Passat B5.5 1.9 TDI AVF - Смяна ел. перка на климатика?
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
То е ясно,ама ако има вариант да се оправи защо да давам излишни 300 лева и без това мога да ги вкарам в гуми а сега имам нужда ,въпреки че повечето хора ми казаха ,за тази перка ,че и да се направи не държи много,но за това търся съвети и от вас ...
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
колега надявам се няма да се сарди6 4е ти използвам темата,но да попитам не6то на ауди а4 сас са6тия мотор 2003 година на колко градуса се пуска перката за охлаждането на водния радиатор онзи ден 4аках до 95,7градуса по ваг ком и не се пусна,та вапроса ми е пове4е ли е или имам проблем вав ел блока или перката.благодаря ви предварително
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Карам моя AVF повече от година с ремонтирана перка на климатика (сменени четки) без никакъв проблем. Задължително е, обаче, като я сглобиш, преди монтажа да я оставиш да поработи известно време, закачена на акумулатор или токоизправител, като периодично я пускаш и спираш, заради баланса. Не трябва да "мята".
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Ами вече поръчах нова ,ама забравих марката че тренирах като се обаждах,или vemo febi vaneo някаква такава 300 лева,утре ще я слагам ,че почнаха вече жегите ...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Вярно ли струва 300лв тази перка в България?
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
По спомени моята я взех за 220 лв. от Аутотехника, обаче се оказа че накрайника е различен и трябваше да се напасва. Иначе с труда ми излезе 250 лв.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Дали са ти за Ауди затова се различава буксата.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
KirilGeorgiev написа::shock Вярно ли струва 300лв тази перка в България?
в ауто + е даже 540 или нещо подобно......
Киро я кажи твоята рапидка зад перката, като я въртя много ли напъва и имаше ли болтове на нея,че се съмнявам дали при мен не са слагани допълнително за да не мърда ...че като знам утре какъв филм ме чака пак с тези радиатори
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Е сега ще хода да я снимам и ще ти пратя снимки.Само една рапидка има и после със завъртане перката или по точно пластмасата която е около нея излиза от ушичките.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
не се разкарвай аз я научих наизуст,въпроса е ,че аз махнах видията или рапидката няма значение ...,напъвах напъвах и усетих как изпращява и май ще се счупва и за това махнах всичко останало
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
И да се счупи няма проблем перката се продава заедно със дифузьора.Трябва да отрежеш свинските опашки които държат кабела между двете перки.Като вземеш новата перка и я видиш свалена ще видиш че не е толко сложно да я монтираш.Трябва ти обаче канал или подемник за да прокараш кабела до буксата.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Тя старата е свалена ,направо и резнах и кабела,че нямах нерви ,на новата не знам дали ще има такъв предпазител,утре ще разбера ,кабела мисля да го прокарам над перките до датчика,въпреки че колата в момента е на подемник не виждам смисъл да се разправям,утре ще видим какво ще я бъде...
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Чак като погледнах нова ми стана ясно,колко по-лесно е можело да ми бъде ама...всичко е сменено и
- Vladislav.lilov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 11:29
- Автомобил: Pasat 5 5
- Двигател: Avf 2002
- Местоположение: София
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Здравейте колеги,от няколко дена съм собственик на пасат 5,5 avf 1,9 tdi 130 кс.Прочетох всичко що намерих тук но все пак имам въпрос. Първо проблема,перката на климатроника не ми работи,днес ходих до сервиза за климатици и закачиха часовниците и казаха че има налягане и фреон, обаче издули до 25 бара системата и не се включва перката затова ме пратиха да си я оправям.Доколкото чета тук се надявам да е малкия дявол и да мина само със смяна на четки обаче тук идва и въпроса ми, на 5,5 1,9 tdi avf 130k някой знае ли дали перката е капсулована или подлежи на ремонт?
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Смяна ел.перка на климатика B5.5 avf
Със същата кола и мотор съм.
И моята не работеше като я взех (бяха свършили четките).
На тези коли перката не се включва по налягане а тръгва заедно с компресора (затова масово не работят, защото и свършват четките).
Самата перка се сваля без да се разглобява нищо, а както е описано в темата. Развива се рапидката, като предварително си освободил кабела от свинските опашки. След това се завърта обратно на часовниковата стрелка (дано не бъркам) само, че има една контричка от долната страна, която аз счупих, но и без нея става след това.
Самият двигател на перката може да се разглоби (аз го направих), само че първо се сваля перката. Гайката е с обратна (лява резба). Като свалиш перката ще видиш как е зачеканена горната част на ел. мотора, което е и всъщност четкодържателя. Внимателно с подходящ инструмент (аз ползвах отверка и чук) разнитваш и разглобяваш. Сменяш четки и сглобяваш.
При мен проработи, въпреки, че аз бях взел друга работеща и я монтирах. След това правих ремонта на моята.
И моята не работеше като я взех (бяха свършили четките).
На тези коли перката не се включва по налягане а тръгва заедно с компресора (затова масово не работят, защото и свършват четките).
Самата перка се сваля без да се разглобява нищо, а както е описано в темата. Развива се рапидката, като предварително си освободил кабела от свинските опашки. След това се завърта обратно на часовниковата стрелка (дано не бъркам) само, че има една контричка от долната страна, която аз счупих, но и без нея става след това.
Самият двигател на перката може да се разглоби (аз го направих), само че първо се сваля перката. Гайката е с обратна (лява резба). Като свалиш перката ще видиш как е зачеканена горната част на ел. мотора, което е и всъщност четкодържателя. Внимателно с подходящ инструмент (аз ползвах отверка и чук) разнитваш и разглобяваш. Сменяш четки и сглобяваш.
При мен проработи, въпреки, че аз бях взел друга работеща и я монтирах. След това правих ремонта на моята.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта