При закупуване на Пасата имах само едно работещо ел.стъкло.Механиката ми беше здрава-проблемите бяха само в ел.часта-лоши спойки и един клеясал ротор.
Разглобих и снимах стъклоповдигача на предна врата на Пасат.
Това е блока: моторче +кутия с електроника+червячен редуктор
След развиването на болтчетата, капачето на кутията излиза комплект с платката. Следва силово изваждане на платката.Куплунга е капсалован със смола-трябва остър нож и яко дърпане.
Така извадена платката се проверява за студени спойки и се оправя от специалист по електроника!
Моторчето се проверява като му се подава 12В от акумулатор, след изваждане капачето с платката. Ако не тръгне се разглобява и отремонтира.
Пробата дали механизма е изправен преди монтиране, се прави след сглобяване на блока и свързване към куплунга останал във вратата.
Задни врати.Подобно блокче има и във задните врати, но там се използва ролка с въже.При тях обаче кутията с електрониката за ел. управление е на куплунг и може да се извади и ремонтира без да се сваля целия механизъм!По същия начин се изважда платката и се презапояват лошите спойки, като тук платката не беше лакирана.
mod edit: vaskoto1
Ел. стъкла-механизъм/Пасат Б4
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Ел. стъкла-механизъм/Пасат Б4
Последна промяна от K22 на Вто 22 май 2007 7:57, променено общо 1 път.
Просто да кажа едно голямо благодаря
От 9 месеца десния джам ми е с изкуствен интелект-отваря се когато си иска ,
не слуша бутоните когато си иска прави ми напук на командите горе и долу.
Пощръклях от разглобяване сглобяване и прозвъняване,
презапоих студени спойки по де що имаше платки вкл. двете аларми
и вече бях решил че зимата ша му спирам тока и ето че имало платка и в моторчето.
Утре го почвам с големата отверка и дано да се оправи вече,
още веднъж Мерси.
От 9 месеца десния джам ми е с изкуствен интелект-отваря се когато си иска ,
не слуша бутоните когато си иска прави ми напук на командите горе и долу.
Пощръклях от разглобяване сглобяване и прозвъняване,
презапоих студени спойки по де що имаше платки вкл. двете аларми
и вече бях решил че зимата ша му спирам тока и ето че имало платка и в моторчето.
Утре го почвам с големата отверка и дано да се оправи вече,
още веднъж Мерси.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
optimi написа:Просто да кажа едно голямо благодаря
От 9 месеца десния джам ми е с изкуствен интелект-отваря се когато си иска ,
не слуша бутоните когато си иска прави ми напук на командите горе и долу.
Пощръклях от разглобяване сглобяване и прозвъняване,
презапоих студени спойки по де що имаше платки вкл. двете аларми
и вече бях решил че зимата ша му спирам тока и ето че имало платка и в моторчето.
Утре го почвам с големата отверка и дано да се оправи вече,
още веднъж Мерси.
колега това за десния прозорец ми го прави и на мен но то нее от моторчето май.По точно си виж ключето на лява врата или снопа с кабелите на лява врата.Ако си ги гледал О'к.Този сноп н алява врата се отвива и е на букса,там се окислява и прави проблем.Пробаи и виж ако си го правил дерзай с отверката.Успех
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Има ги като нови-350лева.Иначе с твоето трябва обикаляне по моргите, но няма гаранция че като тръгне след монтаж пак след 2-3 дни да почне да откача.
За това първо се проверяват кабелите, след това ключета на вратите, след това при извадена платка се подава напрежение на моторчето- ако не тръгне (може само да е блокирало)се почиства след разглобяване, Платката трябва да се накисне в коресилин за да падне лака и презапоят всички спойки, сглобява се, и се прави проба след включване на куплунга във вратата, ако механизма се движи нормално се монтира за постояно на вратата, ако не търсиш ново
Пак повтарям платката се вади много трудно от кутийката-(направена е неразглобяема) с изрязване на смолата с остър нож и много внимателно дърпане
За това първо се проверяват кабелите, след това ключета на вратите, след това при извадена платка се подава напрежение на моторчето- ако не тръгне (може само да е блокирало)се почиства след разглобяване, Платката трябва да се накисне в коресилин за да падне лака и презапоят всички спойки, сглобява се, и се прави проба след включване на куплунга във вратата, ако механизма се движи нормално се монтира за постояно на вратата, ако не търсиш ново
Пак повтарям платката се вади много трудно от кутийката-(направена е неразглобяема) с изрязване на смолата с остър нож и много внимателно дърпане
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
kaloyan22 написа:Има ги като нови-350лева.Иначе с твоето трябва обикаляне по моргите, но няма гаранция че като тръгне след монтаж пак след 2-3 дни да почне да откача.
За това първо се проверяват кабелите, след това ключета на вратите, след това при извадена платка се подава напрежение на моторчето- ако не тръгне (може само да е блокирало)се почиства след разглобяване, Платката трябва да се накисне в коресилин за да падне лака и презапоят всички спойки, сглобява се, и се прави проба след включване на куплунга във вратата, ако механизма се движи нормално се монтира за постояно на вратата, ако не търсиш ново
Пак повтарям платката се вади много трудно от кутийката-(направена е неразглобяема) с изрязване на смолата с остър нож и много внимателно дърпане
Човече на мето муторче му няма четките до колкото разбраь от един майстор.Така че трябва ново,а то върви с модула.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а кои е My, че искам да ми погледне и моето предно дясно ел.стъкло.
Интересното е, че при мен както стъклото си седи само си се дига , или наведнъж или на пресекулки.И като се затвори се 4ува още няколко пъти как релето щрака.Това го прави само нагоре.
Няколко пъти щрака щрака така като е вдигнато и спира.След време(месец) спря да се дига, когато го сваля.Захапваше от 30-тия път да ре4ем.Та спрях да го свалям.
Преди седмица бях при един майсотр - Пламен Маджаров мисля се казваше.Намира се то4но до хотела Дианабад.
Свали той механизма.Изряза платката отзад където за релетата-не му се рискуваше да маха платката - щото както каза калоян22 е капсулована.Отпои двете релета - едното си беше перфект(това което изглежда е за надолу), на другото оба4е контактите бяха доста нагоряли.Из4исти той вси4ко както си му е реда.Оба4е като го сложихме пак няколко пъти самоволно по4на да се дига.
И аз му казах 4е релето е нагоряло щото нещо го кара да се включва ама майстора нищо не каза - и сега пак си го прави.Ама гледам като по4не да се дига да натисна за надолу да не му дам постоянно да щрака. майстори......кво да ви кажа
Та ако може този My да помогне - отивам при него....
Интересното е, че при мен както стъклото си седи само си се дига , или наведнъж или на пресекулки.И като се затвори се 4ува още няколко пъти как релето щрака.Това го прави само нагоре.
Няколко пъти щрака щрака така като е вдигнато и спира.След време(месец) спря да се дига, когато го сваля.Захапваше от 30-тия път да ре4ем.Та спрях да го свалям.
Преди седмица бях при един майсотр - Пламен Маджаров мисля се казваше.Намира се то4но до хотела Дианабад.
Свали той механизма.Изряза платката отзад където за релетата-не му се рискуваше да маха платката - щото както каза калоян22 е капсулована.Отпои двете релета - едното си беше перфект(това което изглежда е за надолу), на другото оба4е контактите бяха доста нагоряли.Из4исти той вси4ко както си му е реда.Оба4е като го сложихме пак няколко пъти самоволно по4на да се дига.
И аз му казах 4е релето е нагоряло щото нещо го кара да се включва ама майстора нищо не каза - и сега пак си го прави.Ама гледам като по4не да се дига да натисна за надолу да не му дам постоянно да щрака. майстори......кво да ви кажа
Та ако може този My да помогне - отивам при него....
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
juve написа:Та ако може този My да помогне - отивам при него....
Ти ще видиш, като започне не само да ти вдига и сваля, ами и разпечата 10 страници на ремонтираната машинка защото Му разбира и от тези работи ( не е лично впеатлението, просто чета из форума )
сори за оффтопика ама ....
Колега дай някъкав линк на МУ,че май сме доста с тези ел.стъкла където сме закъса ли.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така и така сме в темата и преди време си купих пасат в4 и не работеха предна и задна лява машинка.При купуването реших че са само бутоните но след като свалих корите се оказа че самите машинки
заедно с моторчетата просто липсват.Стоят си само буксите и те са от големите тоест са от тези на снимките по горе и понеже работя в фирма вносител на авточасти и до момента не е внасян такъв механизъм си го поръчах с специална поръчка на Magnet Marelli на доста добра цена само че не знам дали ще дойде в вид който беше в каталога с моторчето или с моторчето и платката. Та въпроса ми е следния дали е разглобяемо моторчето от платката или и двете заедно от машинката.Защото се чудя дали нема да ми изпратят само машинката без моторче и платка.
заедно с моторчетата просто липсват.Стоят си само буксите и те са от големите тоест са от тези на снимките по горе и понеже работя в фирма вносител на авточасти и до момента не е внасян такъв механизъм си го поръчах с специална поръчка на Magnet Marelli на доста добра цена само че не знам дали ще дойде в вид който беше в каталога с моторчето или с моторчето и платката. Та въпроса ми е следния дали е разглобяемо моторчето от платката или и двете заедно от машинката.Защото се чудя дали нема да ми изпратят само машинката без моторче и платка.
Последна промяна от batsande на Вто 14 авг 2007 16:38, променено общо 1 път.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Момчета, Му е от Плевен, но и сами може да се справите-получих това л.с. от optimi:
Здрасти.
Днес се захванах да го оправям и доста зор видях .
Направи ми впечатление че куплунга от снопа за управление беше клеясал леко (измих го с Меглио )и съответно някои от крачетата на машинката бяха гряли-съдя за това по потъмнялата смола около тях.
Следва проблем с намирането на подходящия лимбус за отвиване на капачето на контролера .но си купих след като строших две отверки
Учудващо капака не беше залепен и проблем остана само изрязването на смолата и изпилването на щифтовете което ме докара до нервен срив.
Тва с коресилина е много гадна отровна и прецизна задача отне ми около час.
накрая се отегчих и взех телената четка на кучето която се оказа отличен помощник.
Презапоих всичко мисля че поне 7 студени спойки .
Не мога да съм категоричен че съм решил проблема щото то се случва когато си иска но утре ще покарам и ако се е оправило ще пиша в темата искренно се надявам да е готово ама...
Здрасти.
Днес се захванах да го оправям и доста зор видях .
Направи ми впечатление че куплунга от снопа за управление беше клеясал леко (измих го с Меглио )и съответно някои от крачетата на машинката бяха гряли-съдя за това по потъмнялата смола около тях.
Следва проблем с намирането на подходящия лимбус за отвиване на капачето на контролера .но си купих след като строших две отверки
Учудващо капака не беше залепен и проблем остана само изрязването на смолата и изпилването на щифтовете което ме докара до нервен срив.
Тва с коресилина е много гадна отровна и прецизна задача отне ми около час.
накрая се отегчих и взех телената четка на кучето която се оказа отличен помощник.
Презапоих всичко мисля че поне 7 студени спойки .
Не мога да съм категоричен че съм решил проблема щото то се случва когато си иска но утре ще покарам и ако се е оправило ще пиша в темата искренно се надявам да е готово ама...
- MamaMy
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Извинявам се за късното включване, но съм пропуснал темата в навалицата.
Всеки който може да прави хубави спойки би могъл да се пробва. Съвета ми е да ги повтаряте след измиването с коресилина щото при kaloyan22 някой вече се беше намесвал и видях голям зор с чистенето. Отделно, че и самия лак скрива добре лошите спойки. Успех
Всеки който може да прави хубави спойки би могъл да се пробва. Съвета ми е да ги повтаряте след измиването с коресилина щото при kaloyan22 някой вече се беше намесвал и видях голям зор с чистенето. Отделно, че и самия лак скрива добре лошите спойки. Успех
kaloyan22 написа:Момчета, Му е от Плевен, но и сами може да се справите-получих това л.с. от optimi:
Здрасти.
Днес се захванах да го оправям и доста зор видях .
Направи ми впечатление че куплунга от снопа за управление беше клеясал леко (измих го с Меглио )и съответно някои от крачетата на машинката бяха гряли-съдя за това по потъмнялата смола около тях.
Следва проблем с намирането на подходящия лимбус за отвиване на капачето на контролера .но си купих след като строших две отверки
Учудващо капака не беше залепен и проблем остана само изрязването на смолата и изпилването на щифтовете което ме докара до нервен срив.
Тва с коресилина е много гадна отровна и прецизна задача отне ми около час.
накрая се отегчих и взех телената четка на кучето която се оказа отличен помощник.
Презапоих всичко мисля че поне 7 студени спойки .
Не мога да съм категоричен че съм решил проблема щото то се случва когато си иска но утре ще покарам и ако се е оправило ще пиша в темата искренно се надявам да е готово ама...
Резултатът е работещ джам .
Само не забравяйте да си го нивелирате добре за да не се товари моторчето от излишно триене при усукване или заклинване в релсата-
това би довело до ново греене и пак проблем.
От долната страна на платката има писти по ръба и ако я вадите с отверка рискувате да ги прекъснете ,
аз ползвах щипка от коолер за АМД/сокет А/ увита с изолирбанд .
В края на платката има три пластини които си почистете с клечка за зъби.
Кисненето с коресилин да се разбира -напоен парцал върху лака щото има доста неща които ще си заминат при буквалното потапяне на платката.
Бира за Калоян
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта