Ел. стъкла-механизъм/Пасат Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
optimi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот optimi » Чет 14 сеп 2006 8:22


Изображение

Това бялото в дясно и това черното в ляво на мен почнаха да ми лепкат по пръстите па не знам.
Не ги чаках да се стопят до край.
Може да ми е много Турбо коресилина или ми е менте платката.
Като се замисля може и да е лепкало от лака ама тва черното малко побеля ? :)
Щом Му е пробвал и става топете смело.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 22 май 2007 7:48


Вчера си оправих последното задно стъкло!
Отказа се отново 2-3 лоши спойки на платката.
Равносметката от ел стъклата е:
Предно ляво-лоши спойки на платката от блокчето за управление. Задно ляво-блокирал ел мотор, който след зачистване на роторчето със шкурка тръгна и спойки на платката.Задно дясно- лоши спойки на платката.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 890
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Вто 22 май 2007 21:52


K22 написа:Вчера си оправих последното задно стъкло!
Отказа се отново 2-3 лоши спойки на платката.
Равносметката от ел стъклата е:
Предно ляво-лоши спойки на платката от блокчето за управление. Задно ляво-блокирал ел мотор, който след зачистване на роторчето със шкурка тръгна и спойки на платката.Задно дясно- лоши спойки на платката.

Днес оправих поредната платка за ел стъкла, но задна на една Вектра. Споко. Същия проблем - лоши спойки под лака. Наложи се да кисна платката заедно с цялата кутийка. Нищо не се разяде. Дори кутийката е направена от материал подобен на бакелит и не се разтваря от коресилина. :wink:


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 22 май 2007 22:21


На мен ми е изгоряло моторчето. Мисля че проблем са четките, но доколкото видях е капсоловано и не може да се разглобява. Но ме е страх да ходя по моргите, че сигурно ще искат..... Та последното разглобява ли се това моторче, ремонтира ли се?

Послепис: Успях да го разглобя. Четки. Има ли някой идея дали се продават и къде?

Послепис2: Ще трябва да се пренавие ротора също. Дали някой ще се навие?


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Чет 24 май 2007 9:51


А на мен ми трябва механизъм за предно ляво стъкло,щото е с изпилени зъби, в горно положение не затваря плътно и прескача.Сега съм го подпрял с една летва да не се мокри вратата като вали.....


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Нед 27 май 2007 10:07


Здравейте, бихте ли ми обяснили, как точно се сваля механизма?Аз стигнах до развиване на 6 болта, тези които държат механизма на вратата..и дотам..Моя проблем е че шофьорското стъкло започна да се спуска и дига на пресекулки Crying or Very sad При най-горно положение, преди да затвори плътно, дори се чува едно много силно пукане/щракане
.На свалена кора на вратата, се вижда че целия механизъм си променя положението, тоест, не се движи нагоре в една равнина, а при положението в което пука, все едно "прескача" и се измества цялата машинка настрани, прескача някакъв зъб все едно.Прилича като че ли релето което спира джама в горно положение, не го прави..и продължава да си дига? Ако има реле де неразбирам много Smile Ако можете да помогнете, много ще съм благодарен..ще пусна процедурата като снимки след това в допълнение на тази тема за да може след това и на други да им е от полза :D


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Чет 05 юли 2007 8:22


И аз до там стигнах-(при мен са 4 болта, държащи релсите и един за механизма) поразхлабиха се релсите, но не мога да ги извадя :evil:
Изображение
Изображение
Ходих при един майстор, тук в Хасково- той ми вика трябва да отрежа жилата за да ги сваля- ходи първо си намери работещо и тогава ела.
Та въпроса ми е- как да разглобя, без да прерязвам жилата.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Чет 05 юли 2007 8:45


Аз ги свалих мойте, вече 2 пъти.Има положение, но не запомних, при спуснато стъкло май беше, тогава се вади самия механизъм леко под ъгъл..така излиза от вратата.При вдигнато положение, механизма е почти в квадратна форма, докато при пуснато стъкло, рамената са приближени едно до друго


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 05 юли 2007 11:48


човека пита как да свали механизма с жилата.Не помня как се вадеше но на лявото стъкло не сме рязали никакви жила!!На дясното извадих само кутийката с платката, която е на куплунг към моторчето и оправихме лошите спойки.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 16 сеп 2008 0:18


И аз се опитах да си ремонтирам едната машинка на стъклото - когато съм на контакт или двигателя работи не се движи нагоре. Занесох я да ми я презапоят но не се оправи - това беше миналата година.
Сега обаче се появи и друг проблем - прозореца се отваря сам. Не винаги се случва. Беше ми се случило преди 3 месеца и днеска пак когато валеше дъжд. Естествено аз видях чак когато спря дъжда :banghead:
Както си е заключена колата, пусната алармата, а стъклото свален.
Не мога да открия някаква последователност. Като почне да се отваря само след два три дена спира mhihi И така до следващия път.
Някакви идеи какво да правя?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 16 сеп 2008 12:44


Winner25 написа:И аз се опитах да си ремонтирам едната машинка на стъклото - когато съм на контакт или двигателя работи не се движи нагоре. Занесох я да ми я презапоят но не се оправи - това беше миналата година.
Сега обаче се появи и друг проблем - прозореца се отваря сам. Не винаги се случва. Беше ми се случило преди 3 месеца и днеска пак когато валеше дъжд. Естествено аз видях чак когато спря дъжда :banghead:
Както си е заключена колата, пусната алармата, а стъклото свален.
Не мога да открия някаква последователност. Като почне да се отваря само след два три дена спира mhihi И така до следващия път.
Някакви идеи какво да правя?


Според мен има проблем самия модул :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 16 сеп 2008 14:35


MITKO_DVD написа:

Според мен има проблем самия модул :wink:

Платката която управлява моторчето ли имаш предвид?

Някой да знае колко върви на старо целия миханизъм :roll:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 16 сеп 2008 19:39


Winner25 написа:
MITKO_DVD написа:

Според мен има проблем самия модул :wink:

Платката която управлява моторчето ли имаш предвид?

Някой да знае колко върви на старо целия миханизъм :roll:


Ми аз си взех от Летаджанта ма непомня вече колко паре :oops: ,иначе аз имам една и кат теб я левувах ма нямаше резултат,а моторчето и е здраво и затова си взех друго :wink:


Потребителски аватар
kokotg
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Ел. стъкла-механизъм/Пасат Б4

Мнениеот kokotg » Чет 23 апр 2009 16:14


Иаз имам следният въпрос по темата за ел.стъклата на пасат Б4 има ли релета и каде се намират че мисля че е от това след една автомивка ми отказа предният десен прозорец моля за някакви съвети и съдеиствие.Имам и друг въпрос пасата е с комфорт модул кодато натисна на долу слиза сам но нагоре трябва да задържа бутона има ли начин да се програмира да го и качва без задържането на бутона.Виждал съм опел с комфорд модул които може да се програмира чрез завъртане на контакт и от копчетата за смъкване и дигане пробвах това и при мен но не се получава. :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Ел. стъкла-механизъм/Пасат Б4

Мнениеот Winner25 » Чет 23 апр 2009 16:36


kokotg написа:Иаз имам следният въпрос по темата за ел.стъклата на пасат Б4 има ли релета и каде се намират че мисля че е от това след една автомивка ми отказа предният десен прозорец моля за някакви съвети и съдеиствие.Имам и друг въпрос пасата е с комфорт модул кодато натисна на долу слиза сам но нагоре трябва да задържа бутона има ли начин да се програмира да го и качва без задържането на бутона.Виждал съм опел с комфорд модул които може да се програмира чрез завъртане на контакт и от копчетата за смъкване и дигане пробвах това и при мен но не се получава. :banghead: :banghead: :banghead:

Има релета, но са на самата платка. Единственото което можеш да направиш е да го разглобиш и да се презапои всичко.
А това за дигането на стъклата мисля че не може да се програмира. Може да си вдигаш стъклата като си задържиш бутона за заключване или задържиш ключа в положение "заключено"



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Georgiev13, Pet_rov, Tsankovski и 68 госта