Привет!
Нов съм и не се оправям много с форумите.......
Писах днес ама не излезе нищо и за това пиша пак.
Предлагат ми Пасат Комби 1.8 Mi 1992г. 147 000 км.
Човека ми е познат и ме пусна да се поровя за дефекти. Ето кокво открих:
1. Ел. стъклото на шофьора слиза 10 см., леко се посуква и после нещо почва да щтрака и стъклото спира. обратно се връща с малко помощ.
2. задната чистачка не работи
3. човека ми каза че последните 2 гдини се е вкл. лампа-зумер системата за маслото - 3-4 пъти. иначе двигателя го гледах и слушах - няма течове, работи много гладко и тихо, без чукане и тракане.
4. амортисьорите са тръгнали. Отпред са с пълнители - не се сменяли целите
5. Хидравличната помпа шуми малко в крайни положения.
Това са проблемите, а, тафили са единият халоген от бронята.
Колата е бензин, лети джанти, нови гуми, масло Мотул, сменен на скоро ремък и колело, нови предни дискове и накладки, две нови зимни гуми и 4 стоманени джанти. Гражданска и Каско до края на годината. CD плеър, аларма с лека утечка на токове и откачена- за проверка от къде дърпа толко ток.
Всичко това за 4000 лв.
Струва ли си и колко?
Струва ли си парите?
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.Изронени зъби по всяка вероятност. Трудно се намират втора ръка става с навряване .
2. Намират се втора ръка за по 50-80лв. Макар че може да може и твоята да се оправи.
3. Всичко е хубаво само дето мен лично тоя зумер би ме притеснил дотолкова че да и измеря налягането с манометър.
4. Около 200-250лв си приготви за нови амортесьори труд и реглаж.
5. Ако шуми само в крайни положения и волана е лек и се върти гладко-според мен е добре...
За цената не мога да се произнеса. Колегите които следят обявите те да преценят. Наскоро се продавеше един Пасат в клуба без забележки и с екстри плюс газова за 48000 ако не се лъжа. Виж потърси обявата в продава. Има и снимки и прецени сам...
2. Намират се втора ръка за по 50-80лв. Макар че може да може и твоята да се оправи.
3. Всичко е хубаво само дето мен лично тоя зумер би ме притеснил дотолкова че да и измеря налягането с манометър.
4. Около 200-250лв си приготви за нови амортесьори труд и реглаж.
5. Ако шуми само в крайни положения и волана е лек и се върти гладко-според мен е добре...
За цената не мога да се произнеса. Колегите които следят обявите те да преценят. Наскоро се продавеше един Пасат в клуба без забележки и с екстри плюс газова за 48000 ако не се лъжа. Виж потърси обявата в продава. Има и снимки и прецени сам...
Последна промяна от silent на Чет 22 юни 2006 14:47, променено общо 1 път.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
silent написа:... Наскоро се продавеше един Пасат в клуба без забележки и с екстри плюс газова за 48000 ако не се лъжа....
бре много нули бре
Ако ще я вземаш провери тая работа с маслото по-подробно. Хидравликата нищо и няма. Алармата най-добре да се смени. Според мене за 150 000 трудно ще се скапе механиката на стъклото - предполага се че е на повече? За тия пари изглежда добре.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
1. Възможно е и да са сакапани водачите на стъклото във вратата. Да се е откъртил единия, примерно
2. Мам..а йм, май на всички, като си ги купиш, първо това трябва да оправиш! Беше тотално запекло лагерчето вътре! Оправя се
3. Напълно възможно е да има окислена връзка. Примерно: перо на датчик-клема на кабел
4. Да, стига да не е кородирал много ботуша, на пълнители ти излиза около 60 лева единия. Аз сменях и ботушите, защото бяха не от метал, а от ръжда вече!
5. Да не ти прави впечатление! В крайни положения много се натоварва помпата и заова си шуми! Моята направо може да се каже, че ручи.
Крайно мнение: ВЗЕМАЙ ДОКАТО НЕ ТИ ГО Е ГРАБНАЛ НЯКОЙ!!!
2. Мам..а йм, май на всички, като си ги купиш, първо това трябва да оправиш! Беше тотално запекло лагерчето вътре! Оправя се
3. Напълно възможно е да има окислена връзка. Примерно: перо на датчик-клема на кабел
4. Да, стига да не е кородирал много ботуша, на пълнители ти излиза около 60 лева единия. Аз сменях и ботушите, защото бяха не от метал, а от ръжда вече!
5. Да не ти прави впечатление! В крайни положения много се натоварва помпата и заова си шуми! Моята направо може да се каже, че ручи.
Крайно мнение: ВЗЕМАЙ ДОКАТО НЕ ТИ ГО Е ГРАБНАЛ НЯКОЙ!!!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Благодаря колеги!
Днес го покарах малко повече - определено е за амортисьори но се усеща само на дупки , иначе е много стегнат - от Ладата ми е останал навик постоянно да компенсирам лек луфт в кормилото и сега с пасатора се клатя насам-натам от този навик - реагира много добре. Само дето като сменям посоката има едно досадно "пук" в колмилната колона - предполагам че е кардана. ама как върви .......
Днес го покарах малко повече - определено е за амортисьори но се усеща само на дупки , иначе е много стегнат - от Ладата ми е останал навик постоянно да компенсирам лек луфт в кормилото и сега с пасатора се клатя насам-натам от този навик - реагира много добре. Само дето като сменям посоката има едно досадно "пук" в колмилната колона - предполагам че е кардана. ама как върви .......
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
И едва ли Пасатора е на 147 хил км колега.Нали не си правиш илюзии че кола на 14 год ще е на такива километри?!Виж 247 хил км по и отиват, но ако колата е поддържана добре преди това и 247 хил не са много.
Успех в избора, дано да ти е правилен.Проблемите които си изброил не са болка за умиране, защото се оправят с една прилична сума.
Успех в избора, дано да ти е правилен.Проблемите които си изброил не са болка за умиране, защото се оправят с една прилична сума.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
По принцип предложението изглежда изгодно.
Но това за маслото не ми харесва най-добре е да
го попитеш има ли представа защо е ставало това с лампата? На мен
за около две години ми светна веднъж но това беше защото тогава не знаех,
че харчи масло и се оказа, че доста от маслото е изгорено, та от тогава го следя
редовно и доливам.
Успех!
Но това за маслото не ми харесва най-добре е да
го попитеш има ли представа защо е ставало това с лампата? На мен
за около две години ми светна веднъж но това беше защото тогава не знаех,
че харчи масло и се оказа, че доста от маслото е изгорено, та от тогава го следя
редовно и доливам.
Успех!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
прекалено ефтин
Съмнителни килиметри, съмнително чист двигател прекалено ефтиното излиза по-скъпо! Трябва да погледнеш и двигателя.Като дадеш още 1000-1500 да я стегнеш ще си дойде на цената на свестна кола на тия години.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта