
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 11:00
- Автомобил: VW Polo GTI
- Двигател: 9n 2005
- Местоположение: София
Re: алтернатора не зарежда проблем
Не съм в България иначе Бош щях да си купя!
Колектора е добре иначе...
Но се е видяло че разглобяването продължава, следва да провря всичко останало вътре в алтернатора
Алтернатора е 045 903 023 H 110A
На реални 212000км.
Колектора е добре иначе...
Но се е видяло че разглобяването продължава, следва да провря всичко останало вътре в алтернатора
Алтернатора е 045 903 023 H 110A
На реални 212000км.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: алтернатора не зарежда проблем
При такива проблеми, е много вероятно причината да не е в алтернатора. Аз бих подал 12В на контактните пръстени за да проверя дали проблемът е в алтернатора, в регулатора или в жиците към алтернатора.
Ама ми се струва, че ти няма да се справиш сам без сервиз.
Ако все пак не можеш да посетиш сервиз ми напиши телефона си на ЛС да ти звънна, щото обясненията са твърде много за писане.
Ама ми се струва, че ти няма да се справиш сам без сервиз.
Ако все пак не можеш да посетиш сервиз ми напиши телефона си на ЛС да ти звънна, щото обясненията са твърде много за писане.
- jony.quattro91
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 11:00
- Автомобил: VW Polo GTI
- Двигател: 9n 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат 2.0 115 к.с. 2Е - алтернатора не зарежда проблем
Проблема решен оказа се възбуждането На алтернатора
За тези които не знаят това е L на буксата която влиза в реле регулатора
И стария регулатор се оказа че си работи, а новия или не е бил за този алтернатор или е бил дефектен !!
По късно ще опиша всичко което съм тествал за да стигна до проблема
Остава само да открия защо не подава ток към буксата L
29.12.18 открих че започва да зарежда след форисиране над 3000 оборота
За тези които не знаят това е L на буксата която влиза в реле регулатора
И стария регулатор се оказа че си работи, а новия или не е бил за този алтернатор или е бил дефектен !!
По късно ще опиша всичко което съм тествал за да стигна до проблема
Остава само да открия защо не подава ток към буксата L
29.12.18 открих че започва да зарежда след форисиране над 3000 оборота
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта